חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טלויזיה LED – טכנולוגיה משופרת

טלוויזיית LED היא הדור השלישי של הטלוויזיות הדקות, אחרי טלוויזיית הפלאזמה וטלוויזיית LCD .

למי שאינו מתמצא בטכנולוגיית מסכי ה- LED , חשוב לדעת כי מסכים אלה, הם בעצם מסכי LCD משופרים. פיתוח טכנולוגיה זו של טלוויזיית LED , מתמקד בתאורה מסך משופרת, המשפרת תכונות חשובות בהצגת תמונות במסך ומאפשרת ייצור מסכים דקים . מסכי ה- LED עשויים מלוח סיליקון משובץ במוליכים חשמליים. בחלק הפנימי של הטלוויזיה, נמצא נוזל מיוחד המוליך חשמל לתפעול נורות ה- LED . הן מסוגלות להפיק אור בעוצמה גבוהה ולספק תמונה איכותית מאוד במסך .

מסכי ה- LCD והפלאזמה הוותיקים, ניזונו מאור נורות פלורוסנט חזק, שנזקקו למקום רב בטלוויזיות האלה שניסו לספק מסכים דקים. יתרונה של טלויזיה LED בתחום התאורה, הוא המסך הדק מאוד שהיא מספקת, בגלל נורות ה-LED הקומפקטיות והקטנות, הממוקמות בצידי המסך. אם בטלוויזיית ה- LCD הייתה בעיית 'מריחת צבע' וחדות תמונה, טלוויזיית LED פותרת את הבעיה ומספקת תמונה איכותית ביותר תודות לטכנולוגיית נורות ה- LED הקטנות. בנוסף, טלוויזיה מן הסוג המתקדם הזה, גם מכילה בתוכה מעבד נתונים חכם וחזק התורם גם הוא להקרנת צבעים אופטימאלית .

טלוויזיית LED מסופקת עם מסכים בגדלים שונים, החל מ- 42 אינץ' עד 55 אינץ'. בגלל שיטת התאורה, הופכת טלוויזיית ה- LED לטלוויזיה חסכונית בצריכה החשמלית, ועניין זה היא שיקול חשוב בשיקולי הקונה הפוטנציאלי. בגלל המעבד החכם שלה, יעילות ניצול החשמל גבוהה וחסכונית. מסיבה זו, חברות הייצור מנסות למצוא ולשפר את התאורה עוד יותר. הביקוש הגבוה לטלוויזיות דקות יותר, ממריצות את היצרנים לשפר תחום זה .

למרות כל יתרונותיה בחיסכון בחשמל, בדקות המסך והקומפקטיות שלו וביעילות הטכנולוגיה , החיסרון היחידי של טלוויזיית LED סדרתית, היא בעיה קלה בצפייה מהצד. איכות הצפייה הגבוהה ביותר, מושגת בצפייה חזיתית ולא צידית ויש להקפיד על-כך, למי שרוצה ליהנות מתמונה איכותית .

למי שמעוניין לקנות טלוויזיה בטכנולוגיה זו, חשוב לדעת, כי בגלל הטכנולוגיה המתקדמת והמשופרת שלה, מחירה גבוה באופן יחסי לפלאזמה או טלוויזיות LCD . אולם, התמורה למחיר הגבוה הוא שווה בהחלט ומי שחפץ ליהנות מטלוויזיה דקה ותמונה איכותית ויש באפשרותו, יקנה ויהנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEO קידום אתרים עוסקים בקידום אתרים במנועי חיפוש כאשר גוגל בראשם.

בין לקוחותינו - "היפו" מסעדת אירועים מובילה, "גיל פק" בקבוקי פלסטיק וגם "סוכנות אור" ביטוח רכב וגם קורונה בית דפוס ברעננה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדי שושני

מאת: גדי שושניפלילי27/06/12982 צפיות
עבירות מין הן בים העבירות החמורות ביותר בחוק העונשין, הן נחשבות לעבירות רגישות ביותר והטיפול בהן מורכב לכל הצדדים. פעמים רבות, אנשים מן השורה מואשמים בעבירות מין בשל חוסר ידיעת החוק או על ידי גורמים שלא נוהגים בתמימות. במקרים אלו חשוב מאוד להתייעץ עם עו"ד עבירות מין כדי להימנע מכתב אישום חמור, תקופת מאסר והליך חקירה ומשפט ארוך וקשה שיכול להשפיע רבות על חייו של המואשם.

מאת: גדי שושנידיני משפחה23/06/12899 צפיות
מטרת הסכם ממון הנערך לפני הנישואין היא הסדרת נושא חלוקת הרכוש במקרה של גירושין בין בני זוג. כל עוד מערכת היחסים ממשיכה, להסכם אין כל שימוש ומשמעות. אך אל לנו לשכוח כי בכוחו של הסכם ממון למנוע הליך גירושין ארוך ומייגע..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה15/02/12997 צפיות
רובנו נוטים להיסחף אחרי החברים בזמן יציאה ולשתות אלכוהול למרות שאנו נוהגים לאחר מכן הביתה. כאשר יוצאים לבלות עם החברים תמיד צריך למנות נהג תורן ש...

מאת: גדי שושנידיני תעבורה31/01/121068 צפיות
על נהיגה בשכרות אנו שומעים רבות, כך גם על העונשים הנלווים לעבירה זו. אנו שומעים לא מעט על הצורך בלקיחת עורך דין פלילי או עורך דין תעבורה כדי להשיג פטור מעונשים חמורים..

מאת: גדי שושנידיני תעבורה22/01/121271 צפיות
הפעולות הבסיסיות של האדם נפגעות בזמן נהיגה בשכרות. על כך אין עוררין, למרות הספקות שמטילים בכך חלק מהנהגים. אם נתפסתם בזמן נהיגה בשכרות או "נהיגה תחת השפעה" - מומלץ להתייעץ עם עו"ד תעבורה. גם אם מדובר במעידה ראשונה..

מאת: גדי שושניפלילי17/10/11854 צפיות
גולת הכותרת בחייו המקצועיים של עורך דין פלילי היא החקירה הנגדית. לא פעם, משפטים ארוכים ומסובכים מוכרעים על ידי שורת מחץ אחת של עורך דין פלילי טוב. זו הסיבה שחקירה נגדית היא אחת מהמיומנויות המורכבות והחשובות ביותר של עורך דין פלילי איכותי. לא בכל עבירה מגיע אדם לבית המשפט, אך כאשר הוא עומד במצב זה, חשוב שיבחר לעצמו עורך דין פלילי שיודע את מלאכת החקירה הנגדית ורוצה בכל מאודו להציל את לקוחו מפני אימת העונש.

מאת: גדי שושנידיני תעבורה03/10/11978 צפיות
אם נדמה לכם ששתיית מעט אלכהול לא תשפיע עליכם ועל תהליך קבלת ההחלטות שלכם - יש בידכם טעות. יותר מכך - מי שקובע את כמות האלכהול המותרת בזמן נהיגה, הוא המחוקק..

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195927 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189135 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183064 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181968 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171672 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171773 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171783 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica