חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קריוקי לאירועים - טיפים לשירת קריוקי

מאת: בן אקרישמסיבות01/04/2012846 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים לשירת קריוקי

בעבר לשיר קריוקי היה משהו שמתבצע בעיקר בבתים, כאירוע פרטי של כמה אנשים בודדים. כיום קריוקי הפך להיות פעילות חברתית ואטרקטיבית מאוד בלא מעט מסעדות, פאבים וברים במטרה למשוך כמה שיותר אנשים. תוכלו לראות כי אחד הערבים האטרקטיביים ביותר בפאבים הוא ערב קריוקי לטובת כלל הלקוחות בפאב.

עם זאת, יש כאלו שתמיד ירצו לשיר בערבי קריוקי אבל די יתבייש מזה בעיקר כי הם רוצים להתפדח. אז אם כבר מגיעים לערב שכזה בפאב, למה לא ליהנות ממנו עד הסוף ולעלות על הבמה לשיר. נכון זה יכול להראות די מפדח, אך בסופו של דבר אתם תרגישו שמחים ומרוצים מאוד אחרי שעשיתם את זה.

הדבר הכי חשוב כאשר אתם עולים לשיר בערב קריוקי הוא שתבחרו שיר שאתם אוהבים. ברוב המקרים יש רשימות שירים שאתם רוצים לבחור ואז יגיע תורכם. כאשר תעלו על הבמה, אפשר להתרגש זה בסדר. לפעמים כמה כוסות אלכוהול יכולים לשפר את מצב רוחכם ולגרום לכם להרגיש פתוחים יותר וזורמים יותר עם השירים.

אחרי שהשיר מתחיל חשוב מאוד לעקוב אחרי המילים שעולות על המסך ויותר מזה לשמור על הקצב של המוסיקה. הדבר שכולם הכי מפחדים ממנו זה לזייף, אבל אין מה לעשות, ברוב המקרים לא מדובר על זמרים אלא על אנשים שסתם רוצים ליהנות מהערב, אז אין כל מה לחשוש מזיופים, תהיו בטוחים שתמיד יהיו גרועים מכם.

עוד טיפ שיכול לסייע לכם לא לפחד מקריוקי הוא לעלות עם עוד מישהו או מישהי ואפילו יותר מבן אחד לשיר. בדרך כלל זה מעניק בטחון ויגרום לכם להרגיש הרבה יותר בנוח. ככה שגם אם תזייפו תוכלו לזייף ביחד במהלך השירה שלכם. יותר מכך, תמיד תוכלו לראות תמונות אחר כך ורק לצחוק על זה.

קריוקי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן אקריש

מאת: בן אקרישאירועים וחתונות – כללי01/04/12978 צפיות
לא מעט פעמים אנחנו שומעים על ערבי קריוקי שונים ולא מבינים על מה הסערה הגדולה וחושבים כי מדובר על תופעה שכבר חלפה מן העולם. הרי פעם פשוט היינו לוקחים איזה קלטת וידיאו עם שירים ומילים, מארגנים מערכת הגברה ומנסים לעשות ערב נחמד של שירה מזויפת בין כל החברים הקרובים.

מאת: בן אקרישהפקות אירועים01/04/12919 צפיות
לא משנה אם אתם מארגנים יום הולדת, מסיבת רווקות, אירוע גיבוש לחברה ובחרתם לעשות ערב קריוקי אתם תמיד תתבלטו האם לעשות זאת באופן פרטי או האם להזמין מפעיל קריוקי מקצועי. כאן תמיד תהיה הדילמה שיכולה להיות מורכבת מכמה אלמנטים שלפיהם תחליטו בסופו של דבר.

מאת: בן אקרישמסיבות רווקים ורווקות31/03/12972 צפיות
אחת החברות שלכם מתחתנת, וכולכן מתרגשות. על החברות הכי טובות תמיד מוטל לארגן מסיבת רווקות בה כל החברות יחדיו יעשו ערב של כיף לחברה שמתחילה את חייה החדשים והממוסדים. כאשר מארגנים מסיבת רווקות תמיד עולות השאלות איך לארגן מסיבה שתהיה בלתי נשכחת.

מאת: בן אקרישהפקות אירועים31/03/12814 צפיות
כאשר אנחנו צריכים לארגן לאחד מילדינו מסיבת יום הולדת, תמיד תעמוד בפנינו הדילמה איך לעשות זאת. אם מדובר על גיל העשרה, אז ברור שאנחנו רוצים לארגן עבור ילדינו מסיבת יום הולדת שכולם ייהנו ממנה ועוד ידברו עליה ימים רבים לאחר מכן.

מאת: בן אקרישהפקות אירועים08/08/111052 צפיות
לפני כשבוע הייתי באירוע יום הולדת של חבר, אשר החליט השנה לעשות משהו קצת שונה ולשכור את שירותיה של חברת קריוקי לאירועים. בהתחלה חשבתי לעצמי –עוד גימיק??

מאת: בן אקרישהפקת אירועים26/05/111171 צפיות
שירה בציבור הדבר הממשיך חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית

מאת: בן אקרישהפקת אירועים26/05/111061 צפיות
שירה בציבור הדבר הממשיך חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193502 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181555 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162248 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162005 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152215 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152008 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144042 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica