חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קריוקי לאירועים - קריוקי למסיבת רווקות

קריוקי למסיבת רווקות

אחת החברות שלכם מתחתנת, וכולכן מתרגשות. על החברות הכי טובות תמיד מוטל לארגן מסיבת רווקות בה כל החברות יחדיו יעשו ערב של כיף לחברה שמתחילה את חייה החדשים והממוסדים. כאשר מארגנים מסיבת רווקות תמיד עולות השאלות איך לארגן מסיבה שתהיה בלתי נשכחת.

הרי תמיד עולה אופציית החשפן, הסקסולוגית, או סתם עוד איזה מרצה שיהפוך את הערב למעניין. אבל אם כבר עושים מסיבה, מדוע לא להפוך אותה למסיבה תוססת ושמחה בה כולן ישתתפו ולא יתביישו מכל מיני מצבים מביכים ושונים. אין כל בעיה לבחור בערב שקט ורגוע, אך יש כאלו שיעדיפו דווקא את זה המרגש והסוחף בו פורקים אנרגיות ללא הפסקה.

אחד הדברים היותר מומלצים למסיבת רווקות זה פשוט לארגן קריוקי. היכולת של כל הבנות יחדיו לשיר שירים לזייף ולשמוח, יגרמו לגיבוש בלתי רגיל, גם בין הבנות שלא מכירות אחת את השנייה. כמובן שהכי חשוב לתת לכלה המיועדת רוב הערב את הבמה וניתן יהיה להקדיש לה שירי חתונה שונים שכיום בהחלט לא חסר.

קריוקי למסיבת רווקות לא חייב להיות כזה של הורדת פלייבקים וזהו, אלא ניתן להזמין מפעיל קריוקי מקצועי שיכול להפוך את הערב למוצלח מאוד. בטרם מסיבת הרווקות כמובן שניתן לערוך עמו שיחה ולנסות לתאם ציפיות באשר לערב. הרי ברוב המקרים שיודעים מהו הסגנון המועדף על כולן, ניתן להכין את הערב טוב יותר.

ואין מה לדאוג, אם בהתחלה יש כמה ביישניות, לאחר כמה כוסות אלכוהול וצפייה בבנות אחרות ששרות, וגם לחץ חברתי, כל הבנות בסופו של דבר יחליטו להשתתף. ברוב המקרים, תהיו בטוחות כי קריוקי רק יוסיף למסיבה שאתן מתכננות ואף הוא זה שגם יספק את רוב התמונות, הפדיחות והזיכרונות מאותו ערב חשוב.

קריוקי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן אקריש

מאת: בן אקרישמסיבות01/04/12847 צפיות
בעבר לשיר קריוקי היה משהו שמתבצע בעיקר בבתים, כאירוע פרטי של כמה אנשים בודדים. כיום קריוקי הפך להיות פעילות חברתית ואטרקטיבית מאוד בלא מעט מסעדות, פאבים וברים במטרה למשוך כמה שיותר אנשים. תוכלו לראות כי אחד הערבים האטרקטיביים ביותר בפאבים הוא ערב קריוקי לטובת כלל הלקוחות בפאב.

מאת: בן אקרישאירועים וחתונות – כללי01/04/12978 צפיות
לא מעט פעמים אנחנו שומעים על ערבי קריוקי שונים ולא מבינים על מה הסערה הגדולה וחושבים כי מדובר על תופעה שכבר חלפה מן העולם. הרי פעם פשוט היינו לוקחים איזה קלטת וידיאו עם שירים ומילים, מארגנים מערכת הגברה ומנסים לעשות ערב נחמד של שירה מזויפת בין כל החברים הקרובים.

מאת: בן אקרישהפקות אירועים01/04/12919 צפיות
לא משנה אם אתם מארגנים יום הולדת, מסיבת רווקות, אירוע גיבוש לחברה ובחרתם לעשות ערב קריוקי אתם תמיד תתבלטו האם לעשות זאת באופן פרטי או האם להזמין מפעיל קריוקי מקצועי. כאן תמיד תהיה הדילמה שיכולה להיות מורכבת מכמה אלמנטים שלפיהם תחליטו בסופו של דבר.

מאת: בן אקרישהפקות אירועים31/03/12814 צפיות
כאשר אנחנו צריכים לארגן לאחד מילדינו מסיבת יום הולדת, תמיד תעמוד בפנינו הדילמה איך לעשות זאת. אם מדובר על גיל העשרה, אז ברור שאנחנו רוצים לארגן עבור ילדינו מסיבת יום הולדת שכולם ייהנו ממנה ועוד ידברו עליה ימים רבים לאחר מכן.

מאת: בן אקרישהפקות אירועים08/08/111052 צפיות
לפני כשבוע הייתי באירוע יום הולדת של חבר, אשר החליט השנה לעשות משהו קצת שונה ולשכור את שירותיה של חברת קריוקי לאירועים. בהתחלה חשבתי לעצמי –עוד גימיק??

מאת: בן אקרישהפקת אירועים26/05/111172 צפיות
שירה בציבור הדבר הממשיך חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית

מאת: בן אקרישהפקת אירועים26/05/111061 צפיות
שירה בציבור הדבר הממשיך חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195735 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175458 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152213 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151891 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152585 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica