חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכשירי כושר ואליפטיקלים

בעבר אם אדם רצה לשמור על כושר גופני, היה עליו לצאת החוצה להליכה או ריצה. לרדת לחוף היום או ללכת לבריכה כדי לשחות. היום המצב שונה ניתן לשמור על כושר גופני, לחזק את השרירים או לחטב את הגוף בלי לצאת החוצה, וזאת תודות למכשירי כושר. מכשירי כושר קיימים במגוון סוגים וצורות שכל אחד אחראי על פן אחר של חיזוק או כושר גופני.


הליכונים ואופני כושר


מכשירי כושר המיועדים להליכה או אופניים, מיועדים לאנשים המעוניינים לפתח סיבולת לב ריאה ושרירי רגליים. מכשירי כושר מסוג הליכון אלו מאפשרים להתאמן בהליכה או ריצה ללא יציאה מהבית. ניתן לשלוט במהירות וכן בשיפוע מה שמאפשר הדמיה של אימון בעליה או בירידה. אופני כושר גם כן לא דורשים שליטה ברכיבה על אופניים ממש. ניתן לשלוט בדרגת הקושי של המכשיר, מה שמאפשר בנייה של סרגל מאמצים בהתאם לרמת ההתקדמות של המשתמש.


אליפטיקל


מכשירי כושר מסוג אליפטיקל שייכים לסוג המכשירים העובדים על מספר מערכות שרירים. מכשירים מסוג אליפטיקל נועדו לעבודה על שרירי רגליים וסיבולת לב ריאה ובנוסף גם על שרירי הידיים. המושג אליפטיקל מאגד בתוכו סוגים שונים של מכשירים חלקם עם גלגל אחורי או קדמי, חלקם עובדים על טכניקת הדיפה מכאנית בעוד אחרים על טכניקה מגנטית. היתרון של מכשיר אליפטיקל על הליכונים רגילים או הליכה בכלל הוא בכך שאין אימפקט – בעוד שבריצה או הליכה מקבלים מפרקי הרגל זעזוע מהפגיעה בקרקע במכשירי אליפטיקל הרגל לא עוזבת את הפדל וכך אין פגיעה במפרקים בשל פגיעת הרגל בקרקע.

מכשירי כושר שונים עובדים על טכניקה של הרמת משקולות. בין אם הרמה ישירה, כגון ספת משקולות. בין בהרמה עקיפה כמו מתקני חתירה ומתקנים המיועדים לחיזוק שרירי הרגליים. מכשירי כושר המבוססים על הרמת משקולות נועדו לחיזוק השרירים ועיצוב וחיטוב הגוף.
מכשירים לשרירי בטן
קיימים מגוון של מכשירי כושר שנועדו לעבודה על שרירי בטן. מכשירים אלו תורמים לחיטוב הבטן וחיזוק השרירים. עבודה על שרירי הבטן תורמת רבות למניעת כאבי גב, ולמראה גוף אסטטי ונאה.
לא משנה איזה סוג אימון אתם צריכים לכל אחד ימצאו מכשירי כושר שיענו על צרכיו ויעזרו לו להגיע לכושר גופני מקסימאלי. נפש בריאה בגוף בריא.
 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131781 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131829 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131637 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132085 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131536 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131679 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131675 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא פיתוח שרירים

מאת: gilad edelsteinפיתוח שרירים 07/10/143776 צפיות
אם לוח הזמנים הצפוף שלכם בקושי משאיר לכם זמן להתאמן, כשאתם מוצאים שעה פנויה אתם רוצים לנצל אותה ביעילות. אם המטרה שלכם היא מבנה גוף שרירי, להלן טיפים חיוניים לבניית השריר במהירות.

מאת: סטרואידיםפיתוח שרירים 11/08/133143 צפיות
אפקט שדווח עם השימוש בדקה דורבולין, הוא יכולתו להקל ו/או לרפא את העצם וכאבים באופן כללי. היו השערות אנקדוטיים רבות, מדוע זה קורה, החל מכמה הצהרות אבסורדיות. האמת היא שמחקר מסוים שבו נשים בגיל הבלות קיבלו מנות קטנות של ננדרולון הראה כי הננדרולון קידם עלייה משמעותיות בסינתזת הקולגן. מחקר נפרד הראה גם כי הננדרולון מגורה עלייה משמעותית בתכולת מינרלים בעצם. זוהי עובדה ידועה שכל הסטרואידים אנבוליים יכולים לקדם את העלייה בסינתזת הקולגן ולהגדיל את בתכולת מינרלים בעצם, אך מחקרים אלה הראו כי הננדרולון מפג

מאת: סטרואידיםפיתוח שרירים 09/08/137865 צפיות
מסטרון הינו סטרואיד אנאבולי שמו הגנרי דרוסטנולון. המסטרון הינו סטרואיד אנבולי הניתן בזריקות על בסיס שמן, והוא נגזר מההורמון דיהידרוטסטוסטרון (DHT), מה שהופך את המסטרון לחבר של משפחת הסטרואידים או האנלוגים של ה- DHT. מסטרון (Masteron) הינו סטרואיד אנאבולי שמו הגנרי דרוסטנולון (Drostanolone). המסטרון הינו סטרואיד אנבולי הניתן בזריקות על בסיס שמן, והוא נגזר מההורמון דיהידרוטסטוסטרון (DHT), מה שהופך את המסטרון לחבר של משפחת הסטרואידים או האנלוגים של ה- DHT. סטרואידים אנבוליים אחרים השייכים למשפחת

מאת: סטרואידיםפיתוח שרירים 08/08/132116 צפיות
פרימובולן - סטרואיד אנבולי (מטנולון) פרימובולן (Primobolan) הינו שמו המסחרי של הסטרואיד האנבולי מטנולון (Methenolone). סטרואיד זה זמין גם בצורת בסיס שומני להזרקה תוך שרירית – מטנולון איננטאט, וגם בצורה אוראלית – מטנולון אצטאט. כאמור הפרימובולן בזריקות זמין כמטנולון איננטאט (Methenolone Enanthate), והפורמט האוראלי ידוע כמטנולון איצטט (Methenolone Acetate). סקירה כללית והיסטוריית הפרימובולן (Primobolan) פרימובולן (Primobolan) הינו שמו המסחרי של הסטרואיד האנבולי מטנולון (Methenolone). סטרואיד ז

מאת: יעקב קובי עזראפיתוח שרירים 01/04/132363 צפיות
איך סטרואידים אנאבוליים מנוצלים ע"י ספורטאים? סטרואידים אנאבוליים נלקחים בדרך כלל או דרך הפה = באופן אוראלי או מוזרקים לתוך השריר (IM), למרות שחלקם נמרחו על העור כקרם או ג'ל. מינונים שננקטו ע"י הספורטאים עשויים להיות גבוהים פי- 10 עד כפי- 100 ממינונים שנקבעו לטיפול במצבים רפואיים נורמטיבים.

מאת: רונן חזיפיתוח שרירים 27/12/128299 צפיות
פיתוח גוף כולל למעשה חיזוק של הגוף ובנייה של מסת שריר טובה ואיכותית. פיתוח גוף אולי מצטייר רק כרצון להיראות שרירי וחזק, אבל למעשה פיתוח גוף מהווה אבן יסוד בתחומי ספורט שונים, על מנת להגיע לתוצאות מתקדמות ורצויות. לצורך פיתוח גוף יעיל יש לצרוך חלבונים רבים, אשר בונים את מסת השריר.

מאת: רונן חזיפיתוח שרירים 23/12/128464 צפיות
ספורטאים צריכים להקפיד על דברים רבים על מנת להגיע לתוצאות מתאימות. מעבר לנושא של האימונים, יש צורך להקפיד על תזונה מתאימה ועל תפריט מתאים לספורטאים. חלק מרכזי מהתפריט יהיה תוספי מזון לספורטאים, מכיוון שלעיתים ישנו קושי להשיג את כל מה שהספורטאים צריכים דרך אוכל בלבד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica