חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבני זכוכית חוזרות לאופנה

מאת: אתי פרקשאופנה17/08/20111240 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי לא אוהב זכוכית? אחד מהחומרים הטבעיים היפים והשימושיים ביותר היא הזכוכית – כהה או בהירה, שקיקה ועבה, במסגרות החלונות, במדפים ושולחנות, בכלים וחפצי נוי, הזכוכית שולטת.

רוצים, למשל, לבני זכוכית? להלן כל המידע על החומר המופלא מהמומחים ועל השיטות הטובות ביותר למציאת מוצרים מתחום הזכוכית.

הרב מסכימים שזכוכית זה דבר מדהים, בעל מאפיינים שהופכים אותו למאוד פרקטי – חומרי הגלם נמצאים במצבו הטבעי בשפע, התוצר הסופי אסתטי, עובדת שקיפותו הופכת את הזכוכית מתאימה וחלונות, פתחם וחפצים דקורטיביים, חוסנו של החומר הופכים אותו לאידאלי בתחומי הבניה והעיצוב, ואמנם חומר ישן זה ממשיך ותופס פופולריות בבניינים, במקומות העבודה ובאדריכלות בכלל.

רוצים מקלחונים פינתיים? אין פלא...

אין זה משנה אם אתם מחפשים מקלחוני זכוכית מעוצבים במחיר שווה, מרהטים את ביתכם ואתם בחיפוש אחר פריטי נוי מזכוכית, אם בחרתם להחליף חלונות בחדשים או רק לתקן את הזגוגיות, להחליף שמשה פגומה או לקנות שולחן קפה חדש, אתם מוכרחים למצוא משווקי ויצרני זכוכית.

להלן כמה פרטים לשרותי זגגות:

כבכל תחום אחר, לזכוכית קיימות רמות איכות משתנות. הדרך הכי טובה לבדוק שאתם קונים פריט ברמה טובה היא לברר בחנות אם זה בא עם תן תקן.

הבדלי המחיר מחנות לחנות עשויים להיות משמעותיים, אבל גם בתחום זה, בדיוק כמו בביגוד, בשנייה שמתחילים לשווק קולקציה חדשה, יורדים מחירי העיצובים מהקולקציה הישנה.

אם נשברה שמשה בבית או במכונית, בררו אם יש לכם ביטוח. ביטוח דירה לרוב מכסה גם מפני נזק לחלונות ודלתות זכוכית, וביטוח מקיף לרכב לרוב יכסה בפני חלונות ומראות צד שבורים.

מתעניינים בעוד טיפים? מעוניינים לדעת הכל על ויטרינות? בואו לאתר http://www.zegag.co.il/ למידע מעניין ושימושי בתחום הזגגות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתי פרקש

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111105 צפיות
כמו שצויין קודם לכן, מערכת הצנרת יכולה להיות מערכת מסובכת מאוד. המערכת בנויה מסט כפול של צינורות, כאשר הראשון תפקידו הובלת מים תקינה מצינור המים של המועצה האזורית והשני במספר מטרתו היא הובלת המים אל הביוב המרכזי. הצינורות מותקנים במרבית מהמקומות תחת הרצפה - דבר ההופך את מציאת הבעיה במערכת הצנרת הביתית למשימה של ממש.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111116 צפיות
זכרו מאיזו סיבה אתם עוברים. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות חיוביות כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. באמת, המעבר יכול להיות שלב מייגע נוסף בדרך אך גם אותו אפשר להעביר בחיוך.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111384 צפיות
בין אם אתם מעוניינים למצוא מקלחון מעוצב במחירי מבצע, מרהטים את הבית ואתם בחיפוש אחרי מראות יפות, אם אתם רוצים להחליף חלונות בחדשים או רק לתקן את הקיימים, להחליף שמשה שבורה או להשקיע בפיסול מודרני, אתם צריכים למצוא משווקי זכוכית.

מאת: אתי פרקשגינון11/09/111400 צפיות
התכנון של הגינה שלכם, זהו מהלך חיוני ביותר. הצורה שבה תתכננו את גינתכם, היא בעלת השפעה על הפונקציונליות של הגינה.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111365 צפיות
מה תכלית השער והגדר? גדר יכולה להיות רק דקורטיבית, להוות מחסום מרתיע, להקנות פרטיות ואף למנוע כניסתם של גורמים עוינים.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111122 צפיות
יש עכברים בבית? יש היום כל מיני דרכים לטיפול בבעיית עכברים בבית; באפשרותכם להציב מלכודות, לפזר במרתף חומרים מדבירים או להיות עדינים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח מיוחד המפחיד את המכרסם ללא פגיעה ממשית.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111344 צפיות
היא מחכה שתתקן את החור בקיר כבר שנתיים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? סביר להניח שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים עוד שנה,

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222799 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195513 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181650 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181597 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171717 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171895 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica