חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ברמן, איך לתפוס את הקהל

מאת: bartendersיין ואלכוהול04/08/20111309 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל ברמן יודע שעל מנת להצליח בתחום הזה חייבים כמה קלפים בשרוול. אם אתם ברמנים או שאתם עוברים עכשיו קורס ברמנים ומתכוונים להתחיל לעבוד על הבר, אתם חייבים לדעת לתפוס את הקהל, לעניין, לרתק ולתת שירות ברמה הכי גבוהה

הנה כמה טיפים איך תעשו את זה הכי נכון, כך שכל משמרת תהיה מהנה ורווחית במיוחד.

  • אנשים שמגיעים לבר או מועדון הם אנשים מאוד הטרוגניים, בגילאים שונים, ממיקומים גיאוגרפיים. יש להם מקצועות שונים ותחומי עניין שונים, כברמן, חשוב שתדע לאפיין את הקהל ולמצוא את המכנה המשותף הרחב ביותר. זה יעזור לך להתחבר ולהיות בראש אחד עם הקהל שהגיע למועדון.
  • אם אתה רואה אנשים שהגיעו אל הבר בקבוצה, נסה לאתר את הדומיננטיים. בכל קבוצה תמיד יש כאלה שבולטים יותר, נחשבים למובילי דעה וסוחפים איתם את השאר. ברגע שתדע כיצד לאתר את הדמויות הללו ולמשוך אותם, השאר ילכו בעקבותיהם.
  • ברמן הוא בעצם קצת מנחה וטיפה שחקן. כשאתה יודע איך ליצור עניין על ידי שואו, אין אחד במועדון שלא יזכור אותך וכמו שלמדים בקורס ברמנים, כל האמצעים כשרים. זה יכול להיות פלרינג, זו יכולה להיות הדרך שבה אתה מכין את הקוקטייל, כמו למשל במקרה של קוקטייל בוער. צור סביבך עניין והטיפ לא יאחר לבוא
  • טכניקה נוספת לתפוס את הקהל היא על ידי הפיכת הבר למקום המרכזי. לא משנה אם מדובר במועדון בו רוקדים או בר ישיבה, העניין צריך להיות על הבר ואתה במרכזו. נכון, התפקיד שלך זה להגיש משקאות, אך בין לבין אתה בהחלט יכול לתת יותר.
  • תתחבר לאווירה. אנשים באים למועדון ויוצאים מהבית כי הם מחפשים אווירה. כברמן חשוב שתתחבר למוזיקה, לתחושה של המקום ותן לבאים את התחושה שאתה מרגיש הכי בנוח בעולם, איפה שאתה נמצא. זה יגרום להם להרגיש הכי נוח בעולם
  • ולמה לגבי הופעה חיצונית. כשאתה ברמן אתה עומד במרכז תשומת הלב ולכן חשוב מאוד שתהיה מתוקתק מבחינת לבוש והופעה. לכל מקום יש כללי לבוש שונים, אך אין ספק שלבוש ייחודי, ימשוך תשומת לב לבר ואלייך.
  • תהיה קשוב לכל מה שקורה על הבר. שים לב מתי צריך למלא צלוחיות, למי יש כוס ריקה, מי מהסס ולא יודע מה להזמין. כשאתה שם לב לפרטים הקטנים, אתה באופן אוטומטי נותן שירות טוב יותר וזה מה שמבדיל בין סתם ברמן לברמן מוצלח.
  • אל תתפתה להסחות דעת. כשאתה על הבר, תהיה כל כולך בעניין. לא משנה מה קורה בחלקים אחרים במועדון, אתה את העמדה שלך תאייש עם מקסימום תשומת לב.
  • תמיד תהיה אדיב ומנומס. עבודה על הבר יכולה להיות לעיתים טיפה מלחיצה, חשוב שלא תיתן לזה להשפיע עלייך ותהיה סבלני, גם כשמישהו מתלבט ומשנה את דעתו שוב ושוב.
  • אל תתבייש להציע קוקטייל מקורי או לדרבן את הנוכחים להעז קצת יותר מוודקה רד בול. אחרי הכול, קורס ברמנים נותן לך המון ידע בהכנת קוקטיילים, אז למה שלא תתרגם את זה להצלחה על הבר ותתפוס את הקהל שלך
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חולמיםלהיות ברמנים? מחפשים מידע ומבצעים אודות קורס ברמנים,הפורטל המקיף ביותרלקורס ברמנים נותן לכם את כל המידעhttp://www.bartenders.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת bartenders

מאת: bartendersיין ואלכוהול06/10/111178 צפיות
קורס ברמנים מהווה מוקד משיכה ומעורר עניין בצעירים רבים. הם רואים בו הזדמנות לעבוד בעבודה מהנה, לא שגרתית, עם הרבה עניין ושכר גבוה. כשאתם מגיעים אל הבר ורואים כיצד מתפקד הברמן, אתם וודאי שואלים את עצמכם האם זה מתאים לכם ומה אתם צריכים לעשות, על מנת למצוא עבודה בתחום. קורס ברמנים למתחילים זו התשובה שלכם.

מאת: bartendersעבודה וקריירה - כללי20/09/111091 צפיות
העבודה בחו"ל קוסמת לצעירים רבים אחרי צבא אשר מעוניינים לעבוד קשה ובמקום שכר המינימום בארץ, להרוויח הרבה כסף, בזמן קצר, ובמטבע חוץ. קיים מגוון רחב של אפשרויות לעבודה בחו"ל – באירופה, ארצות הברית , אוסטרליה ויפאן. היתרון של עבודות בחו"ל, שרובן אינן דורשות ניסיון קודם, דבר שמתאים לשכבת הגיל אליה הן פונות- בעיקר צעירים אחר צבא.

מאת: bartendersיין ואלכוהול07/09/111150 צפיות
צעירים רבים רוצים להיות ברמנים. הם רואים את עצמם על הבר, במרכז תשומת הלב, מוזגים משקאות, מנהלים שיחה עם הבליינים מרווחים טוב. עבודה כברמנים יכולה להיות מרתקת ומהנה, אך גם דורשת יכולת לעבוד עם קהל, לעשות מספר דברים בו זמנית ולעבוד בעיקר בלילות. אם גם אתם חולמים להיות ברמנים, הנה כל מה שחשוב לדעת בדרך לשם.

מאת: bartendersלימודי תעודה ומקצוע23/08/111075 צפיות
אתם טיפוסים של קסמים, להטוטים, ג'אגלינג ותמיד תהיתם איך עושים את כל זה. ובכן, אם אתם תוהים אם אתם צריכים כישרון לכך, אז לא. כל מה שצריך זה סבלנות ורצון עז. קורס פליירינג יכול להגיע בתוך קורס ברמנים או לחילופים בקורס בפני עצמו אשר ילמד אתכם תורה שלמה של להטוטים ועולם מזיגת משקאות שונה מכל מה שהכרתם עד היום.

מאת: bartendersלימודי תעודה ומקצוע11/08/11879 צפיות
כשאתם הולכים לפאב או מועדון, סביר להניח שמי שמושך לכם את העין זה הברמן. אם יש מלצרים במקום, הם מתרוצצים מקצה אחד לשני, בעוד הברמן עומד על הבר, משרת וממליץ בחיוך ופסון. זו אחת הסיבות שצעירים רבים נמשכים לתחום ומחליטים ללמוד קורס ברמנים. רוצים גם ? לא יודעים אם זה מתאים לכם, מתי, איפה ובכלל למה לעבור את הקורס?

מאת: bartendersלימודי תעודה ומקצוע11/08/111015 צפיות
החלטתם שאתם מעוניינים לעבור קורס ברמנים, השארתם פרטים ועכשיו אתם מחכים שיחזרו אליכם לשיחת ייעוץ ופרטים ראשונים. על מנת שהשיחה תעבור חלק ובאמת תקבלו את כל האינפורמציה, יש כמה דברים שחשוב לעשות לפני. הנה כמה טיפים איך להתכונן לשיחת ייעוץ, כך שתהיה אפקטיבית

מאת: bartendersלימודי תעודה ומקצוע28/07/112364 צפיות
מעבר להנאה ולכיף שיש בעבודה בתור ברמן, מדובר בתחום שניתן להרוויח בו לא מעט. אבל, וזה אבל גדול, הרבה פעמים הברמן עצמו יכול לשלוט בזה ולעשות פעולות על מנת להגדיל את המשכורת והטיפים, זה חלק ממה שאתם מבינים ולומדים בקורס ברמנים. הנה כמה טיפים וכל מה שרציתם לדעת על כמה מרוויח ברמן.

מאמרים נוספים בנושא יין ואלכוהול

מאת: רוני הכהןיין ואלכוהול21/12/172755 צפיות
אם עד כה ראיתם רק את אותם מיכלי נירוסטה רק במבשלות גדולות ומוכרות של בירות בארץ הקטנה שלנו, הרי שכיום מבשלות בוטיק בולטות לא פחות ופזורות בכל מיני מקומות בארץ.

מאת: בני דואנייין ואלכוהול29/12/142546 צפיות
יקב בוטיק הוא יקב אשר מייצר לרוב כמות קטנה של יין (כמות שאינה מסחרית באופן כזה שאפשר למכור את היין בסופרים הגדולים) ואשר שם דגש על הטעמים של היינות אותם הוא מוציא, כך שאלו יהיו משובחים במיוחד.

מאת: משקאות דניאליין ואלכוהול03/11/142912 צפיות
אנשים רבים שחושבים שמשקאות חריפים מאוד משמינים, אך במידה ושותים נכון, בכמויות מדודות- אין בהכרח סיבה לבהלה. כולם מכירים את הביטוי "כרס בירה", אך דווקא בבירה בשונה משאר המשקאות החריפים- יש את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר.

מאת: בן טליין ואלכוהול09/06/144440 צפיות
קוקטייל העיתונאי הופיע לראשונה בספר 'The Savoy Cocktail Book' שיצא לראשונה ב1930 ונכתב ע"י הארי קראדוק, ברמן אמריקאי אשר היגר לאנגליה לאחר שחוק היובש נכנס לתוקף.

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול13/03/1411801 צפיות
ד"ר אביטבול מסביר על "תהליך בניית בלנד או "ממסך" שכולל בד"כ מיזוג יינות מזנים שונים ומאותו בציר אך ניתן גם כן למזג יינות העשויים מאותו זן מאזורים שונים, בתנאים שונים ואף מבצירים שונים"

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול10/03/148160 צפיות
ד"ר אביטבול, בעל תואר ביננות, מעניק הדרכה חוויתית ביקבים הכוללת הכרות עם תהליך ייצור היינות מהענבים ועד הבקבוק, הסבר אודות תהליך טעימת ורכישת היין וכן התאמת יין ואוכל.

מאת: allgiftsיין ואלכוהול05/02/148478 צפיות
השקעתם ורכשתם יין איכותי, אך אינכם מתכננים לפתוח אותו באופן מיידי. לא פעם עולות השאלות כיצד למנוע התחמצנות של יין וכיצד לשמור על בקבוקי היין באופן האופטימאלי ביותר בתנאים הביתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica