חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת קייטרינג לשבת חתן

מאת: נעמה לביאקייטרינג08/08/20111056 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שבת חתן היא השבת שלפני או אחרי החתונה, תלוי בעדה ספרדים אחרי ואשכנזים לפני...
ישנה גם שבת חתן שחוגגים לילד חתן בר מצווה.

ב- 2 המקרים נוהגים להעלות את החתן לקרוא בתורה בשבת שאחרי או לפני הבר מצווה או החתונה.
קריאת התורה מתבצעת בבית הכנסת שבו בחרה המשפחה לקיים את טקס שבת החתן.

בדרך כלל נהוג להזמין את האורחים לסעודת שבת חתן בבית משפחת החתן או בבית הכנסת או בכל מקום אחר שהוקצה לכך.
כיאה לכל אירוע משפחתי ישראלי גם אירוע כמו שבת חתן הופך להיות במהרה לסיר לחץ מפמפם שמכניס לחץ לדמויות הראשיות במשפחות השמחה ואז נהיה מצב לצערנו שעלולים לפספס את השמחה מרוב לחץ ודאגה.

מאיפה מגיע כל הלחץ אתם שואלים ???
הרי זה אמור להיות יום ואירוע משמח, עוד אבן דרך חשובה בדרכם של בני הזוג להשלמת תהליך הנישואין שלהם או במקרה של בר מצווה זאת היא עוד אבן דרך חשובה במהלך חייו של נער יהודי מתבגר.
אז כן, זאת האמת זה קורה לפעמים גם במשפחות הכי טובות, מרוב הלחץ והרצון הטוב לעזור להעניק ולארגן את שבת החתן על הצד הטוב ביותר נכנסים בני המשפחה למצב של רגישות יתר שבה הם עלולים לפגוע או להעליב בלי כוונה את שאר בני המשפחה.

עצם ההכנות המרובות שיש לדאוג להן כאשר מפיקים שבת חתן הן הגורמים העיקרים שמשפיעים על התנהגות בני המשפחה.
כי צריך לדאוג לארגן מקום שיהיה מספיק גדול וממוזג להכיל את כל האורחים, צריך לדאוג לקנות את המצרכים הנחוצים להכנת הסעודות, צריך לדאוג להזמין את כל האורחים הרצויים, צריך לדאוג למקומות לינה לבני המשפחה שבאים מרחוק והם שומרי שבת, צריך וצריך... עם כל כך הרבה צריך קל להבין מדוע
נוצר כל כך הרבה לחץ.

למזלנו הרב, היום בעידן המחאות החברתיות בפייסבוק ורמת החיים הגבוהה אליה התרגלה רוב האוכלוסייה, קמו להן חברות רבות המציעות שירותי קייטרינג לשבת חתן.
חברות אלו הן חברות מומחות המספקות את כל הציוד הנדרש להפקת שבת חתן מוצלחת.
זה מתחיל באוכל הטעים ונגמר בתפאורה דרך השולחנות כיסאות סכום ומה לא...

לכן אם אתם מתכננים שבת חתן כלשהי בזמן הקרוב אל תהססו לפנות לחברת קייטרינג לשבת חתן שתסדר לכם את האירוע ותהפוך את החיים שלכם לקלים יותר.
אחרי שתבחרו את החברה יישאר לכם רק לבוא ולהיות אורחים באירוע שלכם.

בהצלחה, מזל וברכה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נעמה לביא

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעמה לביא

מאת: נעמה לביארפואה16/12/102323 צפיות
טינטון או טיניטוס היא בעיה של שמיעת צפצופים ורחשים באוזניים שהם סובייקטיבים אך ורק לשומע אותם כלומר הסביבה לא שומעת אותם אלא רק האדם הסובל מהם. טינטון יכול להגרם מסיבות רבות ומגוונות וכיום למזלנו ישנן גם דרכי טיפול יעילות בנושא.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica