חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליים לנשים

מאת: יובל לויתחבורה ורכב - כללי15/09/20111158 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם תבחינו, סביבכם תראו יותר ויותר אנשים רוכבים על אופניים חשמליות. מדובר בכלי הרכב החסכוני, היעיל והירוק ביותר שסביר להניח שתוכלו למצוא כיום. אתם בוודאי מרימים גבה שאתם קוראים את זה, אבל תחשבו על כך שרכיבה על אופניים חשמליות חוסכת לכם דלק ובסופו של דבר כסף על חנייה.

מעבר לכך, אופניים חשמליות יחסכו לכם זמן יקר בבקרים כאשר לא תצטרכו להיתקע בפקקים מורטי העצבים בדרך לעבודה, במידה ואתם עובדים בעיר מגוריכם. במידה ואתם עובדים בעיר אחרת, תמיד תוכלו לקחת רכבת בנחת ולאחר מכן להמשיך אל מקום העבודה כאשר אתם רוכבים על האופניים החשמליות.

אז לקנות אופניים חשמליות ולא לקנות קטנוע לדוגמא?

ראשית, אופניים חשמליות בניגוד לקטנוע ידרשו מכם להוציא רישיון. לאופניים חשמליות כל שנדרש מכם הוא להיות בני 14 ומעלה. שנית, לקטנוע בכל זאת יהיו לכם הוצאות דלק ובכל זאת תצטרכו לנסוע בכבישים בבוקר. על האופניים החשמליות לא תצטרכו להוציא שקל על דלק אלא רק לטעון אותם כמה שעות ביום.

מעבר לזה, הנסיעה באופניים חשמליות הינה בטוחה יותר עבור הרוכבים, שכן אתם לא נוסעים על הכבישים הראשיים אלא בעיקר על המדרכה כאשר המהירות שלכם היא לא גבוהה- 25 קמ"ש. בכל מקרה עדיף לכם תמיד לנקוט באמצעי זהירות כאשר האמצעי שהינו חובה עבור הרוכבים כולם הוא חבישת קסדה על הראש בזמן הרכיבה.

האם יש אופניים חשמליות המותאמות לנשים?

כמו שיש אופניים רגילות שמותאמות לנשים כך גם באופניים חשמליות. האופניים החשמליות שמתאימות לנשים. ישנם סוגים רבים המתאימים לנשים, אולם באופן כללי האופניים החשמליות שמתאימות לנשים אלו אופניים בעלי שלדה נמוכה יחסית וכיסא רחב שמאפשר ישיבה נוחה יותר על האופניים.

לרוב האופניים החשמליות לנשים יהיו קלות יותר, שכן לא קל להיסחב איתם במידת הצורך. בלי קשר, מי שחושש מכך שהסוללה של האופניים תגמר לו במהלך הרכיבה, בניגוד לקטנוע באופניים חשמליות ניתן להמשיך ולרכב באמצעות דיווש בדיוק כמו שעושים באופניים רגילות. בסופו של דבר עלינו להודות שבאמת משדובר בכלי תחבורה יעיל וטוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופניים חשמליים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל לוי

מאת: יובל לויאופניים13/09/111570 צפיות
מדי חודש נמכרים יותר ויותר זוגות של אופניים חשמליים בישראל. טרנד הרכיבה שתופס את ישראל בשנים האחרונות, הפך לנחלת הכלל, וכיום ניתן למצוא יותר רוכבים ורוכבות בכבישי ארצנו ובמסלולי הרכיבה השונים. רכיבה על גבי אופניים בכלל ואופניים חשמליים בפרט, מהווה סוג של פעילות ספורטיבית לצד הנאה מרובה מצידי הדרכים, שכן רכיבה על אופניים מאפשרת לרוכבים לתור ולטייל בפינות חמד רבות ברחבי הארץ.

מאת: יובל לוימוסיקה23/08/111016 צפיות
לימוד בבית ספר למוזיקה כולל תחומים רבים תיאורטיים ומעשיים הנוגעים ישירות ובעקיפין לעשייה מוזיקלית. אומנם יש בתי ספר למוזיקה המתמחים בתחומים ספציפיים, אך בתי הספר הגדולים והמקיפים כוללים מכלול רב של נושאים והתמחויות. חשוב מאוד לנסות להתמקד על תחומי העניין הספציפיים לפני שמחליטים על לימודים

מאת: יובל לויספורט וכושר גופני - כללי23/08/111260 צפיות
רכיבה על אופניים חשמליים מתאימה לרוכבים רבים למטרות רבות. מעבר לנוחות הנסיעה וליתרונות הרבים שעוד נפרט בהמשך, אופניים חשמליים בנויים על בסיס של אופניים רגילים וכוללים את כל הפונקציות השונות שניתן למצוא באופניים רגילים ללא כל מנוע עזר. העובדה שניתן להשתמש באופניים חשמליים למטרות רבות, בים השאר לשמירה על כושר, הופכת אותם לכלי יעיל ושימושי ממדרגה ראשונה. באמצעות רכיבה על אופניים

מאת: יובל לויאופניים04/03/101141 צפיות
כלי התחבורה החשמליים פתחו בפנינו עולם חדש לגמרי. מי חשב לפני כמה שנים שנוכל לקחת איתנו את כלי התחבורה לתוך הבית או על האוטו, ועוד כלי תחבורה מהיר, נוח ולא מזהם. אופניים חשמליים ושאר כלי התחבורה החשמליים בהחלט שינו את תפיסת העולם של מרביתנו. אם עד לפני כמה שנים חשבנו שאין ברירה וחייבים לנסוע במכוניות, למרות הזיהום והפקקים, רק בגלל שלא הייתה לנו אפשרות אחרת שהיא מספיק טובה. היום, אנשים רבים מבינים כי בשביל להגיע לעבודה, ללימודים או לסידורים לא חייבים לסבול מהפקקים, הרעש וההוצאות הכבדות. אופניים

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213604 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204196 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205119 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181363 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181322 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181525 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica