חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו טיפול בפסיכותרפיה הוליסטית‏

מאת: מור טיפוליםתראפיה01/08/20111154 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפעמים אנחנו זקוקים לעזרה ממספר סיבות, הכוללות (אך לא רק): חרדה, משבר בקריירה, חסימה יצירתית, דיכאון, לחץ, צער, בריאות, משבר אמצע החיים, התפתחות אישית, יעוד, העצמה, בטחון עצמי, החלטיות, זוגיות, רוחניות, מתח, ודאגה.
כמעט ואי אפשר לעבור את החיים בלי להיתקל בחוסר הביטחון שלנו, בדימוי העצמי שלנו, בבעיות שלנו ……
לכולנו בעיות וקשיים – אחרת איך נתפתח?ולא- אינך צריך להיות משוגע או מוזר כדי ללכת לטיפול.

הטיפול שלי מתבסס על הקשבה, שיחה, תוך העצמת המטופל, התבוננות פנימית דרך המשוב.

פסיכותרפיה הוליסטית יכולה לעזור לך לשנות את חייך.
טכניקות הטיפול יותאמו לצרכים שלך, לנקודות החוזק שלך ולמה שיעניין אותך.
שילוב המוח – גוף – רגש – ורוח.

מטרתי עבורך היא למצוא את האושר מבפנים – על מנת לממש את הפוטנציאל היצירתי שלך, להגדיל את היכולת שלך לתפקד בהרמוניה בעולם, לשפר את האיכות של כל מערכות היחסים שלך, לעשות מה שאתה רוצה לעשות כשאתה מכוונן לתחושתך הפנימית ולמטרתך הפנימית . כל מכשול הוא הזדמנות לצמוח וללמוד.

יחד נעבוד כדי לעזור לך:

•לגלות את הנתיב המתאים לך.
•למצוא משמעות גדולה יותר ומטרה בחייך.
•לחיות חיים המבוססים על הבחירות הנכונות שתבצע.
•לזכות להבנה טובה יותר של עצמך ביחס לעולם.

החיים יכולים להיות שונים.  אתה יכול להפוך את חייך למה שאתה רוצה שהם יהיו. אתה יכול לבחור  ללמוד, לגדול, להפוך לאדם שאתם שואף להיות, ולהיות המאסטר של חייך או שאתה יכול לבחור לקפוא על השמרים,  לפחד, להסס, ולחיות בבינוניות. אתה אחראי להצלחה שלך כמו שאתה אחראי על התסכולים שלך וחוסר ההתקדמות שלך.

אני אעזור לך למצוא את התשובות. אתה הוא המחליט אילו עמדות שימושיות לך וממה ניתן להיפתר. זוהי הבחירה שלך. פנו אלי בחינם להתייעצות ויחד נתחיל את המסע.

 054-5448556

מור טיפולים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

החיים יכולים להיות שונים.  אתה יכול להפוך את חייך למה שאתה רוצה שהם יהיו. אתה יכול לבחור לגדול, ללמוד, להפוך לאדם שאתם שואף להיות, ולהיות המאסטר של החיים שלך או שאתה יכול לבחור לקפוא על השמרים, להסס, לפחד ולחיות בבינוניות. אתה אחראי להצלחה שלך כמו שאתה אחראי על התסכולים שלך וחוסר ההתקדמות שלך.

אני אעזור לך למצוא את התשובות. אתה הוא המחליט אילו עמדות שימושיות לך וממה ניתן להיפתר. זוהי הבחירה שלך. פנו אלי בחינם להתייעצות ויחד נתחיל את המסע.

054-5448556
מור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מור טיפולים

מאת: מור טיפוליםתראפיה08/08/111531 צפיות
לעיתים קרובות אנשים מבלבלים בין דיכאון לסוג של עצב, כולנו מרגישים מפעם לפעם בין אירועי החיים אובדן או דאגה. מהם התסמינים בדיכאון? ואיך להשתחרר ממעגל הקסמים של הדיכאון?

מאמרים נוספים בנושא תראפיה

מאת: לילה בן הרוש תראפיה09/11/171125 צפיות
בתוך חיינו יש הרבה מתח לחץ שגוררים איתם כל מיני מחלות , איך אפשר למצוא את השקט הפנימי ? איך אפשר לחזור לתוך מקום של שקט , אהבה ואיזון פנימית? סדנת הדגל של דהרמה גולן "לחזור הביתה " עוסקת בדיוק בזה בגילויי המפתח הפנימי לאיזון ושקט . לחיים שהם מה חיים ללא פשרות פנימית על השקט הנפשי שלנו.

מאת: סוגנדהותראפיה23/12/142325 צפיות
“לא, אין לי בעיות עם כוחניות" "אני אדם רוחני ואני לא רוצה להתעסק עם כוחניות" "כוח הוא בשביל פוליטיקאים, לא בשבילי" "כסף הוא כוח, ולי יש כסף" "אני פשוט לא יכול לסבול כוחניות"

מאת: דר' ירון זפרןתראפיה30/03/147677 צפיות
מהי פסיכותרפיה רוחנית? כיצד משתלבת פסיכולוגיה עם רוחניות בטיפול? מהן הטכניקות עימן עובד המטפל בגישה זו? דר' ירון זפרן, מורה רוחני ופסיכותרפיסט, מסביר מהי פסיכותרפיה הוליסטית

מאת: דר' ירון זפרןתראפיה30/03/147427 צפיות
מהי פסיכותרפיה רוחנית? כיצד משתלבת פסיכולוגיה עם רוחניות בטיפול? מהן הטכניקות עימן עובד המטפל בגישה זו? דר' ירון זפרן, מורה רוחני ופסיכותרפיסט, מסביר מהי פסיכותרפיה הוליסטית

מאת: אוהד ז.תראפיה23/09/131806 צפיות
טיפול פסיכולוגי דורש כוחות התמודדות, נכונות לעבודה עצמית , ומחויבות עמוקה לטיפול. הרבה יותר קל להדחיק בעיות, ולא להסתכל לתוך הנפש, אבל מי שמגיע לטיפול פסיכולוגי ניסה כבר, את הדרך הזו של ההדחקה, וזו לא עבדה עבורו. השיפור במצב המטופל יגיע, מהנכונות שלו לעבוד על עצמו ולהתייחס בצורה רצינית לטיפול. זה בא לידי ביטוי במחויבותו לטיפול ובהתמדתו. המטופל צריך לגלות נכונות לעבוד עבודה עצמית, במהלך הפגישות, אך גם ביניהם.

מאת: אוהד ז.תראפיה23/09/131870 צפיות
טיפול פסיכולוגי, שנקרא גם פסיכותרפיה הוא מפגש עם איש מקצוע, שמתמחה בהבנה של תהליכים נפשיים הנובעים מהמודע או מהתת מודע. מי שיש לו רישיון לעסוק בטיפול נפשי, הוא פסיכולוג קליני בעל מומחיות שיש לו רישיון מתאים לעסוק בתחום זה. בתהליך טיפול פסיכולוגי, יש אינטראקציה בין הפסיכולוג למטופל, ויש חשיבות גדולה לכך שיהיה ביניהם יחס של קרבה ואמון, שמתבסס על יכולתו של הפסיכולוג, להיכנס לעולם של המטופל, לקבל ולהכיל אותו איך שהוא, ולאפשר לו להיחשף בפניו ללא חשש שיידחה

מאת: אוהד ז.תראפיה23/09/131720 צפיות
אדם המחליט לפנות לפסיכולוג חושש לפעמים לפני המפגש עמו. הוא לא יודע באיזה פסיכולוג לבחור. אם אין לו המלצות קונקרטיות הוא עלול להרגיש שהוא קונה חתול בשק. ישנם כל מיני סוגי פסיכולוגים. יש פסיכולוגים, שהמפגש הראשון אתם מתחיל, בבירור ההיסטוריה, שכולל שאלות, אודות החיים שלכם, משפחתכם, עברכם התעסוקתי, הפחדים שלכם ומשאלותיכם. פסיכולוגים אחרים יבקשו שתספרו להם, מה מביא אתכם להגיע אליהם, ויעודדו אתכם לדבר באופן חופשי על הכול.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica