חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס ברמנים למתחילים

מאת: bartendersיין ואלכוהול06/10/20111178 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורס ברמנים מהווה מוקד משיכה ומעורר עניין בצעירים רבים. הם רואים בו הזדמנות לעבוד בעבודה מהנה, לא שגרתית, עם הרבה עניין ושכר גבוה. כשאתם מגיעים אל הבר ורואים כיצד מתפקד הברמן, אתם וודאי שואלים את עצמכם האם זה מתאים לכם ומה אתם צריכים לעשות, על מנת למצוא עבודה בתחום. קורס ברמנים למתחילים זו התשובה שלכם.

ישנם הרבה מקצועות בשוק שאפשר ללמוד ללא ידע מקדים, קורס ברמנים הוא אחד המקצועות האלה. מדובר בקורס ממוקד וקצר יחסית, אשר מכשיר אתכם לעבודה מיידית שאינה דורשת תקופת ניסיון ואפשר להתחיל לעבוד בה ולהרוויח יפה כבר מהיום הראשון.

למרות הזוהר הנלווה לעבודה, להיות ברמן זו מלאכה לא פשוטה. צריך לדעת כיצד לתת שירות, כיצד למכור, איך להכין משקאות, למזוג, לערבב ולתפעל בר באופן מלא, לעיתים כשהמקום עמוס וההזמנות מצטברות. מעבר לכך, אתם צריכים לדעת כיצד לתת ללקוחות יחס אישי ותחושה של חמימות, כך שירגישו נוח במקום וירצו לחזור אליו.

כל הדברים האלה לא תמיד באים בקלות לאנשים צעירים וזו הסיבה שרבים מהם פונים לקורס ברמנים, בו הם מקבלים את הכלים ולומדים את הטכניקות בשטח, כך שייתנו את הטוב ביותר על הבר.

מעבר לכך, עבודה בתור ברמנים דורשת מידה מסוימת של ביטחון עצמי. ביטחון בידע שלכם להכין כל קוקטייל ולענות לכל דרישת לקוח, ביטוח ביכולת שלכם להמליץ על המשקה המתאים ובכלל ביטחון שיאפשר לכם לעמוד במרכז העניינים ולהפוך, באופן מודע, למוקד תשומת הלב.

אם מעולם לא עבדתם בתור ברמנים או בעבודה מסוג זה, יכול להיות שיהיה לכם חשש טבעי לעשות זאת. בקורס ברמנים, מעבר לידע תיאורטי והתנסות מעשית , תקבלו את הביטחון הנדרש לעבוד בתור ברמנים כך שעם הזמן תוכלו לפתח את הסגנון האישי שלכם לברמן בצורה הטובה והנוחה ביותר עבורכם.

כשאתם למדים ברצינות ובמקום מסודר ומורשה את מה שאתם הולכים לעשות, אתם מרגישים הרבה יותר ביטחון ויכולת, לבצע את העבודה. כמו שלא תתקנו מחשב בלי ללמוד קודם איך להיות טכנאי מחשבים או שלא תעצבו שמלה בלי ללמוד ולקבל את הכלים הדרושים למקצוע, כך גם בעבודה על הבר. זו לא רק התעודה המקצועית אלא גם התחושה שאתם אנשי מקצוע רציניים שעברו הכשרה מתאימה ויכולים לתת פתרון ולהיות עובדים טובים יותר, בכל מקום בו תבחרו לעבוד.

כן, להיות ברמן זה מקצוע ממש כמו כל מקצוע אחר. לא משנה אם בחרתם לעבוד בעבודה הזו תקופה קצרה, בין עבודות או רק בשביל לחסוך כסף לטיול בחו"ל. אם אתם רוצים שיתייחסו אליכם ברצינות ויהיו לכם כמה שיותר אפשרויות תעסוקה, אתם צריכים קודם ללמוד קורס ברמנים.

עבודה בפאב, מועדון או בר מחייבת הסתגלות מסוימת ושינוי חשיבה, כשאתם עוברים קודם קורס ברמנים אתם חווים כבר במהלך הקורס את האווירה, הקצב וטועמים טעימה קטנה מאיך העבודה על הבר הולכת להיות בפועל.

זה חשוב מאוד על מנת להכין אתכם לבאות ולא פחות חשוב, לעזור לכם להבין אם התחום מתאים לכם ולמצוא את החיבור שלכם לעבודה על הבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חולמיםלהיות ברמנים? מחפשים מידע ומבצעים אודות קורס ברמנים,הפורטל המקיף ביותרלקורס ברמנים נותן לכם את כל המידעhttp://www.bartenders.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת bartenders

מאת: bartendersעבודה וקריירה - כללי20/09/111091 צפיות
העבודה בחו"ל קוסמת לצעירים רבים אחרי צבא אשר מעוניינים לעבוד קשה ובמקום שכר המינימום בארץ, להרוויח הרבה כסף, בזמן קצר, ובמטבע חוץ. קיים מגוון רחב של אפשרויות לעבודה בחו"ל – באירופה, ארצות הברית , אוסטרליה ויפאן. היתרון של עבודות בחו"ל, שרובן אינן דורשות ניסיון קודם, דבר שמתאים לשכבת הגיל אליה הן פונות- בעיקר צעירים אחר צבא.

מאת: bartendersיין ואלכוהול07/09/111150 צפיות
צעירים רבים רוצים להיות ברמנים. הם רואים את עצמם על הבר, במרכז תשומת הלב, מוזגים משקאות, מנהלים שיחה עם הבליינים מרווחים טוב. עבודה כברמנים יכולה להיות מרתקת ומהנה, אך גם דורשת יכולת לעבוד עם קהל, לעשות מספר דברים בו זמנית ולעבוד בעיקר בלילות. אם גם אתם חולמים להיות ברמנים, הנה כל מה שחשוב לדעת בדרך לשם.

מאת: bartendersלימודי תעודה ומקצוע23/08/111075 צפיות
אתם טיפוסים של קסמים, להטוטים, ג'אגלינג ותמיד תהיתם איך עושים את כל זה. ובכן, אם אתם תוהים אם אתם צריכים כישרון לכך, אז לא. כל מה שצריך זה סבלנות ורצון עז. קורס פליירינג יכול להגיע בתוך קורס ברמנים או לחילופים בקורס בפני עצמו אשר ילמד אתכם תורה שלמה של להטוטים ועולם מזיגת משקאות שונה מכל מה שהכרתם עד היום.

מאת: bartendersלימודי תעודה ומקצוע11/08/11880 צפיות
כשאתם הולכים לפאב או מועדון, סביר להניח שמי שמושך לכם את העין זה הברמן. אם יש מלצרים במקום, הם מתרוצצים מקצה אחד לשני, בעוד הברמן עומד על הבר, משרת וממליץ בחיוך ופסון. זו אחת הסיבות שצעירים רבים נמשכים לתחום ומחליטים ללמוד קורס ברמנים. רוצים גם ? לא יודעים אם זה מתאים לכם, מתי, איפה ובכלל למה לעבור את הקורס?

מאת: bartendersלימודי תעודה ומקצוע11/08/111016 צפיות
החלטתם שאתם מעוניינים לעבור קורס ברמנים, השארתם פרטים ועכשיו אתם מחכים שיחזרו אליכם לשיחת ייעוץ ופרטים ראשונים. על מנת שהשיחה תעבור חלק ובאמת תקבלו את כל האינפורמציה, יש כמה דברים שחשוב לעשות לפני. הנה כמה טיפים איך להתכונן לשיחת ייעוץ, כך שתהיה אפקטיבית

מאת: bartendersיין ואלכוהול04/08/111310 צפיות
כל ברמן יודע שעל מנת להצליח בתחום הזה חייבים כמה קלפים בשרוול. אם אתם ברמנים או שאתם עוברים עכשיו קורס ברמנים ומתכוונים להתחיל לעבוד על הבר, אתם חייבים לדעת לתפוס את הקהל, לעניין, לרתק ולתת שירות ברמה הכי גבוהה

מאת: bartendersלימודי תעודה ומקצוע28/07/112364 צפיות
מעבר להנאה ולכיף שיש בעבודה בתור ברמן, מדובר בתחום שניתן להרוויח בו לא מעט. אבל, וזה אבל גדול, הרבה פעמים הברמן עצמו יכול לשלוט בזה ולעשות פעולות על מנת להגדיל את המשכורת והטיפים, זה חלק ממה שאתם מבינים ולומדים בקורס ברמנים. הנה כמה טיפים וכל מה שרציתם לדעת על כמה מרוויח ברמן.

מאמרים נוספים בנושא יין ואלכוהול

מאת: רוני הכהןיין ואלכוהול21/12/172759 צפיות
אם עד כה ראיתם רק את אותם מיכלי נירוסטה רק במבשלות גדולות ומוכרות של בירות בארץ הקטנה שלנו, הרי שכיום מבשלות בוטיק בולטות לא פחות ופזורות בכל מיני מקומות בארץ.

מאת: בני דואנייין ואלכוהול29/12/142550 צפיות
יקב בוטיק הוא יקב אשר מייצר לרוב כמות קטנה של יין (כמות שאינה מסחרית באופן כזה שאפשר למכור את היין בסופרים הגדולים) ואשר שם דגש על הטעמים של היינות אותם הוא מוציא, כך שאלו יהיו משובחים במיוחד.

מאת: משקאות דניאליין ואלכוהול03/11/142916 צפיות
אנשים רבים שחושבים שמשקאות חריפים מאוד משמינים, אך במידה ושותים נכון, בכמויות מדודות- אין בהכרח סיבה לבהלה. כולם מכירים את הביטוי "כרס בירה", אך דווקא בבירה בשונה משאר המשקאות החריפים- יש את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר.

מאת: בן טליין ואלכוהול09/06/144443 צפיות
קוקטייל העיתונאי הופיע לראשונה בספר 'The Savoy Cocktail Book' שיצא לראשונה ב1930 ונכתב ע"י הארי קראדוק, ברמן אמריקאי אשר היגר לאנגליה לאחר שחוק היובש נכנס לתוקף.

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול13/03/1411823 צפיות
ד"ר אביטבול מסביר על "תהליך בניית בלנד או "ממסך" שכולל בד"כ מיזוג יינות מזנים שונים ומאותו בציר אך ניתן גם כן למזג יינות העשויים מאותו זן מאזורים שונים, בתנאים שונים ואף מבצירים שונים"

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול10/03/148163 צפיות
ד"ר אביטבול, בעל תואר ביננות, מעניק הדרכה חוויתית ביקבים הכוללת הכרות עם תהליך ייצור היינות מהענבים ועד הבקבוק, הסבר אודות תהליך טעימת ורכישת היין וכן התאמת יין ואוכל.

מאת: allgiftsיין ואלכוהול05/02/148482 צפיות
השקעתם ורכשתם יין איכותי, אך אינכם מתכננים לפתוח אותו באופן מיידי. לא פעם עולות השאלות כיצד למנוע התחמצנות של יין וכיצד לשמור על בקבוקי היין באופן האופטימאלי ביותר בתנאים הביתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica