חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמות לתינוקות מהשירים וסיפורי ילדים

אחרי לידה? זה הזמן לערוך אירוע!

בתקופה זו, בריתה היא יותר מסתם טקס מחייב דתית, אלא סיבה למסיבה של ממש; ההורים מציגים בגאווה את הולדת התינוק עם שאר המשפחה בגן אירועים, על אוכל טוב, בר משקאות ותפאורה מרהיבה. בטקסט הקרוב נסביר לכם את מספר האפשרויות וההכנות שיהיה עליכם לבצע למען ארוע הברית.

לפני הכל, אולי כדאי לדעת יותר בנושא מזלות.

יש אנשים שטוענים כי הסרת העורלה היא בריאה יותר מהשארת העורלה. בטקסט זה לא נתעמק במה שלכאורה עדיף, אלא "איך".

איך נתכנן אירוע ברית?

לא כל האנשים יערכו את הסרת הערלה בזמן האירוע החגיגי, אבל זה מקובל. מוהלים מוסמכים אפשר לחפש ברחבי הרשת או קבלו המלצות מחברים. מוהל רשמי גובה כ2000 ש"ח, תלוי אם הוסמך כרופא. במחיר הזה נכנס סעיף ביקור בבית טרם הברית, מאחר והמוהל יצטרך לבדוק אם תינוקכם אכן כשיר דיו לברית.

אולם אירועים לערוך בו את האירוע זו בחירה שלכם נטו; עדיף להחליט על מתחם אירועים בעל נגישות לנכים ושיספק את צרכי האורחים. רוצים עוד מידע בתחום שמות לועזיים? המשיכו לקרוא.

מה קורה בסוף הטקס?

בניגוד לאירוע בריתה, חגיגת הברית היא תהליך כירורגי, ועל כן, נתמקד יותר בברית. לאחר הסרת הערלה, המוהל גם חייב לשים לב לכך שהתינוק כבר לא מדמם ושהחבישה לא גורמת ללחץ. כהורים טריים, אחריותכם היא לוודא שהתינוק מתנהג כרגיל, נראה בריא סה"כ ועושה את צרכיו כרגיל. אם יש לכם חשד - לכו איתו לחדר מיון! דבר נוסף, מספר רב של מוהלים יערכו ביקור בית בסוף הטקס, כדי להקפיד שהתינוק מחלים וכדי להוריד את החבישה.

לאחר שקיבלתם עוד מידע את נושאשמות לתינוקות מהשירים, עירכו את חגיגת הברית, עליה תמיד חלמתם. אפשר לערוך ארוע רגיל, או לנסות לעניין את אורחיכם עם אירוע ספקטקל. ניתן לקרוא ברכות, לערוך פעילויות, ומאות אפשרויות נוספות, מפני שלטקס זה אין הוראות מיוחדות. אמנם, המסיבה נועדה לתינוק, אבל על פני השטח - השמחה כולה של המשפחה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121664 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121777 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121376 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121976 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121458 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121715 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121583 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215201 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204705 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201177 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201468 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201429 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173106 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173409 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica