חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלוואה לכל מטרה, כי המציאות מחייבת

מאת: זיו בןהלוואות25/08/20111022 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החיים בישראל מהבחינה הכלכלית אינם קלים, אמנם השוק בעלייה, רמת האבטלה פחתה אך עדיין פערי המחייה רק הולכים וגדלים. עוד ועוד משפחות נכנסות תחת הגדרה של משפחות במצוקה, ילדים מתחת לקו העוני ועוד. מוצרי החלב מתייקרים, הדלק, מצרכי מזון, הנדל"ן ועוד, זאת בעוד המשכורת נשארת בשלה, אז מה זה משנה אם עובדים כאשר לא סוגרים את החודש ורק ממשיכים להיכנס למינוס, איך אפשר בדיוק לנהל משק בית תקין? אז זהו שאפשר באמצעות הלוואה לכל מטרה.

הלוואה לכל מטרה נהפכה לכלי מימון טריוויאלי אצל משקי בית רבים בישראל וזאת בכדי לשמור על מצב כלכלי יציב ומאוזן. אם בעבר ניתן היה לחיות מעבר לרמת ההכנסה באמצעות אוברדרפט שרק הלך ותפח ימים אלו חלפו עברו להם מן העולם. המחוקק הישראלי קבע כי חל איסור חריגה בחשבון העובר ושב וכעת אותם משפחות נאלצו למצוא מקורות מימון חלופיים ומצאו זאת בדמות הלוואה לכל מטרה.

ומדוע הלוואה לכל מטרה, היות ונוטלים אותה לכל מטרה שהיא בן אם מדובר בשיפוץ הדירה, רכישת רכב חדש, טיפולי שיניים דחופים, צרכים רפואיים, קוסמטיים, מימון לימודים אקדמאיים ועוד. כאשר נטולים הלוואה לכל מטרה אין צורך להגדירה בפני הגורם המלווה אלא רק לבקש סכום כסף מסוים, מטרת ההלוואה אינה עניינו של אף אחד.

וממי בדיוק נוטלים הלוואה לכל מטרה, אז זהו שגם פה חלה תפנית מהותית בשנים האחרונות הכל הודות לחוק בכר שהסיר את כבלי השוק ופתח הכל לתחרות חופשית. אם בעבר היו הבנקים הגוף היחיד שרשאי להציע הלוואות, אז זהו היום מדובר בעולם חדש, כללי המשחק השתנו וכיום גופים חוץ בנקאיים שונים יכולים להציע הלוואות הידועות בשם הלוואות חוץ בנקאיות.

אותן הלוואות חוץ בנקאיות אינו תחליף להלוואות בנקאיות אלא מדובר בתוספת, קווי אשראי נוספים שלא היו קיימים קודם לכן ועכשיו מאפשרים ללקוח הפרטי מקורות מימון נוספים וחדשים. באפשרותכם לפתל את האשראי שלו אתם זקוקים בין גופים שונים וכך בעצם למקסם את ההלוואות.

בין הגופים החוץ בנקאיים ניתן למצוא את חברות האשראי, חברות הביטוח, בתי השקעות וחברות מימון פרטיות. אתם יכולים ליטול הלוואה מכל גורם שהוא, כך לדוגמא הלוואה אחת מהבנק, שנייה מחברת האשראי, שלישית מחברת הביטוח ועוד. עם זאת שימו לב לא מדובר בגופים פילנתרופים ובסופו של יום תיאלצו להחזיר את כל הכסף עד השקל האחרון בתוספת ריבית כמובן לכן דעו לא מדובר במשחק ילדים ואל תיקחו הלוואות שהינן מעבר ליכולתכם הכספית העתידית, אתם יכולים להיכנס לסחרור כלכלי שרק היושב במרומים יודע איך תצאו ממנו.

חברות האשראי היו הראשונות שהבינו לעומק את כללי המשחק החדשים והחלו להציע הלוואות חוץ בנקאיות בהליך מהיר וייחודי. אין עוד צורך להציג ערבים או בטחונות כמו בבקשת הלוואה לבנק, גם אין צורך בפגישה אישית, הכל מתבצע בטלפון או באינטרנט. אתם מבקשים הלוואה ובתוך שלושה ימי עסקים מקבלים אותה.

אך אם אין ערבים ובטוחנות כיצד חברות האשראי מבטחות עצמן? אז זהו שראשית הסיכון שהן נוטלות על עצמן גדול יותר ובשל כך הן דורשות ריבית גבוהה יותר מאשר הבנקים ושנית האישור מתבצע רק לאחר בדיקה מעמיקה ואפיון של היסטורית הרכישות שהתבצעה בכרטיס האשראי שברשותכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

זיו בן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זיו בן

מאת: זיו בןביטוח דירה26/08/111202 צפיות
מהו הנכס היקר ביותר המצוי ברשותכם? הרכב? אז זהו שלא, כמובן שמדובר בדירת המגורים. השקעתם הון עתק לשם רכישת הדירה, נטלתם משכנתא ל-30 שנה, ואתם בעצם די בני ערובה כעת של הבית, אז לא תבטחו את היקר לכם מכל? בוודאי שכן. ביטוח דירה מיועד להשקיט את ליבכם כשהנורא מכל יקרה. תארו לעצמכם מצב שבו אירעה רעידת אדמה, הבניין כולו קרס וכעת נדרש להקימו מחדש. אך לצערכם לא ביטחתם את דירתכם ורכשתם ביטוח דירה וכעת אין בידכם כסף כי הכל הושקע כבר ברכישת הדירה עצמה ובעצם נותרתם חסרי כל, ביש מזל מוחלט.

מאת: זיו בןביטוח נסיעות30/07/111772 צפיות
ביטוח נסיעות נעשה בלעדית רק על ידי חברות הביטוח אך מוצע מטעם מספר גורמים, ביניהם כמובן אותן חברות ביטוח אך גם על ידי חברות האשראי, סוכני נסיעות וכמובן קופות החולים השונות כדוגמת שירותי בריאות כללית ומכבי שירותי בריאות. שתי קופות החולים מציעות ביטוח נסיעות של כלל בריאות, חברה לביטוח למבוטחיה השונים.

מאת: זיו בןביטוח נסיעות21/07/112434 צפיות
חופשה בחו"ל אינה שלמה ללא ביטוח נסיעות שהפך כבר מזמן לחלק בלתי נפרדת, העלות הנמוכה יחסית לעומת הכיסויים הנרחבים והסכנות שבדרך הביאו לכך שכל תושב ישראלי שטס לחו"ל ביחד עם כרטיס הטיסה והמזוודה לוקח עימו כמובן גם ביטוח נסיעות לחו"ל.

מאת: זיו בןהלוואות20/07/111025 צפיות
אמצעי מימון ואשראי מסייעים לכלכלה הישראלית בהתקדמות קדימה, הן לצרכן הפרטי והן לעסקים. ואחד מאמצעי המימון העיקריים הקיימים בשוק ההון הינם הלוואות, הלוואות מאפשרות להתפתח להתקדם כלכלית מתוך מחשבה עתידית שלאורך זמן יעלה בידכם להחזיר את ההלוואה בהחזרים חודשיים. נניח שעומדת בפניכם הזדמנות כלכלית המצריכה השקעה של 100,000 ₪, אין בידכם כרגע את מלוא הסכום במזומן, והפיתרון הוא כמובן לקיחת הלוואה, מתוך שיקול שיהיה בידכם לעמוד בהחזרים חודשיים קבועים לאורך תקופה מסוימת.

מאמרים נוספים בנושא הלוואות

מאת: יעקבהלוואות11/07/211954 צפיות
טעות נפוצה היום היא שבעלי עסק שרוצים לפתוח עסק חדש או רוצים להרחיבו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה שחושבים שהתנאים של ההלוואות הן בריבית פריים אחוז וחצי, ועוד נתונים שאינם קיימים, מומלץ לקרוא

מאת: עוזי פלגהלוואות30/05/202555 צפיות
חלק גדול של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, רואים בבנק את אחד הגורמים העיקריים האחראיים לקשיים הפיננסיים של העסק. בעלי העסקים האלה סבורים שהבנק צריך לעזור לעסק וללכת לקראתו. האם טענתם מוצדקת? ננסה לבדוק זאת בשורות הבאות

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161758 צפיות
הרבה אנשים נתקלים במהלך החיים בצורך לקחת הלוואה, אך יחד עם זאת נמנעים מלגשת לבנק כיוון שהם חוששים שמסגרת האשראי תיפגע, ועל כן מעדיפים להמשיך לדחות מגוון הוצאות הכרחיות- עובדה...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161699 צפיות
רבים מבינים מהי הכוונה שעומדת מאחורי המילה "הלוואה" ואף מבינים באופן כללי את התנהלות הקבלה וההחזרה, אך יחד עם זאת אינם בקיאים בהבדלים שיש בין ההלוואות השונות, וזאת כי הלוואה היא סוג של מוצר...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161477 צפיות
אתם רק חולמים על הלוואות מיידיות, אך מראש יודעים שאין לכם סיכוי לקבל כאלו בבנק? ובכן אין סיבה להתייאש, אין סיבה לוותר על המעבר לבית חדש, להחליף רכב, לטוס, להירשם השנה ללימודים, לשפץ את המרפסת וכדומה...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161607 צפיות
אתם זקוקים להלוואה עוד היום? רק המחשבה על הבנק גורמת לכם להתייאש? לא יודעים מה לעשות ובטח שלא יכולים לחכות? ובכן אין לנו נס עבורכם, אלא מידע חשוב שיכול לסדר אתכם. כיום על מנת לקבל הלוואה, ניתן לבחור את...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161550 צפיות
מצד אחד ניתן להיות ממורמרים על הבנק שמערים כ"כ הרבה קשיים על לקוח שמבקש הלוואה, אך מצד שני אם מסתכלים על התמונה הגדולה, יש להכיר לו תודה. לולא הבנק לא היה דורש מכל לקוח שרוצה הלוואה להיפגש עם נציג...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica