חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ירושה חלוקה הוגנת

אם בני זוג הבינו שהם חייבים להתגרש הם מוכרחים לבצע הסכם גירושין כמובן שהסכם זה כולל בו נושאים שונים למשל: אופן חלוקת הרכוש, מזונות, משמורת וכולי כאשר הזוג עוד לא עבר הליך של גירושין ועדיין חיי הנישואים טובים מומלץ שהם יבצעו חוזה הסכם גירושין על מנת שהוא יגדיר בדיוק את אופן חלוקת הרכוש בזמן פרידה של הזוג וכיצד ימשיכו להתנהל החיים אחרי הפרידה שלהם אם הם יאלצו לעבור את ההליך הקשה והמתיש של הגירושין. ברגע שבני הזוג החליטו לכתוב כתב ירושה זה מאוד יקל עליהם אם הם יצטרכו לעבור גירושין בגלל שבכתב הירושה יהיה מוגדר בדיוק איך תהיה תתבצע חלוקת הרכוש בין בני הזוג בזמן הגירושין. בנוסף לעניין זה בית המשפט הוא נותן את הזכות לקבוע את הדברים דברים על מנת שיהיה יותר קל לבני הזוג ולילדים. ניתן לראות כי כתב ירושה יגדיר בדיוק כיצדתהיה חלוקת ירושה בעת פטירתו או פרידה של בן או בת הזוג.

נושאים שנכללים בחוזה הסכם גירושין:

*מזונות ילדים – בעת ביצוע של הסכם גירושין אפשר לראות שקובעים את סכום מזונות ילדים אשר על האב לשלם לילדיו עד הגיעם לגיל שמונה עשרה, בזכות כסף זה של מזונות ילדים מספקים להם את צרכיהם החל מאוכל, ביגוד ועד לתרופות חוגים גן או בית ספר ועוד.*משמורת – ברוב המקרים האמא תהיה זו אשר תקבל משמורת על הילדים, זאת אומרת היא תגדלם לפי הסכם גירושין קובעים כי אכן כך המצב. רק במצבים אשר הם יוצאי דופן בהם היא לא כשירה לגדלם הם הולכים אל האב.

*הסדרי הראיה – כיוון שהילדים יגדלו אצל האם בית המשפט קובע כי האב יוכל לראות את ילדיו ולבלות עימם בזכות הסדרי ראיה בשביל שהוא ישמור איתם על קשר קבוע הרי בכל העולם אין כמו ההורים.

הסכם גירושין מאוד מקל על הזוג וגם כמובן על הילדים בגלל שהוא מגדיר מספר דברים שקשורים לנושא של גירושים, אבל אפשר לראות כי הסכם גירושין מקל על המצב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעיין זלי

מאת: מעיין זליריהוט 14/11/11795 צפיות
כאשר אנו רוצים לעשות עיצוב חדרי ילדים, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שבנוסף לנושא של עיצוב חדרי ילדים יש לדאוג כי החדר יהיה נוח ויענה על הצרכים של הילד, הרי מה שווה חדר שהוא מעוצב בלי ילדים בתוכו.

מאת: מעיין זלילימודים אקדמאיים13/11/11862 צפיות
כאשר יש לכם את הצורך לבצע הקלטות שיחה אתם חייבים לבצע תמליל שיחה בשביל שיהיה יעיל מה שהקלטתם ומובן כיוון שלפעמים מרוב רעש ההקלטה לא תצא מובנת וכתוצאה מכך היא לא שווה.

מאת: מעיין זליבידור ופנאי - כללי23/10/11870 צפיות
כאשר אתם מארגנים מסיבת יום הולדת חשוב לדאוג לקחת קוסם בבאר שבע או קוסם בדרום בשביל שיהיה לכם מסיבה פשוט שיגעון, כמובן שיש מבחר גדול של קוסמים אבל חשוב שתדאגו לקחת מי שהכי טוב.

מאת: מעיין זליפילאטיס27/09/111161 צפיות
אפשר לראות שבזמן האחרון הרבה גברים עושים אימון של פילאטיס, מאוד חשוב לדעת כי אימון זה תורם להם רבות החל מזרימת דם תקינה, כאבי גב ועוד ברור שכל אחד ייבחר האם לבצע את האימון עם קבוצה או עם מאמן כושר פרטי.

מאת: מעיין זלישיפוצים26/09/11751 צפיות
כיום מספר רב מאוד של אנשים עושים שיפוצים בבית, מסיבה זו מאוד חשוב בעת עשיית עבודות שיפוצים לקחת לשם כך בעל מקצוע כדי שהעבודות יתבצעו על הצד הטוב ביותר ולא יהיה לנו נזקים בבית בגלל השיפוץ.

מאת: מעיין זליבר אירועים25/09/11763 צפיות
כאשר אתם יודעים שמתקרבים ימי הולדת במרכז או מסיבות בר מצווה באזור המרכז אתם צריכים שיש חברה שהיא דואגת לעשות הפקות אירועים בתל אביב מאוד מומלץ לקחת אותה לאירוע שיהיה מושלם.

מאת: מעיין זליהפקת אירועים13/09/111150 צפיות
כאשר אתם צריכים לארגן ימי הולדת בשרון או ימי הולדת במרכז אתם יכולים לעשות לילדכם אירוע אשא הוא יהיה ייחודי אשר בו אתם תדאגו להביא את הילדים אל תחנת הרדיו שם הם יחגגו את יום ההולדת בצורה המושלמת ביותר שיש.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215172 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204682 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201463 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173103 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173406 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica