חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוניק - קיפוד במהירות האור

מאת: נועהמשחקים באינטרנט17/08/20111105 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמו רובם של משחקי הוידאו המצליחים, גם סוניק הקיפוד הכחלחל נולד ביפן. הפעם המייצרים המקוריים הם חברת "סגה", אשר הפכו את הקיפוד המוצלח לסמל הקמע של החברה.

לסדרת משחקי סוניק הקיפוד היו שלבים רבים ופיתוחים רבים, ביניהם: משחקי פלטפורמות, משחקי קונסולות אישיות, משחקי מחשב המגיעים כתוכנה להתקנה, והחידוש המחודש ביותר, אשר לטעמי, נמצא בשימוש האינטנסיבי ביותר תוך כדי שאתם קוראים מילים אלו, משחקי סוניק הקיפוד המגיעים בגרסתם האינטרנטית.

בנוסף, לסדרת המשחקים המוצלחת היו עיבודים שונים במהלך השנים, ביניהם, סדרות טלוויזיה מצליחות ("הרפתקאותיו של סוניק הקיפוד", "סוניק תת קרקע" ועוד.. ועוד.. ). בנוסף, היוו סדרות המשחקים בסיס איתן לסרט הקולנוע שיצא בשנים מאוחרות יותר, בכיכובו של סוניק הקיפוד: "סוניק הקיפוד- הסרט".

אני אישית למדתי להכיר היטב את סוניק הקיפוד דרך ילדיי היקרים, האחד בן 12 והשנייה בת 8. ילדיי ניחנו בכישרון מיוחד ובהתמחות מצוינת למציאת אוצרות חבויים במחשב ובמיוחד משחקי מחשב מעניינים באינטרנט (כמו כל הילדים שנולדו וגדלו בדור הנוכחי, אני מניחה).

בכל מקרה, עם הפיקוח המתאים מצד בעלי ומצדי, הציגו בפנינו הילדים את משחקי סוניק הקיפוד באינטרנט. המשחקים כוללים מגוון רחב של פעילויות המותאמות לילדים, החל ממשחקי מחשבה, המשך במשחקי הרפתקה וכלה במשחקי אקשן.

לשמחתי הרבה, גיליתי שהמשחקים אינם כוללים גסויות, קללות או אלימות מכל סוג שהוא, לכן ברוב שמחה וצהלה התקבלו המשחקים בברכה בביתנו.

כוידוי אחרון אודה שגם אני וגם בעלי אוהבים מדי פעם לשבת עם הילדים (או לבד) לשחק במשחקים, אולי לתפוס לנו כמה מטבעות וירטואלים ולנצח כמה רשעים..הרי אין שום דבר רע בלבלות מעט זמן איכות עם המשפחה, לא?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נועה

מאת: נועהמשחקים באינטרנט17/08/111306 צפיות
בוב ספוג מכנס מרובע, פרי יצירתו של ביולוג ימי אמריקאי, הוא אחת הדמויות המוכרות ביותר בתחום הסדרות המצוירות לילדים. בוב ספוג, ספוג ימי, אשר דומה בחיצוניותו לספוג מטבח, הוא ספוג אנושי לכל דבר

מאת: נועהמשחקי מחשב03/08/111224 צפיות
אם יש איזשהו סוג של משחקים המעלה בי נוסטלגיה אמיתית הוא דווקא משחקי החצר, המשחקים החברתיים שכולנו נהגנו לשחק בתור ילדים. אם מדובר בתופסת, מחבואים או אפילו שלושה מקלות או "גומי" לבנות, כל משחק שכזה מעלה בנו מיד זכרונות ילדות.

מאת: נועהמשחקי אונליין31/07/111184 צפיות
אם טרם יצא לכם להכיר את בוב ספוג מכנס מרובע, הרי שכדאי שתרשמו לעצמכם תעודת עניות. אני למדתי להכיר את היצור החמוד דרך ילדתי בת ה- 10. לפני כ- 4 שנים הושיבה אותי הילדה וכמעט והכריחה אותי לצפות עמה בסדרת הטלוויזיה "בוב ספוג מכנס מרובע".

מאת: נועהמשחקים באינטרנט31/07/111422 צפיות
כולנו זוכרים את אותם רגעים, כשהיינו ילדים קטנים, נכנסנו למטבח והתחלנו במשחקי בישול. באותם ימים הבישול היה זריקת מאכלים מסוגים שונים לקערות, לפעמים על הרצפה....

מאת: נועהמשחקים באינטרנט28/07/111202 צפיות
יש רגעים שאנחנו חולמים בהקיץ. אנחנו נעצרים באמצע היום וחולמים על דבר כלשהוא שלרב אין לו קשר למה שאנו עושים באותו הרגע. רובנו גם חולקים את אותן הפנטזיות.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143474 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138282 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138235 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132156 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138222 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica