חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דורה- פיתוח חשיבה

"מגלים עם דורה" היא סדרת טלוויזיה אמריקאית שיצאה לאור בשנת 1999. מטרת הסדרה היא בעצם לימוד אנגלית- בכל מדינה משודרת התוכנית בשפת האם של אותה המדינה, ונאמרות בה גם הרבה מאוד מילים באנגלית- לצורך לימוד השפה.

עלילת הסדרה סובבת סביב דורה, ילדה קטנה וחמודה בת כ- 6, אשר אוהבת להסתובב בג'ונגלים, לשחק משחקי ספורט ובעיקר לבלות עם חבריה: בוטס הקוף, חטפני השועל ועוד ועוד.

הסדרה הגיעה לישראל בשנת 2006 והצלחתה הייתה מסחררת, עד כדי כך שבשנת 2007 יצא לאור מחזמר שמבוסס כולו על עלילת התוכנית.

הסדרה דורה אומנם עדיין משודרת בישראל, אך הילדים של היום אינם מסתפקים בדורה בגרסתה הטלוויזיונית בלבד, ואינם צריכים לעשות זאת.

עולמה של דורה הגיע גם אל מסכי המחשב הביתיים. באמצעות כניסה לאתרי אינטרנט, או חיפוש כללי באינטרנט, ניתן להגיע אל אתר "משחקי דורה". באתר שכזה יכולים הילדים לשחק במגוון רחב עד מאוד של משחקים- משחקי הרפתקאה, משחקי חשיבה, משחקי יצירה וכהנא וכהנא.

היתרונות של משחקים אלה הם עצומים- לא רק שהילדים לומדים מיומנויות מחשב בסיסיות, ומכירים את עולם האינטרנט (מה שהכרחי בימינו), אלא הם גם לומדים שפות- אנגלית, ומי שירצה גם ספרדית, בדרך מהנה וכיפית.

תוך כדי משחק ב"משחק הזיכרון של דורה", לדוגמא, ילדיכם גם ירוויח שעות הנאה עם חברתו החדשה, גם ישחק משחק שיעורר את מוחו וידרוש ממנו חשיבה מסוימת, וגם ילמד אנגלית תוך כדי התהליך!

אז אם גם לכם יש ילדים אשר לא נהנים במיוחד בשיעורי בית הספר, ובטח ובטח לא ששים לבצע את שיעורי הבית, ואתם בכל זאת רוצים שילמדו שפות- הנה, עולמה של דורה מצא עבורכם את הדרך המושלמת!

 



תגיות המאמר: אינטרנט, ילדים, משחקים, דורה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימור שילה

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין26/05/121154 צפיות
התדרדרות המשחקים באה לידי ביטוי בכך שכמעט ולא ניתן היום למצוא משחקים "קלאסיים": משחקים כאלה אשר לא דורשים שימוש באלימות, ובכוח מוגזם, כאלה אשר פשוט עוזרים לך להעביר את הזמן בהנאה, ללא תופעות לוואי של נזק נפשי בעתיד.

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין19/05/121255 צפיות
מי לא נתקל ברגע המביך הזה, הרגע בו סופרים את תוצאות המשחק, את הנקודות שכל אחד הרוויח למען הקבוצה שלו, ומגלים כי כולם הרוויחו 100 פלוס נקודות, ואילו אתם, אשר לא נתפסתם עד לאותו הרגע כגרועים בבאולינג, עשיתם רק 40?

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין19/05/121311 צפיות
לא בכדי, ניתן למצוא את גיבורי הסרט מלך האריות גם באתרי אינטרנט לילדים כיום, והדוגמא המובהקת ביותר לכך היא האתר: "פוסטרים", אשר מציע מגוון רחב של פעילויות יצירה לילדים.

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין12/05/121247 צפיות
לפעמים, כמו באבולוציה, קורות טעויות, או שמא לומר- שגיאות מכוונות, אשר גורמות לקיפוד אשר נראה לנו לא מאיים כלל, להפוך לחיית מלחמה, לקיפוד על- אשר אינו מפחד מדבר, ואינו מוכן לוותר על שום הרפתקאה שנקלעת בדרכו..

מאת: לימור שילהאינטרנט - כללי01/05/121177 צפיות
כולנו מגיעים לזה בשלב כזה או אחר בחיינו, כל אחד בגיל שמתאים לו.. כולנו שואלים את עצמנו יום אחד את השאלה האמיתית: מהי מהות החיים שלנו? מדוע אנחנו כאן על פני כדור הארץ? האם לצורך הגשמת מטרה מסוימת? האם לצורך תרומה כלשהי לעולם? רוב האנשים לא מקבלים לכך תשובה במהלך חייהם, ואולי זה בגלל שאין לשאלה הזו תשובה אחת בלבד.

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין28/04/121141 צפיות
אם נחשוב על זה לרגע, נגלה שכל חיינו אנו מחפשים את ההתאמה המושלמת עבורנו- בכל התחומים האפשריים. אז אם אכן הדבר הוא כך, מדוע שלא נשלים עם זה כבר, ונתחיל להתעסק בדברים הסובבים את ההתאמה המושלמת עבורנו- מדוע, לדוגמא (מהדברים הקטנים בחיינו דווקא), שלא נשחק את המשחק הדורש למצוא את ההתאמה המושלמת?

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין10/04/121255 צפיות
אם נסתכל על זה לרגע בראייה מספרית נטו, נראה שרוב רובן של המלחמות הן בנושאי שטחים, איזו מדינה תשלוט על איזה שטח, ומה היא תעשה בו. ובכן, אם זוהי הסיבה העיקרית שלנו למלחמות, למה שלא נשיג שטחים בדרך כיפית, מהנה, וכזו שלא תגרור יריבות נצחית?

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143473 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138282 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138235 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132156 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138222 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica