חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצות למשפץ

מאת: יוסף שמואלשיפוצים18/08/2011674 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיפוצניק  - איך נדע לבחור?

הנחת היסוד בעניין שיפוצים מעט שגויה ולמעשה מייצגת מיתוס שמקורו בטעות.

שיפוץ בבית או בכלל שיפוצים כלליים עלולים לגרום לאותו אדם גם להישאר עם כיסים ריקים בתום השיפוץ או אף להיכנס לחובות וגם להנציח חלקים אחרים בבית שאינם משופצים דיים, מעבר-לכך, עבודה מול בעלי מקצוע עלולה להוציא מאיתנו צדדים לא כל-כך חיובים, בעיקר כאשר מדובר באוכלוסיית שיפוצניקים שברוב המקרים יעדיפו לסיים מהר תיקונים אך לא בטוח שגם מספיק טוב.

כיוון שאין תורה בנוגע לעניין שיפוצים ובכלל אם התמזל מזלנו דרך המלצות שונות הרווחנו שיפוצניק טוב, בעל מקצוע אמין וגם חסכנו בדרך כסף, ניצחנו במאבק שברוב המקרים מוכרע עוד לפני תחילתו.

שיפוצים מהווים נטל ומעמסה בכל רובד אפשרי, בעיקר אם אין לנו הרבה אלטרנטיבות ואנו חייבים כבר לשפץ את הבית.
שיפוצים תמיד היוו נושא פרוץ וכיום כאשר כל משוחרר מהצבא רוצה להרוויח יותר כסף מעבודה זמנית עם שכר בסיס הוא מגדיר עצמו כ- "שיפוצניק", בינו לבין אותו בעל מקצוע בעל ידע וניסיון של שנים בתחום קיים כל-כך הרבה הבדל שברוב המקרים, אם שיפוץ בביתנו הוא שיפוץ כללי- נעדיף את אותו בעל מקצוע על-אף הפרש המחירים הגדול בינו לבין אותו "ילד" משוחרר.

אך אם השיפוץ בבית הוא מינורי ומדובר רק על עבודות גבס/אינסטלציה שונות ואותו שיפוצניק מתחיל  יבקש סכום מזערי נעדיף אותו, על-אף הסיכון שאנו לוקחים.

תיקונים בבית עלולים להוציא את בעל הבית משלוות רוחו ואיזונו הטבעי ולכן רצוי ומומלץ שימצא לעצמו מקום מנוחה אחר בזמן שיפוצים.

שיפוצים ידע שהלקוח יהיה מרוצה בסיום תיקונים בביתו, גם אם יהיה אדיב כלפיו וגם אם רמת השקעתו ורמת שיפוץ כללי בבית תעלה על ציפיות הלקוח.

מלבד סקר שוק והשוואת מחירים בנושא שיפוצים,כדאי ורצוי למצוא שיפוצניק שיהיה עקבי ולא ינטוש את ביתכם באמצע העבודה, בהמשכו של שיפוץ בטוענות והסברים שונים שלא הביא מספיק ציוד דרוש לעבודה.

לסיכום, שיפוצים עלולים לעלות לנו הרבה יותר ממה שחשבנו, לפעמים הבחירה בדרך ובבעל המקצוע היא החשובה באמת ולא הבחירה בעלות המוצעת ע"י בעלי המקצוע.

בברכה מקרב לב,

המשפצים [מקום 1] בגוגל

יוסף שמואל

www.meshaptz.com

meshaptz@gmail.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל השיפוצים,אינסטלטור מוסמך, תיקונים,והרכבות,

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסף שמואל

מאת: יוסף שמואלשיפוצים29/08/11944 צפיות
במאמר הבא נוכל למצוא את כל הדרוש למשפץ

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232625 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223290 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212872 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica