חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבחר חיפויים חיצוניים לבית

מאת: חיה שוורץשיפוצים28/08/2011732 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הטיח מתקלף? חייבים לשפץ את החיים?

בעולם הקפטילסטי בדור שלנו, אנחנו חייביםשיפורים וחידושים בלי הגבלה. הטעמים והצרכים שלנו הם דבר שנרכש ומשתנה ואל תשכחו את הרצון להיות במודה - רק לפני חודשים ספורים השקענו וצבענו את חדר השינה בשמנת ונכון להיום כתום אפרסק הוא הדבר החם הבא. אז לא נצבע בגוון החדש? בטח!

צריכים חיפוי עץ חיצוני? להלן מספק עצות


לשמור על מראה הבית יכול להיות עסק יקר ולכן עדיף לכם לחשוב לטווח הארוך.

חלוקת שטח - טוב יהיה להשקיע הרבה זמן ומחשבה בעניין חשוב זה, חלוקת שטח בצורה נכונה משמעותה ניצול חכם של החלל ויכולת מענה טובה לצרכיכם. אפילו אם הבית שלכם קטן ניתן להגיע לאופטימיזציה של החלל שברשותכם ולהתאימו לאפשרויות רבות.

צבע עושה הכל - צבע נותן אופי לדירה והוא הדבר שישר שהעין שלנו נתפסת עליו כשמגיעים לדירה שטרם היינו בה. חלק מהצבעים יכולים להיות טרנדיים עכשיו וחודש הבא כבר לא. ניתן להתייעץ ולראות אילו גוונים של צבעים עתידיים להיות טרנדיים. יש לחשוב על התמונה הכוללת ולהתאים את צבע הסלון לרהיטים שהזמנתם ולאופי שלכם.

חיפוי פסיפס - כי הקירות בוכים לקצת צבע!


היא מחכה שתתקן את החור בקיר כבר שנתיים? היא חושבת שהגיע הזמן לחדש? היא צודקת. רוב האנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב מסיבה כזו או אחרת ודוחים את הרמת קיר מפריד בין חדרי הילדים. עצרו לרגע ותחשבו, לא כדאי לכם להרגיש במלון חמישה כוכבים כל יום בין קירות ביתכם מאשר ליסוע לנופש בלונדון?

שיפוץ זה השקעה


אפילו אם רק עכשיו חתמתם עלדירת גן חדשה, מוכרים את הדירה של ההורים או שהייתם רוצים לשנות את ה"לוק" של הבית? הוספת אלמנטיים עיצוביים לדירה, הקפדה על מצב תקין ומראה עדכני יקפיצו את ערך הבית!!!

נכס ישן ומוזנח ידחה קונים אפשריים ואילו נכס שבוצעו בו שיפוץ וצביעה והושקעובו לא מעט זמן וכסף גם ישדרג את רמת החיים ואפילו תמכרו אותו בעבור סכום טוב יותר כשתבחרו לעבור.

הייתם רוצים לקבל מידע נוסף על חיפוי אבן ירושלמית?
גלשו לאתר האינטרנט http://www.h100.co.il/ ותוכלו למצוא הצעות, פרטים, טיפים ומחירים ממיטב אנשי המקצוע - בית יפה לחיים יפים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה שוורץ

מאת: חיה שוורץבניין ואחזקה - כללי15/09/111299 צפיות
מיד כשעולים על פגם בניקוז המים קראו לעוסק בתחום! בעיות קטנות בצנרת הבית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

מאת: חיה שוורץאירועים וחתונות – כללי15/09/111389 צפיות
בימינו תכנון אירוע גדול זה לא עסק פשוט, אבל יש גם אופציה שתמיד תהיה מיוחדת - אירוע בטבע

מאת: חיה שוורץלימודי תעודה ומקצוע15/09/111299 צפיות
אם פתאום מצאתם שאתם בגיל שלושים, רוצים להחליף תחום, לא צריך להתאכזב ולהרים ידיים.

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים15/09/111376 צפיות
כאשר מציינים ארוע עולה בכם מחשבה לגבי אולמות אירועים? אז עצרו את סוסיכם

מאת: חיה שוורץגינון14/09/111502 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ואפשר גם להבין את הסיבות לכך

מאת: חיה שוורץלהקות אירועים14/09/111615 צפיות
מסיבת חתונה מקורית היא חויה שאיש לא ישכח...

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים14/09/111314 צפיות
איפה תקני שמלת חתונה? ומה בדבר העלויות? מה המעצבים מציגים כעת?

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232641 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223306 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica