חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג גורמה לאירועים

מאת: רונית בילרעסקי מזון28/08/20111820 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוכל באירועים הפך לחלק בלתי נפרד מכל אירוע קטן כגדול ולא ניתן לקיים אירועים ללא חברת קייטרינג. ישנן אפשרויות רבות להגשת מזון באירועים, אך בכל מקרה ברוב האירועים נעשה שימוש בחברת קייטרינג מקצועית להכנת והגשת המזון.

קייטרינג גורמה הפך עם השנים להיות אחד מסוגי הקייטרינג הפופולריים ביותר, מאחר ובכל אירוע מוגש מזון ועל מנת להתבלט ולהשאיר זכרון טוב וייחודי מן האירוע אנשיםפ בוחרים להגיש קייטרינג גורמה איכותי.

קייטרינג גורמה בניגוד לסוגי הקייטרינג האחרים עושה שימוש בחומרים איכותיים ושם דגש על כל מנה בנפרד, אפילו שמדובר באוכל שמוגש להרבה אנשים לעיתים. כל מנה מקבלת יחס אישי ומעוצבת לשביעות רצון השף האחראי על הגשת המנות. קייטרינג גורמה יכול לעשות שימוש בחומרים על טהרת הבשר או על טהרת החלב והמגבלות היחידות שיש בסוג קייטרינג זה הן המגבלות של השף המכין את המנות, לכן מומלץ לבחור בשף מוכר ומקצועי להכנת המנות המוגשות לאורחים.

שירותי מזון בהזמנה אישית נוטים להיות פחות איכותיים ככל שכמות האנשים להם מוגשות המנות גדולה יותר, אם זאת ישנן חברות קייטרינג המתמחות בהכנת מזון גורמה איכותי לכמויות אנשים גדולות. חברות אלו מצליחות לשלב בין אוכל איכותי להגשה בכמויות גדולות בצורה המיטבית ולכן קשה למצוא אותן. קייטרינג שבעת המינים היא אחת מהחברות האלו והיא מציעה שירותי קייטרינג גורמה חלבי ובשרי לכל סוגי האירועים. החברה מעניקה את שירותיה בכל רחבי הארץ ועושה זאת על הצד הטוב ביותר, כפי שניתן לראות ממכתבי תודה רבים המגיעים אליה.

כשבוחרים חברה המגישה מזון גורמה מומלץ לבקש לטעום את המנות לפני שאתם מקיימים את האירוע או לקבל המלצות מאנשים שהשתמשו בשירותי הקייטרינג של החברה והיו מרוצים מהתנהלותה במהלך האירוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית בילר

מאת: רונית בילרדיני עבודה14/03/181380 צפיות
חוק פיצויי פיטורים קובע, כי עובד אשר פוטר ממקום עבודתו לאחר שנת עבודה זכאי לפיצויי פיטורים מהמעביד. כמו כן, קובע החוק, כי בנסיבות מסוימות זכאי עובד לתשלום פיצויי פיטורים אף לאחר התפטרותו מעבודה. (הרעת תנאים, התפטרות לצורך טיפול בילד, מעבר מגורים לצורך עבודתו של בן הזוג ועוד).

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161964 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

מאת: רונית בילרבריאות ורפואה כללי24/08/111685 צפיות
ישנם מספר סממנים המעידים על אירוע מוחי בדרגות שונות. מאמר זה סוקר את סממנים אלו ומציע דפוסי טיפול והתמודדות בזמן האירוע.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213639 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214040 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205505 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810482 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183351 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173147 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173511 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica