חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת בת מצווה במחיר סביר

מאת: חיה שוורץבר ובת מצווה14/09/2011939 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מסיבה קטנה. זכרונות גדולים. לא כל אירוע חייב להיות גרנדיוזי. בפעמים מסויימות נשמח לציין יום משמח, אולם אין לנו את היכולת להשקיע בהפקה גדולה מדיי. למטרה זו קל למצוא הרבה מקומותשיוכלו להרים אירועים קטנים. במאמר הבא נסביר הכל על כל מה שתרצו ללמוד לגבי ארוע קטן, וניתן לכם את כל התשובות לשאלות בעניין של הפקת בת מצווה וכד'.

מה אומר בתכל'ס ארוע פרטי?

במסיבות קטנות יחסית אין הרבה שיקולים כלכליים והוצאות לוגיסטיות, אולם אפשר עדיין להרגיש תחושת מועד גדול והנאה, דוגמת שמחה משפחתית או חגיגות קידום בעבודה. חשבו בקפידה את מספר האנשים שיגיעו לנוכח כמה גדול יהיה האירוע והגודל של המתחם. נראה כי בבריתה, נסיים את האירוע מוקדם, לעומת אירוע השקה לדוגמה, וכל הכסף שנחסך על כיבוד מיוחד, מספר האנשים, אקסטרה מלצריות ודומיהם - אפשר לבזבז על תוספות אחרות לאירוע. חסר לכם מידע בנושא בגדי בת מצווה? נשמח לעזור.

איך עורכים מסיבה אישית?

כצעד ראשון, יהיה עלינו לערוך חישוב גס של כמות האורחים שצפויים לבוא, ולפי הנתון הזה - לסגור על סדר גודל האירוע. יש להקפיד להזמין חברים שאתם בטוחים שישמחו להגיע ושתאהבו את נוכחותם. זכרו שמתחם גדול מדי יעביר בתוכו תחושת דיסטנס בין האורחים.

לאחר שסגרתם את הרשימה של המוזמנים, איספו רפרנסים מאתרי אינטרנט לגבי מקומות שנראים לכם. אפילו אם התקבלו רשימה של שבחים מפה עד להודעה חדשה על איזשהו אולם, חשוב שתדברו בעצמכם עם נציגים של המתחם ולהגיע לאולם להתרשמות בעצמכם. בסופו של דבר, האירוע הוא שלכם וחשוב לוודא שלכם יהיה כיף.

בארוע קטן דרושה השקעה מיוחדת בפרטים היותר קטנים.

בזכות כך שהחלטתם לקיים אירוע קטן פחוּת נוכחים - יותר קל להצליח להשביע את רצונם של חלקם הגדול של מוזמניכם: במיקומו של הארוע, בתפאורה, בהיצע המזון וכיוצ"ב. יתרה מזאת, תוכלו לפרגן לאורחים עם צ'ופרים מיוחדים כמו, נגיד סלסלות מתנה, או מופע סטנד-אפ. גם יותר קל לקיים ארוע רעיון, דוגמת חגיגת סבנטיז, ולייחד בהתאם את המוזיקה, הלבוש והתפאורה הכללית לרעיון.

עתה, כשיש לכם מעט יותר מידע אודות ארועי בר מצווה, וודאי כבר הבנתם שלארוע פרטי יש את האופציה להיות אירוע מגניב; תלוי איך הכל יוצא לפועל ובפתיחות המוזמנים. אך עדיין, אם לא תתכננו הכל לפרטי פרטים - אתם והאורחים עלולים להשתעמם. לכן, תכננו היטב את כל הפרטים... ושיהיה כיף של אירוע!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה שוורץ

מאת: חיה שוורץבניין ואחזקה - כללי15/09/111299 צפיות
מיד כשעולים על פגם בניקוז המים קראו לעוסק בתחום! בעיות קטנות בצנרת הבית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

מאת: חיה שוורץאירועים וחתונות – כללי15/09/111389 צפיות
בימינו תכנון אירוע גדול זה לא עסק פשוט, אבל יש גם אופציה שתמיד תהיה מיוחדת - אירוע בטבע

מאת: חיה שוורץלימודי תעודה ומקצוע15/09/111299 צפיות
אם פתאום מצאתם שאתם בגיל שלושים, רוצים להחליף תחום, לא צריך להתאכזב ולהרים ידיים.

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים15/09/111376 צפיות
כאשר מציינים ארוע עולה בכם מחשבה לגבי אולמות אירועים? אז עצרו את סוסיכם

מאת: חיה שוורץגינון14/09/111502 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ואפשר גם להבין את הסיבות לכך

מאת: חיה שוורץלהקות אירועים14/09/111615 צפיות
מסיבת חתונה מקורית היא חויה שאיש לא ישכח...

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים14/09/111313 צפיות
איפה תקני שמלת חתונה? ומה בדבר העלויות? מה המעצבים מציגים כעת?

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195854 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181631 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181332 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182069 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182707 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172314 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172669 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica