חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת קרציות - שמים סוף לבעיה

מאת: אתי פרקשהדברה22/08/2011697 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אמא'לה יש פה ג'וק!

מי מאיתנו לא חווה את הרגע המלחיץ הבא, אתם באים באישון ליל למקלחת ומוצאים ג'וקים מאיימים. יצורים בלתי קרואים מהווים מטרד רציני, ומעבר לפחדים שלנו, לעיתים הם גם מעבירים מחלות. אז כיצד לפעול אם מצאנו צרעות בבית?

במקרים כאלה יש רק פתרון אחד - הדברת קרציות!

יש סיבה לסבול אם אפשר היום לטפל בבעיה? שירותי הדברה יכולים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את הגינה והכי חשוב למנוע את חזרת הפולשים. פעמים רבות לא יהיה צורך לערוך מרחיק יתושים למשך זמן רב. מתי כדאי להזמין שירות הדברה?

גירוש יונים

היונים עושות רעש? במקרה של יונים או ציפורים אחרות, לא צריך לפזר חומרי הדברה. יש היום שיטות רבות שמסלקות יונים ולא גורמות להן לנזק. מה למשל? רשת יונים מיוחדת ופריטים נוצצים.

להיפטר מהעכברים

מצאתם חולדה? היום קיימות שיטות מגוונות לטיפול במכרסמים מזיקים; אפשר להציב מלכודות שונות, לעשות שימוש בחומרים מדבירים או לנסות משהו אחר, להיות הומאניים ולפזר סוג של חומר עם ריח המרחיק את המכרסם ולא פוגע בו.

הדברת חרקים

רוב האנשים נרתעים ממקקים - הם עושים לכלוך, מסוכנים ומאוד מגעילים. מדביר שיודע את עבודתו יכול להיפטר מהחרקים ללא שום בעיה בשימוש של הדברה מקצועית וטיפול כולל.

דבורים או צרעות

קינים של צרעות בבית פרטי זו בעיה מלחיצה. עקיצה של צרעה או דבורה אינה נעימה, ועדיף להמנע מהסיפור. מדבירים טובים יודעים איך רצוי להיפטר מהקן ביעילות.

מה כדאי לדעת על הדברות בחיפה טרם ההדברה?

אז אם מצאתם מפגע באזור מגוריכם, צריך לפנות למדביר מוסמך. חשוב מאוד לבדוק בטרם עת שמדובר על מדביר מוסמך בעל רישיון מתאים לשם ההדברה, ושאין שימוש בחומרי הדברה רעילים הפוגעים בסביבה ובחיות מחמד.

בשביל מידע לגבי סוגי הדברה, אתם מוזמנים להקליק על הלינק הבא http://www.hadbarah.com/. למה אתם מחכים?
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתי פרקש

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111104 צפיות
כמו שצויין קודם לכן, מערכת הצנרת יכולה להיות מערכת מסובכת מאוד. המערכת בנויה מסט כפול של צינורות, כאשר הראשון תפקידו הובלת מים תקינה מצינור המים של המועצה האזורית והשני במספר מטרתו היא הובלת המים אל הביוב המרכזי. הצינורות מותקנים במרבית מהמקומות תחת הרצפה - דבר ההופך את מציאת הבעיה במערכת הצנרת הביתית למשימה של ממש.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111115 צפיות
זכרו מאיזו סיבה אתם עוברים. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות חיוביות כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. באמת, המעבר יכול להיות שלב מייגע נוסף בדרך אך גם אותו אפשר להעביר בחיוך.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111383 צפיות
בין אם אתם מעוניינים למצוא מקלחון מעוצב במחירי מבצע, מרהטים את הבית ואתם בחיפוש אחרי מראות יפות, אם אתם רוצים להחליף חלונות בחדשים או רק לתקן את הקיימים, להחליף שמשה שבורה או להשקיע בפיסול מודרני, אתם צריכים למצוא משווקי זכוכית.

מאת: אתי פרקשגינון11/09/111400 צפיות
התכנון של הגינה שלכם, זהו מהלך חיוני ביותר. הצורה שבה תתכננו את גינתכם, היא בעלת השפעה על הפונקציונליות של הגינה.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111364 צפיות
מה תכלית השער והגדר? גדר יכולה להיות רק דקורטיבית, להוות מחסום מרתיע, להקנות פרטיות ואף למנוע כניסתם של גורמים עוינים.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111121 צפיות
יש עכברים בבית? יש היום כל מיני דרכים לטיפול בבעיית עכברים בבית; באפשרותכם להציב מלכודות, לפזר במרתף חומרים מדבירים או להיות עדינים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח מיוחד המפחיד את המכרסם ללא פגיעה ממשית.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111344 צפיות
היא מחכה שתתקן את החור בקיר כבר שנתיים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? סביר להניח שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים עוד שנה,

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181642 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181369 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181268 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica