חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוחים פלסטיים

בעידן המודרני שבו אנו חיים אין מקום עוד לרגשי נחיתות או חוסר בטחון לגבי המראה החיצוני שלנו. הרפואה המערבית, על אף הדיעות החלוקות, פתרה את כל בעיות הדימוי וחוסר הנוחות על ידי הליך כירורגי די פשוט, במרבית המקרים, בעזרת ניתוחים פלסטיים .

האופן בו אנו תופסים את החזות החיצונית שלנו משפיע באופן ישיר על המצב הנפשי והדימוי העצמי שלנו, דבר שמהווה מכשול כמעט בכל אספקט בחיים- לעיתים מספיק ניתוח אחד פשוט על מנת לשנות את פני כל התמונה.

אם החלטתם לפנות להליך של ניתוחים פלסטיים לצרכים אסטטיים, בין אם מדובר על ניתוח אף, הגדלת שדיים, מתיחת פנים, שאיבת שומן או כל הליך אסתטי אחר, חשוב להקפיד על כמה דברים חשובים.

בחירת הרופא - הצלחתם של ניתוחים פלסטיים עומדת בקשר ישיר עם המנתח שינתח אתכם, לכן חשוב להקפיד שמדובר על מנתח פלסטי- אסתטי בעל הסמכה לכירורגיה פלסטית. חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. החוק הישראלי מותיר לכל רופא באשר הוא לבצע ניתוחים פלסטיים, לכן הקפידו על קיומה של תעודה המאשרת את התמחותו של הרופא הנ"ל ברפואה אסתטית מעבר להכשרתו הרפואית. לאחר שבחרתם רופא, תזומנו לפגישת ייעוץ. פגישת הייעוץ תפקידה מהותי, שכן, למרות כוחה הרב של הרפואה האסתטית ישנם עדיין דברים שגם הרופאים הטובים בעולם לא יוכלו לעשות- תפקידה של פגישת הייעוץ היא לתאם ציפיות בין הרצוי למצוי ולהעניק למטופל ראייה אובייקטיבית על מצבו.

בית החולים-  תחום הרפואה האסתטית הינו תחום פרוץ למדיי, חשוב להקפיד על כך שההליך הכירורגי יעשה במרכז רפואי מאושר, אשר נמצא תחת פיקוח.

ההליך הכירורגי- איספו כמה שיותר מידע לגבי ההליך עצמו לרבות אורך הניתוח, זמן ההחלמה, סיבוכים פוטנציאליים, צלקות או סימנים שעלולים להישאר כתוצאה מהניתוח וכיוצא בזה. בידקו שהמנתח שינתח אתכם יהיה הרופא שבחרתם ולא רופא מתחיל או סטאז'ר, כמו כן הקפידו על כך שהמנתח שינתח אתכם יהיה זמין גם לאחר הניתוח למקרה הצורך.

עלויות- מעבר לעלות הניתוח עצמו, חשוב לבדוק במה יהיו כרוכים ניתוחים חוזרים במקרה בו יש צורך בביצוע תיקונים או כתוצאה מסיבוכים שנוצרו חלילה, ועל מי יוטלו ההוצאות

באדיבות ד"ר וינברג ניתוחים פלסטיים - http://www.dr-weinberg.com

 



תגיות המאמר: ניתוחים פלסטיים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי אינטרדב

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222646 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222577 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222571 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222547 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222563 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222727 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222852 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184248 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172307 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172301 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica