חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה בטבע הפתוח

מאת: קשת לויחתונות10/08/2011736 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לכם כבר תאריך? לא מבינים דבר בארגון? עכשיו צריך לקרוא קצת יותר על הפרטים המשמעותיים אודות אירועים טובים... אז בואו להתרשם מהתחום הגדול של החתונות והארועים: גן אירועים, עיצוב אירועים וקייטרינג!

השגתם כבר מקום לחתונה?

החלק הראשון שצריך לעניין אתכם, הוא המיקום שבו תינשאו. אפשרי שזה יהיה אולם ארועים, וייתכן וזה יהיה איפשהו בחוץ. רק בתום קבלת ההחלטה על מקום החתונה, יהיה אפשרי לתכנן ברצינות את תאריך, אופי הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הקטנטנים שיעזרו לעשות את הארוע לחוויה. אתם מוכנים לתכנן לפרטי פרטים את החתונה?

לפי איזה מדדים בוחרים מיקום לחתונה? חייבים חתונה בטבע?

לא מעט זוגות שמתחתנים עשויים להתלבט לא מעט זמן טרם מחליטים, ויש לכך סיבה. אולמות אירועים הינם שונים בפרמטרים רבים; תכולת המוזמנים שאפשר להכניס, התאורה, סגנון ההגשה וכמובן המיקום בישראל. צריך לקבוע מבעוד מועד איזו חתונה הייתם רוצים להרים, זה יקל עליכם בחיפוש אחר האולם הרומנטי ביותר…

כשמגיעים לאולמות חתונה בשביל לבחון את המקום, שימו לב לפרטים מסויימים: המקום בכלל נראה הגייני? זה מתאים לכל המוזמנים שלכם? כמה עובדים באמת עובדים במקום? אף אחד לא מעריך אוכל מלא חיידקים או מקום בלי תודעת שירות... ע"מ להימנע מפאשלות במהלך ערב האירוע, צריך לשים לב שאתם שואלים את השאלות שלכם!

פה אין מקום לטעויות!

את היום הגדול תעברו רק פעם בחיים (נקווה...), בדיוק בגלל זה אין כאן מקום לטעויות. רוצים לדעת איך עושים את זה בקלות? הכי חשוב זה לא להתפשר על פרטים קטנים! רוצה לומר, בהנחה ודימיינתם אירוע עם בריכה צמודה, אתם זכאים ללכת על זה…

ועכשיו מה?

אם סוף סוף השגתם מיקום לחתונה - מומלץ להתחיל לחשוב על הדברים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב חתונות מקצועי... אם יצא שעוד לא הכרתם את התחום, אז תדעו לכם שזו אמנות של ממש. בעזרת אנשי מקצוע אמיתיים המנוסים בענייני עיצוב ויופי, אתם יכולים לדאוג לכך שהארוע יהיה הכי מרהיב ואוריגינלי. באמצעות שימוש בפרחים יפים, רק כדוגמה, באפשרותכם לשדרג בדקה את הרקע של האירוע. המוזמנים שיגיעו ירגישו ממש מן ההתחלה שהם חלק מאיזשהו אירוע מהמם והם יהנו באופן שלא יצא להם עד אז... אולי זו תהיה החתונה שלכם!

אם כבר סיימתם לארגן את העיצוב, אפשר לסדר את פרטים קטנטנים…

לכולנו ודאי יצא בעבר להיות חלק מארוע כלשהו. אירועים מהסוג הזה נראים תמיד באותו הפורמט - אוכל על מקל, בירה זולה ופטנטים חרושים. ע"מ לערוך ארוע מסוג שונה, קיים צורך בקמצוץ השקעה ואפילו חדשנות. בצורה כזו ימשיכו לספר על החתונה שלך לאורך זמן... איך עוד אין לכם מתחתנים 2010?

איזה אוכל מגישים?

בשביל האורחים שלכם הדבר המעניין ביותר זה האוכל שתגישו בחתונה. ההחלטה על סוג הקיטרינג ללא ספק תשפיע על הזכרונות מאותו אירוע, בגלל זה מאוד רצוי שלא להקל ראש או להתפשר בבחירה זו. אז באמת כדאי ללכת על אוכל באמת טוב ומבחר מנות מספקות. אין מישהו שבאמת אוהב לאכול אוכל זול או, למשל, כזה שנמצא על צלוחיות קטנטנות. משתלם מאוד להוציא מעט כסף בשביל לדעת שהאוכל שתקבלו יהיה עשוי טוב וממלא!

לא בטוחים לגבי חתונה בים? דיג'י עדיין לא בחרתם?

רק לאחר שפיטמתם את כלל האורחים, מומלץ לשמח אותם, ולא חסרות שיטות לכך. לפני הכל, לא ניתן לתכנן חתונה מוצלחת ולא לציין תקליטן. מעוניינים להשכיר תקליטן? עם אחד כזה אפשר לשמח ולהרקיד את המוזמנים במשך כל החגיגה... לכם נותר רק לבחור סוג מוזיקה אהוב, ואת שאר העבודה יבצעו עבורכם.

עם שפע המידע שכאן, ארגון חתונה טובהיהיה ממש פשוט... לטיפים טובים וקריאה נוספת - בקרו באתר http://www.havaia-bateva.co.il/. בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קשת לוי

מאת: קשת לויבתים משותפים22/12/111280 צפיות
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק ניכר מהאנשים עוזבים את הבית למקום חדש מסיבה משמחת כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ דירה קיימת. אין ויכוח, המעבר הוא בהחלט שלב מעייף בדרך אך גם אותו אפשרי להעביר בחיוך.

מאת: קשת לויאילוף בעלי חיים22/12/111383 צפיות
וודאו שאתם אכן מוכנים למהלך האימוץ, הן מצד השינויים שהדבר יגרור בחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מבחינת הוצאות. דאגה לרווחת הכלב משמעותה 3 טיולים ביום, מזון איכותי, ולתת לו תשומת לב ואהבה.

מאת: קשת לויקייטרינג22/12/111511 צפיות
מעוניינים לחגוג בר מצווה מהסרטים? רוצים לארגן משהו חדשני? כולם יעידו שכיום, מרבית החתונות נראות אותו הדבר; יש מוסיקה דומה, אוכל חתונות ורחבה לריקודים. לא הגיע הזמן לחולל מהפיכה בתחום?

מאת: קשת לוילימודים אקדמאיים22/12/111398 צפיות
לימודי תואר ראשון או, למשל, לימודי הסמכה, מראים מספר יכולות מקצועיות - היכולת להתמיד, ידע טכני קודם וכמובן לא לשכוח - יכולות למידה מהירות. לכן, צריך לחשוב בגדול - תרוצו להתפתח וללמוד, זה זה עשוי רק לעזור לכם.

מאת: קשת לוישיפוצים22/12/111508 צפיות
הגיע הזמן ליצור קשר עם אדריכל! קונים דירה? לרובנו יש בית חלומות, חזון מושלם לאופן בו נראה בית יפה, מכל בחינה אפשרית. אך לא משנה כמה נרצה להשקיע בפרויקט

מאת: קשת לויבניין ואחזקה - כללי22/12/111384 צפיות
ארבעים מעלות בצל, כמעט שאי אפשר לצאת מהבית כי האוויר כל כך לוהט, השמש כמו כבשן והזיעה מדביקה את הבגדים לגוף. רק רציתם פשוט להגיע הביתה, ללכת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. ומה עושים אם הוא מקולקל? כיצד שוכרים טכנאי מקררים אמין? איך תשמרו על המקפיא והמקרר שלכם תקין לאורך זמן? אילו מקררים עדיפים לקנייה ולמה?

מאת: קשת לויפסיכומטרי22/12/111392 צפיות
הגיוני כי בתקופה זאת, בגרות היא אינה מחייבת עבור קבלה לעבודה, ובגדול לא תמיד מראה על רמת משכל, אבל בכל מקרה עדיין כדאי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182903 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181377 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181512 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181588 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172066 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172184 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172111 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica