חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לילד יש יום הולדת 13?

מאת: nataly28בר ובת מצווה11/09/2011806 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
חושבים על בריתה? לא כל אירוע חייב להיות גרנדיוזי. קיימים מקרים בהם יתחשק לנו לחגוג מאורע כלשהו, אולם עם זאת, אין ביכולתנו להשקיע יותר מדיי. במצבים כאלו קיימים הרבה מתחמים שיוכלו להפיק חגיגות צנועות. בהמשך העמוד נביא פירוט של כל מה שתחפצו לדעת בנושא ארוע קטן, ונסכם את כל האינפורמציה על בת מצווה בכפר סבא וכד'.

אז, מה זה מבחינתנו ארוע אישי?

בארועים קטנים אין צורך בהרבה הוצאות כספיות או תכנונים לוגיסטיים, אבל עוד קיימת תחושת יום שמח והרמוניה, דוגמת ארועים משפחתיים או ימי הולדת. החליטו על מספר האורחים בהתאם עם גודלו של הארוע וכמה גדול האולם. ידוע כי באירוע אישי, האירוע יסתיים מוקדם יותר, לעומת ארוע השקה לדוגמה, ואת הכסף שנחסך על שתייה, כמות המוזמנים, לוגיסטיקה וגורמים דומים - אפשרי להוציא על אטרקציות אחרות לארוע. צריכים עוד מידע על אולם אירועים גלאט? אז בואו נתקדם.

כיצד נתכנן אירוע פרטי?

בהתחלה, עלינו לעשות חישוב של כמות המוזמנים, ומכאן - לוודא את גודלה של המסיבה. זכרו להזמין אורחים שבוודאות יוכלו להגיע ושאתם תשמחו שיבואו. התכוננו מראש לכך שגן ארועים אשר יהיה גדול מדי יגרום ריחוק בין האורחים.

לאחר שנקבע מספר אנשים שיגיעו, בידקו ביקורות מידידים על מתחמים לעריכת האירוע. אפילו אם יש כמויות גדולות של ביקורות טובות מפה עד להודעה חדשה על אחד המקומות, עדיין עדיף שתדברו עם מישהו מטעם המקום ושתגיעו למקום לתת את האישור שלכם. בתכלס החגיגה היא שלכם והשאיפה היא שאתם הכי תיהנו.

כשמפיקים ארוע קטן צריך לחפור בדברים הכי קטנים.

מהסיבה שבחרתם בארוע קטן בעל מעט מוזמנים - יהיה קל יותר להסתנכרן עם חלקו הגדול של המוזמנים: במיקומו של הארוע, בפלייליסט, בשתיה וגורמים דומים. בנוסף לזה, רעיון נחמד הוא לפנק את מוזמניכם עם פינוקים מיוחדים כגון מתנות, או מופע קסמים. עוד אפשרות היא להחליט על ארוע קונספט, דוגמת חגיגת אייטיז, ולהחליט בהתאם על מנגינת הרקע, פריטי הביגוד ועיצוב המקום לרעיון הכללי.

בשלב הזה, כשיש לכם יותר מידע בנושא אירועים קטנים, כבר ברור שלמסיבה אישית יש את האופציה להיות אירוע ענק; תלוי איך הכל מבוצע ובפתיחות האורחים. אבל עדיין, אם לא תקפידו לתכנן את הדברים הקטנים - אתם והמוזמנים עשויים להתאכזב. לכן, תכננו היטב את הדברים הקטנים ביותר... ושיהיה כיף של אירוע!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111767 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111901 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111819 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111810 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112555 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111831 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111869 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195840 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181626 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181330 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182066 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182704 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172311 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172666 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica