חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קריוקי לאירועים - לא מה שחשבתם

מאת: בן אקרישהפקות אירועים08/08/20111048 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קריוקי לאירועים – שווה בדיקה!

לפני כשבוע הייתי באירוע יום  הולדת של חבר, אשר החליט השנה לעשות משהו קצת שונה ולשכור את שירותיה של חברת קריוקי לאירועים. בהתחלה חשבתי לעצמי –עוד גימיק מטופש...מה זה בכלל קריוקי לאירועים? למה אי אפשר פשוט להזמין את החברה לבירה או שניים באיזה פאב נחמד ולגמור סיפור? אבל להפתעתי אותו קריוקי לאירועים היה מה שעשה לנו את הערב.

  אני? קריוקי לאירועים? Come again….  ?

 האמת, הפעם האחרונה שאני שרתי בפני קהל היה בכיתה ח' במסיבת סוף השנה, שם הצלחתי להביך את עצמי בכך שהתבלבלתי בשורות השיר "דון קישוט , לצערי במקום לומר הכל בשבילך אמרתי זה הכל בשבילך...אתם יכולים לתאר לעצמכם עד כמה אנשים היו משועשעים. בואו נודו בזה רובנו אוהבים לשיר רק במקלחת, וגם זה כשאף אחד אחר לא נמצא בבית. אבל דווקא עם קריוקי לאירועים זו הזדמנות נהדרת לשיר בלי שאנשים יצפו ממך ליותר מדי. פשוט לשיר בשביל הכיף.

קריוקי לאירועים- כל אחד כוכב נולד

העניין בתחום של קריוקי לאירועים הוא שגם האנשים הכי ביישנים, אחרי בירה או שניים שוכחים את הביישנות שלהם ועולים לבמה לשיר, כך שבזכות קריוקי לאירועים כולם מרגישים חלק מהאירוע . אלו שבכל זאת לא רוצים ליטול חלק פעיל, תמיד יכולים לשבת בצד ולצחוק על החברים שלהם, כך שכמו שאתם מבינים קריוקי לאירועים לא משאיר אף אחד בצד. עוד יתרון בהפקת אירוע עם קריוקי לאירועים הוא שתמיד יש מה לספר לחבר'ה למחרת, אין ספק שכשחבר או חברה שלכם עולים לבמה ועושים  בושות מעצמם או לחילופין מגלים כשרון חדש טמון בהם, יהיה מה  שייחקק בזיכרונכם לשנים הבאות.

אז נכון, קריוקי לאירועים לא יעשה לכם מה שכוכב נולד עשה לנינט טייב, אבל תהיו בטוחים שהאירוע שאתם חוגגים יהיה לא סתם עוד  ערב משעמם, אלא משהו מיוחד שגם הרבה אחרי שיגמר אנשים ידברו עליו.  

 



תגיות המאמר: קריוקי לאירועים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן אקריש

מאת: בן אקרישמסיבות01/04/12845 צפיות
בעבר לשיר קריוקי היה משהו שמתבצע בעיקר בבתים, כאירוע פרטי של כמה אנשים בודדים. כיום קריוקי הפך להיות פעילות חברתית ואטרקטיבית מאוד בלא מעט מסעדות, פאבים וברים במטרה למשוך כמה שיותר אנשים. תוכלו לראות כי אחד הערבים האטרקטיביים ביותר בפאבים הוא ערב קריוקי לטובת כלל הלקוחות בפאב.

מאת: בן אקרישאירועים וחתונות – כללי01/04/12977 צפיות
לא מעט פעמים אנחנו שומעים על ערבי קריוקי שונים ולא מבינים על מה הסערה הגדולה וחושבים כי מדובר על תופעה שכבר חלפה מן העולם. הרי פעם פשוט היינו לוקחים איזה קלטת וידיאו עם שירים ומילים, מארגנים מערכת הגברה ומנסים לעשות ערב נחמד של שירה מזויפת בין כל החברים הקרובים.

מאת: בן אקרישהפקות אירועים01/04/12919 צפיות
לא משנה אם אתם מארגנים יום הולדת, מסיבת רווקות, אירוע גיבוש לחברה ובחרתם לעשות ערב קריוקי אתם תמיד תתבלטו האם לעשות זאת באופן פרטי או האם להזמין מפעיל קריוקי מקצועי. כאן תמיד תהיה הדילמה שיכולה להיות מורכבת מכמה אלמנטים שלפיהם תחליטו בסופו של דבר.

מאת: בן אקרישמסיבות רווקים ורווקות31/03/12971 צפיות
אחת החברות שלכם מתחתנת, וכולכן מתרגשות. על החברות הכי טובות תמיד מוטל לארגן מסיבת רווקות בה כל החברות יחדיו יעשו ערב של כיף לחברה שמתחילה את חייה החדשים והממוסדים. כאשר מארגנים מסיבת רווקות תמיד עולות השאלות איך לארגן מסיבה שתהיה בלתי נשכחת.

מאת: בן אקרישהפקות אירועים31/03/12812 צפיות
כאשר אנחנו צריכים לארגן לאחד מילדינו מסיבת יום הולדת, תמיד תעמוד בפנינו הדילמה איך לעשות זאת. אם מדובר על גיל העשרה, אז ברור שאנחנו רוצים לארגן עבור ילדינו מסיבת יום הולדת שכולם ייהנו ממנה ועוד ידברו עליה ימים רבים לאחר מכן.

מאת: בן אקרישהפקת אירועים26/05/111171 צפיות
שירה בציבור הדבר הממשיך חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית

מאת: בן אקרישהפקת אירועים26/05/111060 צפיות
שירה בציבור הדבר הממשיך חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195869 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/192996 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182276 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181469 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181564 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181591 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181711 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica