חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי בישול לשפים צעירים

מאת: נועהמשחקים באינטרנט31/07/20111421 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו זוכרים את אותם רגעים, כשהיינו ילדים קטנים, נכנסנו למטבח והתחלנו במשחקי בישול.

באותם ימים הבישול היה זריקת מאכלים מסוגים שונים לקערות, לפעמים על הרצפה, לערבב הכול יחד עם כמות בלתי נתפסת של סוכר, לפעמים להכניס את זה לכמה דקות לתנור ובסוף לקרוא לזה עוגה. כמובן שכדי לא לפגוע בכבודנו ההורים היו חייבים לטעום את ה"עוגה" וגם לחייך ולבקש תוספת.

אבל היום, חוץ מאלה בינינו שקוראים לעצמם "שפים" או "חובבי בישול", אנחנו בעיקר מסתכלים על העניין כעל מטלה. בעצם כולנו מחכים ליום שהבת הגדולה שלנו תתחיל להתעניין באפייה ונוכל להעביר אליה חלק ממשימות הבישול בבית..

אני גיליתי יום אחד שיש פיתרון לכל עסק "בלאגן של הילדים במטבח, עובד כמטה קסם, לא דרושה אנרגיה שגם ככה אין לנו ובטח ובטח לא דרוש מטאטא כשכל העסק נגמר.

לאלה מכם שעוד לא מכירים, אני מדברת על משחקי בישול לילדים.

מסתבר, כך גיליתי לפני כמה שנים, שזהו עסק מצליח במיוחד. משחקי בישול מגיעים בכל מיני תצורות שונות. החל ממשחקי קופסה וכלה במשחקי מולטימדיה ממוחשבים.

בעיקר, אני אוהבת את משחקי האינטרנט לילדים. אני מוצאת בהם כמה יתרונות חשובים- ראשית, הם אינם דומים כלל וכלל לכל משחקי הילדים האחרים שאנו רואים כל הזמן ושומעים עליהם בחדשות, בגלל העובדה החשובה והפשוטה שהם אינם אלימים, אינם מעודדים אלימות ואינם גסים בשום צורה כזו או אחרת.

בנוסף, הם התגלו לי כמעבירי זמן אולטימטיביים לילדים, תוך כדי שמירת סדר במטבח! שלא תבינו אותי לא נכון- אני לגמרי בעד זמן איכות עם הילדים במטבח, אבל כולנו מכירים את הימים האלה שפשוט אין לנו כוח, כי הרגע שטפנו והרגע בישלנו ופשוט..כי לא מתאים. אז אלה שמבינים על מה אני מדברת- אני אישית ממליצה בחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נועה

מאת: נועהמשחקים באינטרנט17/08/111105 צפיות
לסדרת משחקי סוניק הקיפוד היו שלבים רבים ופיתוחים רבים, ביניהם: משחקי פלטפורמות, משחקי קונסולות אישיות, משחקי מחשב המגיעים כתוכנה להתקנה, והחידוש המחודש ביותר, אשר לטעמי, נמצא בשימוש האינטנסיבי ביותר תוך כדי שאתם קוראים מילים אלו, משחקי סוניק הקיפוד המגיעים בגרסתם האינטרנטית.

מאת: נועהמשחקים באינטרנט17/08/111306 צפיות
בוב ספוג מכנס מרובע, פרי יצירתו של ביולוג ימי אמריקאי, הוא אחת הדמויות המוכרות ביותר בתחום הסדרות המצוירות לילדים. בוב ספוג, ספוג ימי, אשר דומה בחיצוניותו לספוג מטבח, הוא ספוג אנושי לכל דבר

מאת: נועהמשחקי מחשב03/08/111223 צפיות
אם יש איזשהו סוג של משחקים המעלה בי נוסטלגיה אמיתית הוא דווקא משחקי החצר, המשחקים החברתיים שכולנו נהגנו לשחק בתור ילדים. אם מדובר בתופסת, מחבואים או אפילו שלושה מקלות או "גומי" לבנות, כל משחק שכזה מעלה בנו מיד זכרונות ילדות.

מאת: נועהמשחקי אונליין31/07/111184 צפיות
אם טרם יצא לכם להכיר את בוב ספוג מכנס מרובע, הרי שכדאי שתרשמו לעצמכם תעודת עניות. אני למדתי להכיר את היצור החמוד דרך ילדתי בת ה- 10. לפני כ- 4 שנים הושיבה אותי הילדה וכמעט והכריחה אותי לצפות עמה בסדרת הטלוויזיה "בוב ספוג מכנס מרובע".

מאת: נועהמשחקים באינטרנט28/07/111202 צפיות
יש רגעים שאנחנו חולמים בהקיץ. אנחנו נעצרים באמצע היום וחולמים על דבר כלשהוא שלרב אין לו קשר למה שאנו עושים באותו הרגע. רובנו גם חולקים את אותן הפנטזיות.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143474 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138282 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138235 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132156 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138222 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica