חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בוב ספוג - חברו הטוב ביותר של האדם

מאת: נועהמשחקי אונליין31/07/20111185 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם טרם יצא לכם להכיר את בוב ספוג מכנס מרובע, הרי שכדאי שתרשמו לעצמכם תעודת עניות.

אני למדתי להכיר את היצור החמוד דרך ילדתי בת ה- 10. לפני כ- 4 שנים הושיבה אותי הילדה וכמעט והכריחה אותי לצפות עמה בסדרת הטלוויזיה "בוב ספוג מכנס מרובע".

דרך הילדה למדתי להכיר את הדמות הראשית, את בוב ספוג, את סנדי הסנאית בה הוא מאוהב (וגדולת המעריצים שלו), את פטריק כוכב הים אשר גר בשכנות לבוב ספוג ואוהב לשחק עמו משחקים מצחיקים כגון הפרחת בועות סבון. וכמובן בל נשכח את שלדון פלנקטון, אשר מנהל את המסעדה המתחרה לזו בה עובד בוב ספוג ולפעמים אינו אהוב במיוחד על גיבורי התוכנית.

מאז ועד היום עבר יחסית הרבה זמן, ילדתי גדלה וכך גם בוב ספוג. למדתי לגלות שבוב ספוג מגיע גם בגרסה ממוחשבתעם מבחר עצום של משחקי בוב ספוג .

אם תבלו מעט זמן מול המחשב או מול האינטרנט תגלו שבמשחקי בוב ספוג יש הרבה תכנים לימודיים שאפשר להעביר בכיף לילדים, ולפעמים גם למבוגרים.

במשחקי בוב ספוג תמצאו את כל הדמויות המוכרות, הן את הדמויות האהובות מסדרת הטלוויזיה והן את הדמויות הפחות פופולריות, אויביו המושבעים של היצור הצהוב הקטן. המשחקים מציעים מגוון רחב של תכנים- החל ממשחקי הרפתקאות, המשך במשחקי פאזל וחשיבה וכלה במשחקי בידור והומור נטו.

אז הנה הוידוי הקטן שלי- לאחר יום עבודה ארוך, ואחרי שוידאתי שהילדה הכינה שיעורי בית, האכילה את הכלב, התקלחה ובילתה מספיק זמן עם החברים שבאו לבקר, אני אוהבת לשבת איתה לאיזה משחקון באולינג עם בובספוג או בהכנת קציצות במסעדת הסרטן הפריך וללמוד על החברים שהיא מצאה בעולם הסרטים המצוירים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נועה

מאת: נועהמשחקים באינטרנט17/08/111107 צפיות
לסדרת משחקי סוניק הקיפוד היו שלבים רבים ופיתוחים רבים, ביניהם: משחקי פלטפורמות, משחקי קונסולות אישיות, משחקי מחשב המגיעים כתוכנה להתקנה, והחידוש המחודש ביותר, אשר לטעמי, נמצא בשימוש האינטנסיבי ביותר תוך כדי שאתם קוראים מילים אלו, משחקי סוניק הקיפוד המגיעים בגרסתם האינטרנטית.

מאת: נועהמשחקים באינטרנט17/08/111308 צפיות
בוב ספוג מכנס מרובע, פרי יצירתו של ביולוג ימי אמריקאי, הוא אחת הדמויות המוכרות ביותר בתחום הסדרות המצוירות לילדים. בוב ספוג, ספוג ימי, אשר דומה בחיצוניותו לספוג מטבח, הוא ספוג אנושי לכל דבר

מאת: נועהמשחקי מחשב03/08/111227 צפיות
אם יש איזשהו סוג של משחקים המעלה בי נוסטלגיה אמיתית הוא דווקא משחקי החצר, המשחקים החברתיים שכולנו נהגנו לשחק בתור ילדים. אם מדובר בתופסת, מחבואים או אפילו שלושה מקלות או "גומי" לבנות, כל משחק שכזה מעלה בנו מיד זכרונות ילדות.

מאת: נועהמשחקים באינטרנט31/07/111422 צפיות
כולנו זוכרים את אותם רגעים, כשהיינו ילדים קטנים, נכנסנו למטבח והתחלנו במשחקי בישול. באותם ימים הבישול היה זריקת מאכלים מסוגים שונים לקערות, לפעמים על הרצפה....

מאת: נועהמשחקים באינטרנט28/07/111204 צפיות
יש רגעים שאנחנו חולמים בהקיץ. אנחנו נעצרים באמצע היום וחולמים על דבר כלשהוא שלרב אין לו קשר למה שאנו עושים באותו הרגע. רובנו גם חולקים את אותן הפנטזיות.

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172377 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172421 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176753 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152707 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148213 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138274 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138021 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica