חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס ברמנים איך להתכונן לשיחת ייעוץ

מאת: bartendersלימודי תעודה ומקצוע11/08/20111016 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם שאתם מעוניינים לעבור קורס ברמנים, השארתם פרטים ועכשיו אתם מחכים שיחזרו אליכם לשיחת ייעוץ ופרטים ראשונים. על מנת שהשיחה תעבור חלק ובאמת תקבלו את כל האינפורמציה, יש כמה דברים שחשוב לעשות לפני.

הנה כמה טיפים איך להתכונן לשיחת ייעוץ, כך שתהיה אפקטיבית

· כנסו לאתר בית הספר או לאתרים אחרים המדברים על קורס ברמנים, קראו על התחום והתרשמו. אם אתם הולכים ללמוד משהו, אתם צריכים לדעת מה זה בעצם אומר, מה תוכלו לקבל, איפה תוכלו לעבוד. אתר כזה שנותן לכם אינפורמציה על קורס ברמנים הוא http://www.bartenders.co.il/. כך שיתקשרו אליכם על מנת לתת לכם אינפורמציה, תדעו בדיוק מה לשאול.

· הכינו רשימה של שאלות רלוונטיות אשר קשורות באופן ישיר למצבכם. למשל, אם אתם עובדים במשרה מלאה ורוצים לעבור קורס ברמנים בערב או אם אתם חיילים משוחררים ורוצים לדעת אם אפשר לממש את הפיקדון ללימודים במקום. אם אתם עומדים לנסוע לחו"ל ורוצים לדעת אם התעודה שאתם מקבלים מאפשרת לברמן גם בחו"ל. לכל אחד שאלות משלו. אחרי שאתם מקבלים אינפורמציה כללית, חשוב מאוד לשאול ולהתעניין במה שרלוונטי אליכם.

· לצד שאלות אישיות, יש כמה דברים שאתם חייבים לברר על קורס ברמנים באופן כללי, למשל. מה קורה אם אני רוצה להפסיק את הקורס באמצע, מה אם אני רוצה להרחיב את הלימודים ולקחת עוד סדנאות בתחום. חשוב שתקבלו אינפורמציה על שתי הקצוות, על מנת שתדעו מול מה תעמדו במידה ו.

· אם יש משהו שדורש התחייבות בכתב מצד בית ספר לברמנים, אל תהססו לבקש זאת. המקומות האלה בדרך כלל מאוד מסודרים ומקצועיים, אך על מנת למנוע אי נעימות בעתיד, אם יש איזשהו מקרה חריג, חשוב להעלות זאת על הכתב.

· אל תשכחו לברר לגבי מבצעים, הטבות והנחות אשר מגיעים לכם. אם הגעתם מאתר אינטרנט שמבטיח הנחה כלשהי או שראיתם פרסום של בית הספר, חשוב לציין זאת בשיחת הייעוץ

· אם הגעתם מהמלצה של חבר חשוב מאוד לציין זאת. הכוח של המלצה יכול לעשות הבדל מהותי בכל מקום בו תבחרו לעבור קורס ברמנים. אחרי הכול, אם חבר או מישהו שאתם מכירים, המליץ לכם על המקום הזה, הסיכוי שתעברו קורס ברמנים בבית הספר שהומלץ לכם ולא במקום אחר, גדול בכמה אחוזים. כלומר, אתם פניה קלה יחסית עם סיכויי סגירה טובים, אז למה שאתם וגם החבר שהמליץ, לא תקבלו משהו מיוחד ?

·אמצעי תשלום ופריסת תשלומים. חשוב לברר איך ניתן לשלם, לכמה תשלומים ניתן לפרוס, האם יש הנחת מזומן.

· אם אתם לא בטוחים וזקוקים להמלצות, אל תהססו לבקש מבית הספר לברמנים שמות של תלמידים אשר סיימו קורס ברמנים ועובדים עכשיו בתחום. ברגע שתשמעו על הצלחות של בוגרים ותקבלו מהם חוות דעת על הקורס, תרגישו בטוחים יותר בהחלטה.

· רוב המקומות שיש בהם קורס ברמנים, מציעים שיעור ניסיון. אם יש לכם את האופציה הזאת, חשוב מאוד לנצל אותה על מנת שתוכלו לחוש את האווירה בבית הספר, להתרשם מצוות המדריכים, התלמידים האחרים, אופי ניהול השיעור וכדומה. אין כמו מראה עיניים על מנת להבין האם התחום באמת מתאים לכם.

· גם אם אחרי שקיבלתם את כל המידע, אתם מרגישים שאתם צריכים זמן על מנת לחשוב ולשקול, קחו את הזמן. אל תיתנו לאף אחד להלחיץ אתכם והיו בטוחים שאתם מקבלים את ההחלטה הטובה והנכונה ביותר עבורכם.

שיחת הייעוץ לפני הרשמה לקורס ברמנים חשובה מאוד. זו ההזדמנות שלכם לקבל את כל המידע, לשאול את כל השאלות, לברר, להתלבט ולהחליט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חולמיםלהיות ברמנים? מחפשים מידע ומבצעים אודות קורס ברמנים,הפורטל המקיף ביותרלקורס ברמנים נותן לכם את כל המידעhttp://www.bartenders.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת bartenders

מאת: bartendersיין ואלכוהול06/10/111179 צפיות
קורס ברמנים מהווה מוקד משיכה ומעורר עניין בצעירים רבים. הם רואים בו הזדמנות לעבוד בעבודה מהנה, לא שגרתית, עם הרבה עניין ושכר גבוה. כשאתם מגיעים אל הבר ורואים כיצד מתפקד הברמן, אתם וודאי שואלים את עצמכם האם זה מתאים לכם ומה אתם צריכים לעשות, על מנת למצוא עבודה בתחום. קורס ברמנים למתחילים זו התשובה שלכם.

מאת: bartendersעבודה וקריירה - כללי20/09/111091 צפיות
העבודה בחו"ל קוסמת לצעירים רבים אחרי צבא אשר מעוניינים לעבוד קשה ובמקום שכר המינימום בארץ, להרוויח הרבה כסף, בזמן קצר, ובמטבע חוץ. קיים מגוון רחב של אפשרויות לעבודה בחו"ל – באירופה, ארצות הברית , אוסטרליה ויפאן. היתרון של עבודות בחו"ל, שרובן אינן דורשות ניסיון קודם, דבר שמתאים לשכבת הגיל אליה הן פונות- בעיקר צעירים אחר צבא.

מאת: bartendersיין ואלכוהול07/09/111151 צפיות
צעירים רבים רוצים להיות ברמנים. הם רואים את עצמם על הבר, במרכז תשומת הלב, מוזגים משקאות, מנהלים שיחה עם הבליינים מרווחים טוב. עבודה כברמנים יכולה להיות מרתקת ומהנה, אך גם דורשת יכולת לעבוד עם קהל, לעשות מספר דברים בו זמנית ולעבוד בעיקר בלילות. אם גם אתם חולמים להיות ברמנים, הנה כל מה שחשוב לדעת בדרך לשם.

מאת: bartendersלימודי תעודה ומקצוע23/08/111077 צפיות
אתם טיפוסים של קסמים, להטוטים, ג'אגלינג ותמיד תהיתם איך עושים את כל זה. ובכן, אם אתם תוהים אם אתם צריכים כישרון לכך, אז לא. כל מה שצריך זה סבלנות ורצון עז. קורס פליירינג יכול להגיע בתוך קורס ברמנים או לחילופים בקורס בפני עצמו אשר ילמד אתכם תורה שלמה של להטוטים ועולם מזיגת משקאות שונה מכל מה שהכרתם עד היום.

מאת: bartendersלימודי תעודה ומקצוע11/08/11881 צפיות
כשאתם הולכים לפאב או מועדון, סביר להניח שמי שמושך לכם את העין זה הברמן. אם יש מלצרים במקום, הם מתרוצצים מקצה אחד לשני, בעוד הברמן עומד על הבר, משרת וממליץ בחיוך ופסון. זו אחת הסיבות שצעירים רבים נמשכים לתחום ומחליטים ללמוד קורס ברמנים. רוצים גם ? לא יודעים אם זה מתאים לכם, מתי, איפה ובכלל למה לעבור את הקורס?

מאת: bartendersיין ואלכוהול04/08/111310 צפיות
כל ברמן יודע שעל מנת להצליח בתחום הזה חייבים כמה קלפים בשרוול. אם אתם ברמנים או שאתם עוברים עכשיו קורס ברמנים ומתכוונים להתחיל לעבוד על הבר, אתם חייבים לדעת לתפוס את הקהל, לעניין, לרתק ולתת שירות ברמה הכי גבוהה

מאת: bartendersלימודי תעודה ומקצוע28/07/112364 צפיות
מעבר להנאה ולכיף שיש בעבודה בתור ברמן, מדובר בתחום שניתן להרוויח בו לא מעט. אבל, וזה אבל גדול, הרבה פעמים הברמן עצמו יכול לשלוט בזה ולעשות פעולות על מנת להגדיל את המשכורת והטיפים, זה חלק ממה שאתם מבינים ולומדים בקורס ברמנים. הנה כמה טיפים וכל מה שרציתם לדעת על כמה מרוויח ברמן.

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181658 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181687 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181598 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181457 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171410 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171540 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162052 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica