חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת ביטוח נסיעות: כללית חו"ל מול מכבי ביטוח נסיעות

מאת: זיו בןביטוח נסיעות30/07/20111769 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כרטיס הטיסה ביד, המזוודה ארוזה לדרך, וההתרגשות בשיאה, אך רק רגע שכחתם דבר מה, חופשה בחו"ל אינה מושלמת ללא ביטוח נסיעות. וחשוב להבין כי מרגע שאתם עוזבים את גבולות מדינת ישראל אתם ברשות עצמכם, יצאתם מרשות מוסדות המדינה וכן מדינת היעד אינה מכירה בכם, לכן במקרה ותזדקקו לשירות רפואי זה או אחר, תישאו לבדכם בנטל הכלכלי. ביטוח נסיעות נוצר לתת מענה מושלם לצורך מעין זה. כל ההוצאות הרפואיות יכוסו על ידי חברת הביטוח המבטחת וכך תוכלו ליהנות מהטיול בראש שקט עם הידיעה כי יש מאחוריכם גוף חזק שידאג לצרכיכם.

ביטוח נסיעות מכסה כאמור הוצאות רפואיות ובנוסף חל על ביטוח מטען ומקרים של קיצור וביטול טיסה. הכל תמורת פרמיה יומית קבועה הנקבעת בהתאם לאופי הטיול, מצבו הבריאותי של המבוטח וההרחבות הקיימות.

ביטוח נסיעות נעשה בלעדית רק על ידי חברות הביטוח אך מוצע מטעם מספר גורמים, ביניהם כמובן אותן חברות ביטוח אך גם על ידי חברות האשראי, סוכני נסיעות וכמובן קופות החולים השונות כדוגמת שירותי בריאות כללית  ומכבי שירותי בריאות. שתי קופות החולים מציעות ביטוח נסיעות של כלל בריאות, חברה לביטוח למבוטחיה השונים.

שירותי בריאות כללית מציעים למבוטחיהם הטסים לחו"ל ביטוח נסיעות הכולל שלושה מסלולים שונים ורמות כיסוי שונות. המסלול הבסיסי ביותר קרוי בשם ביטוח נסיעות כללית חו"ל, מסלול זה מכסה הוצאות רפואיות, אך ללא הרחבות קיימות כמו ספורט אתגרי, ספורט חורף, איתור וחילוץ, ביטוח מחלה קיימת ועוד.

המסלול המורחב יותר קרוי בשם ביטוח נסיעות כללית חו"ל משופרת, ביטוח זה כבר מכסה מחלה קיימת, במקרה של התפרצות המחלה בחו"ל לדוגמא אנשים הסובלים מיתר לחץ דם ופתאום במהלך הטיול הלחץ דם מרקיע שחקים ונדרש טיפול רפואי. כמו כן הביטוחים מכסים המשך טיפול בישראל באמצעות קופת חולים כללית, כיסוי עבור נשים בהיריון, כאשר ביטוח זה מוגבל עד לשבוע ה-30 ולא מעבר, ולאוהבי הטיול האתגרים והתרמילאים מחכה ביטוח כללית חו"ל אתגרית הכוללת הרחבה בגין ספורט אתגרי, טיפוס הרים, טרקים, רפטינג, באנג'י ושאר פעילויות אקסטרימיות.

כמו כן כל סוגי ביטוח הנסיעות כוללים הוצאות אשפוז עד לגובה מסוים, ביטוח מטען, טיפולי שיניים דחופים, ביטול הטיסה במקרה של מוות במשפחה או תאונה או אשפוז, והחזר מלא של דמי ביטוח הטיסה. שירותי קבורה והעברה לישראל, הטסה של קרוב מלווה, ועוד. לא משנה היכן תהיו בעולם ביטוח נסיעות כללית חו"ל ידאג לקשר אתכם עם רופא בשפה העברית שיקל עליכם את החיים בשיחת ועידה עם רופא דובר שפת המקום כך שלא יהיו קצרים בתקשורת ותזכו לטיפול הרפואי האיכותי ביותר.

כאמור גם מכבי שירותי בריאות מציעים לעמיתיהם ביטוח נסיעות מכבי מטעמם, ביטוח נסיעות מכבי די דומה לזה של שירותי בריאות כללית אך פה מדובר במסלול אחד עם הרחבות אפשרויות, ביטוח נסיעות מכבי הרגיל כולל מראש כיסוי עבור מחלה קיימת ושאר ההוצאות הרגילות הבסיסיות וניתן להרחיב ולהוסיף לפוליסת ביטוח נסיעות מכבי  כיסויים נוספים עבור נשים בהיריון עד סוף שבוע 30, ספורט אתגרי שכולל טיפוס הרים, צלילה, סנפלינג, צניחה חופשית, בנג'י, רפטינג ועוד, ספורט חורף כדוגמת סרי וסנובורדינג, איתור חילוץ והצלה וכיסוי עבור מחשב נייד עד לגובה של 2000 דולר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

זיו בן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זיו בן

מאת: זיו בןביטוח דירה26/08/111199 צפיות
מהו הנכס היקר ביותר המצוי ברשותכם? הרכב? אז זהו שלא, כמובן שמדובר בדירת המגורים. השקעתם הון עתק לשם רכישת הדירה, נטלתם משכנתא ל-30 שנה, ואתם בעצם די בני ערובה כעת של הבית, אז לא תבטחו את היקר לכם מכל? בוודאי שכן. ביטוח דירה מיועד להשקיט את ליבכם כשהנורא מכל יקרה. תארו לעצמכם מצב שבו אירעה רעידת אדמה, הבניין כולו קרס וכעת נדרש להקימו מחדש. אך לצערכם לא ביטחתם את דירתכם ורכשתם ביטוח דירה וכעת אין בידכם כסף כי הכל הושקע כבר ברכישת הדירה עצמה ובעצם נותרתם חסרי כל, ביש מזל מוחלט.

מאת: זיו בןהלוואות25/08/111020 צפיות
החיים בישראל מהבחינה הכלכלית אינם קלים, אמנם השוק בעלייה, רמת האבטלה פחתה אך עדיין פערי המחייה רק הולכים וגדלים. עוד ועוד משפחות נכנסות תחת הגדרה של משפחות במצוקה, ילדים מתחת לקו העוני ועוד. מוצרי החלב מתייקרים, הדלק, מצרכי מזון, הנדל"ן ועוד, זאת בעוד המשכורת נשארת בשלה, אז מה זה משנה אם עובדים כאשר לא סוגרים את החודש ורק ממשיכים להיכנס למינוס, איך אפשר בדיוק לנהל משק בית תקין? אז זהו שאפשר באמצעות הלוואה לכל מטרה.

מאת: זיו בןביטוח נסיעות21/07/112431 צפיות
חופשה בחו"ל אינה שלמה ללא ביטוח נסיעות שהפך כבר מזמן לחלק בלתי נפרדת, העלות הנמוכה יחסית לעומת הכיסויים הנרחבים והסכנות שבדרך הביאו לכך שכל תושב ישראלי שטס לחו"ל ביחד עם כרטיס הטיסה והמזוודה לוקח עימו כמובן גם ביטוח נסיעות לחו"ל.

מאת: זיו בןהלוואות20/07/111023 צפיות
אמצעי מימון ואשראי מסייעים לכלכלה הישראלית בהתקדמות קדימה, הן לצרכן הפרטי והן לעסקים. ואחד מאמצעי המימון העיקריים הקיימים בשוק ההון הינם הלוואות, הלוואות מאפשרות להתפתח להתקדם כלכלית מתוך מחשבה עתידית שלאורך זמן יעלה בידכם להחזיר את ההלוואה בהחזרים חודשיים. נניח שעומדת בפניכם הזדמנות כלכלית המצריכה השקעה של 100,000 ₪, אין בידכם כרגע את מלוא הסכום במזומן, והפיתרון הוא כמובן לקיחת הלוואה, מתוך שיקול שיהיה בידכם לעמוד בהחזרים חודשיים קבועים לאורך תקופה מסוימת.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח נסיעות

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/163017 צפיות
כיום כולם כבר יודעים שממש כפי שיש להכין מזוודה, להודיע למקום העבודה על לקיחת ימי חופשה, לחדש את הדרכון ולבדוק לגבי מצב האקלים ביעד אליו טסים, כך גם יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. קשה למצוא אנשים שמעדיפים...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162995 צפיות
רבים מכירים את המונח "ספורט אתגרי", אך כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי שמתקבלת משמעות נוספת. למה הכוונה? ובכן יש להבין שאדם שיוצא לחופשת בטן גב באירופה, אינו צריך את אותם שירותי ביטוח להם זקוק...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162817 צפיות
יש אנשים שעוד עשויים להתלבט האם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, או שמא לוותר על כך ולקוות לטוב. ובכן ראשית נציין שאין שום הכרח לבצע ביטוח ותמיד ניתן לשלם מהכיס הפרטי שלכם עבור מגוון תרחישים פחות נעימים, אך...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162454 צפיות
לא כל יום נוסעים לחו"ל, לא כל יום לוקחים חופשה מהשגרה ולא תמיד יוצאים להרפתקה. עם זאת, אם בעתיד הקרוב אתם כן עומדים להגשים חלום ולצאת לחופשה בחו"ל, מוטב שתייצרו עבורכם את התנאים הטובים ביותר להפיק מהחופשה...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162537 צפיות
אין ספק שכאשר עומדים לקראת נסיעה עתידית, ההתרגשות גדולה, ניתן לחוש בריח של הדיוטי פרי מגיע למרחקים, לדמיין את המלון שמחכה לכם...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162537 צפיות
לצד ביטוח נסיעות סטנדרטי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות שמיועד עבור תרמילאים, וזאת כי יש הבדל מהותי בין תרמילאים שיוצאים עם תרמיל על הגב, מקל ביד ועם כוונה להגיע למקומות אקזוטיים (שבין היתר כוללים מבחר אטרקציות מסעירות)...

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163545 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica