חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה צריך ניתוחים פלסטיים

מאת: usermaניתוחים פלסטיים27/07/20111228 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתוחים פלסטיים מזה מספר שנים הפכו להיות כבר צורך. אנשים לא רק רוצים לעבור ניתוחים פלסטיים אצל מנתח פלסטי מקצועי, אלא מבקשים זאת משום שהם צריכים את הניתוחים הללו. עולם הניתוחים הפלסטיים הוא עולם גדול מאוד ויש בו לא מעט ניתוחים אסתטיים כאלה ואחרים וכל אחד מן הניתוחים הללו יכול לחולל נפלאות בגוף האדם כולו.

ניתוחים פלסטיים בעבר היו נחלתם של אנשים שיכלו להרשות זאת לעצמם, אך ככל שהזמן עבר והטכנולוגיה השתכללה, הדבר הגיע גם ליכולתם של אנשים פשוטים יותר. הניתוחים הפלסטיים שיש היום מצליחים לגרום לאנשים להרגיש טוב יותר עם עצמם ועם הדרך שבה הם חיים בעולם של היום, בתרבות ובחברה המודרנית.

סוגי הניתוחים השונים

ניתוחים פלסטיים אנו יכולים למצוא כמעט לכל איבר וחלק של הגוף., מביצוע  ניתוחי עפעפיים ועד להגדלת חזה. מדובר על ניתוחים מאוד נפוצים ומאוד מקובלים כמו ניתוחי מתיחת פנים, הרמת גבות, ניתוחי שאיבת שומן והצרת היקפים, ניתוחי אף ועוד ניתוחים שיכולים להשפיע לטובה על כל אחד ואחת. לכל אחד מן הניתוחים הללו יש את הסיבות המיוחדות לביצועו.

למי שעדיין שואל מדוע יש צורך בניתוחים הפלסטיים אצל מנתח פלסטי מומחה, צריך להבין שאין כאן רק סיבה אחת, אלא מדובר על מספר לא מועט של סיבות שאמורות לגרום לאנשים לבקש לעבור ניתוחים פלסטיים כאלה ואחרים. ניתוחים פלסטיים מבוססים על מספר סיבות עיקריות:

- נזק פיזי או יצירת מום שצריך לתקן כדי להחזיר את המראה הנורמטיבי.

- ביטחון עצמי נמוך מדי שמשתנה ומשתפר ברגע שמשפצים איבר שלא אוהבים בגוף.

- תיקון עיוותים מולדים.

- הרצון להישאר בעלי מראה צעיר לאורך שנים רבות מאוד.

- אסתטיקה אנטומית היא טרנד מאוד מקובל העולם המודרני.

האם כל אחד צריך לעבור ניתוח פלסטי?

אין שום סיבה שכל אחד יעבור ניתוח פלסטי כזה או אחר אך כן צריך להבין את החשיבות הגדולה שיש לניתוחים הללו על האנשים שעוברים אותם. מי שרוצה באמת לעבור את הניתוח שעליו הוא חשב ואיתו הוא רוצה להמשיך ולחיות חיים וטובים יותר, מוזמן לעשות כן ולחוות הליך רפואי כירורגי מקצועי לכל דבר ועניין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת userma

מאת: usermaרכב23/08/111570 צפיות
אנשים רבים ישאלו את השאלה האם כדאי להם לקנות צמיגי רכב במחירים זולים. נתחיל מכך שאתם קודם כל צריכים לשאול את עצמכם האם אתם הייתם קונים גם משהו אחר בזול גם אם אתם לא מכירים אותו. כנראה שהתשובה לכך תהיה שלילית.

מאת: usermaרכב23/08/111657 צפיות
מי מאיתנו לא שונא את יום הטסט לרכב. לחכות כל כך הרבה בתור הארוך, לקוות שלא ניפול על טסטר עצבני שאולי פתאום יפסול לנו את האוטו על שטויות שלא לדבר אם הוא יבקש מאיתנו לעשות טסט חוזר ולהחליף צמיגים. מדובר בהחלט באחד מהימים המעצבנים של השנה.

מאת: usermaהפקת אירועים15/08/111034 צפיות
היום יום הולדת שגרתי היא "פסה". כולם רוצים להיות מקוריים, שכולם ידברו ויתלהבו מהמסיבה שלהם, ולכן עצם הבאת מתנפחים ליום הולדת שלהם עושה את כל ההבדל מיום הולדת בנאלי ומשעמם ליום הולדת אטרקטיבי ומיוחד. ראשית כל, עצם הבאת מתנפחים ליום הולדת והצבת בגינה או בכל מקום פתוח אחר, כבר עושה את ההבדל. אורחי המסיבה מגיעים ולפני עיניהם מוצבים המתקנים המתנפחים, גדולים מאוד וצבעונים - אין אחד שלא מחייך למראם וליופיים.

מאת: usermaביקורות מוצרים07/08/111425 צפיות
ראש השנה הוא חג שנהוג להעניק בו מתנות כדי להראות את הערכתנו לסביבה הקרובה, לחברים ולמשפחה שלנו. מעסיקים בדרך כלל מעניקים גם הם בראש השנה מתנה לעובדיהם שלהם. לעתים המתנה בראש השנה היא סמלית וצנועה יותר משום שהעובדים מקבלים בפסח מתנה יקרה יותר ומרשימה יותר מהמעסיק שלהם.

מאת: usermaפסיכומטרי07/08/111157 צפיות
אין ספק שאם נשאל כמעט כל מי שמתעתד להיות סטודנט במוסד לימודים מסוים לגבי החששות שלו, הרי שלרוב נקבל תשובה הקשורה לאחד המבחנים הקשים ביותר שכמעט כל סטודנט מכיר, הלוא הוא מבחן פסיכומטרי. נראה כי עבור חלק מהישראלים מבחן זה מהלך אימים ממש והם חוששים ממנו לא מעט.

מאת: usermaעסקים קטנים ובינוניים03/08/111158 צפיות
בתי דפוס ממשיכים להיות שימושיים מאוד למטרת עיצוב והדפסת הזמנות לאירועים וכנסים. למרות שהיום יותר ויותר מידע עובר בדרך וירטואלית, אנחנו מעריכים מאוד את ההזמנה הכתובה, הפיזית, ומתייחסים אליה ברצינות.

מאת: usermaפרסום באינטרנט02/08/111280 צפיות
אתרי מודעות של יד שנייה נעשו פופולאריים ברשת האינטרנט בזכות אופי המודעות, קלות השימוש ומציאת המידע ועוד יתרונות רבים. במאמר זה אספנו עוברכם את היתרונות של לוחות יש שנייה ברשת ומדוע גם לכם כדאי לפרסם בהם.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161781 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica