חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שערים

מאת: פורטל עיצובריהוט 21/07/2009818 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שערים היום אפשר למצוא בכל כניסה לבניין ובכל חניון. עיצוב שערים אפשר למצוא גם בכניסה לבתים פרטיים והיום אפשר לראות שבישראל עושים לא מעט שימוש בכל מיני שערים מחוכמים לצד שימוש גם בשערים של חניות כאלו המסורתיים כמו שאנו רגילים לראות בסרטים אמריקניים. אז באמת מה הופך סתם דלת לשער ומה העניין בהתקנת שערים בכל מקום, כאלו שלצידם מוצב אינטרקום ולפעמים גם עומד שוער. שערים שנפתחים רק כשהם מזהים את הרכב המנסה לעבור בשעריהם ושערי שנפתחים על ידי שיחת טלפון מן הסלולארי, שבאופן אוטומטי כמו אומרת לשער שזה הזמן שלו להיפתח ולאפשר לאנשים לבוא בשעריו ולהגיע אל היעד המיוחל. באמת אפשר לראות שבישראל יש הרבה כפרים גם שהכניסה למושב הכניסה היחידה היא כניסת שערים ובמהלך שעות היום ישנו שומר שמוצב אמון על המשמר ובוחן את כניסת הרכבים שנכנסים אל המושב .כזו היא ישראל ואין מדבור רק באזורים הסמוכים לקו הירוק נאמר, או ישובים שכוחי אל היכן שהוא בארץ הנגב, ארץ המערב הפרוע הבדואי. כל אלו לא מוותרים על תחושת הביטחון שלהם והם מתקינים שערים של ממש בכניסה אל מושבותיהם והם לא מתביישים להודות שישנה סכנה לה הם חשופים ובשביל להימנע מאותה סכנה ולהקדים תרופה למכה, אזי שהותקנו שערים. שערים אלו כאמור, בסופו של דבר הם מאוד נוחים. שכן בעבר לו רצית לצאת מן המושב בשעת לילה מאוחרת ונתקלת בשערים סגורים ועמדת שומר בלתי מאוישת, הרי שהיית צריך להמתין לשומר שיגעי ויפת השערים. אך לא כך היא כיום. כיום את השערים אפשר לפתוח באמצעות חיוג מספר ממכשיר הסלולארי. וגם אם אתה אורח ואין לך המספר של השערים במושב הרי שאין בעיה וכל שעלייך לעשות הוא לחייג לבית המאחרים שלך ממנו זה עתה הגעת ולבקש מהם שיפתחו את השער. ולא. אין מה לחשוש גם אם השעה היא מאוד מאוחרת לא תהיה שום בעיה למאחרים שלך להרים את השפופרת ולחייג כמה מספרים וכך בעצם לפקוד עד השערים להיפתח. מה גם שאלו המאחרים אמורים להבין אותך יותר מכל שכן הם אלו שביקשו התקנת השערים והם אלו שיודעים היטב את כל סכנות האזור מסביב שתמיד מאיימות בפריצות חדשות לבקרים ובגניבת מכוניות לעייפה ובעצם מה לא. אין גבול למה שיכולים אותן גומרים עוינים לעשות ואנחנו שלא רוצים לקפח את חיינו מעדיפים לזכור תמיד שיש להישמר ולהיזהר מפני כל צרה וחולה רעה ואם כל מה שנדרש הוא התקנת שערים ראויים הרי שכדאי מאוד לעשות זאת ומטוב שעה אחת קודם. אז באמת אין פלא שהיום אפשר לראות שערים בכל מקום ואלו ישמרו עלינו מפני חונים בלתי חוקיים ומפני שוהים בלתי רצויים בביתנו.

 



תגיות המאמר: שערים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל עיצוב

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091611 צפיות
דלתות כניסה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091173 צפיות
סורגים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091426 צפיות
פינות אוכל

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091222 צפיות
מערכות ישיבה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091225 צפיות
דלתות

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091278 צפיות
מטבחים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091391 צפיות
ריהוט כפרי

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201586 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201180 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201727 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201811 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191615 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191593 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191598 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica