חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליים מתקפלים לנשים ולגברים

מאת: יובל לויאופניים13/09/20111565 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדי חודש נמכרים יותר ויותר זוגות של אופניים חשמליים בישראל. טרנד הרכיבה שתופס את ישראל בשנים האחרונות, הפך לנחלת הכלל, וכיום ניתן למצוא יותר רוכבים ורוכבות בכבישי ארצנו ובמסלולי הרכיבה השונים. רכיבה על גבי אופניים בכלל ואופניים חשמליים בפרט, מהווה סוג של פעילות ספורטיבית לצד הנאה מרובה מצידי הדרכים, שכן רכיבה על אופניים מאפשרת לרוכבים לתור ולטייל בפינות חמד רבות ברחבי הארץ.

אופניים חשמליים מתקפלים הם הטרנד הנוכחי שכובש את עולם רוכבי האופניים. אופניים אלו המאפשרים גמישות מקסימאלית בנסיעה, וניתנים לנשיאה ברכב, באוטובוס או אפילו בתוךהרכבת. היכולת לנייד אותם בצורה נוחה ומקופלת ממקום למקום, מאפשרת לרוכבים רבים להגיע למסלולי רכיבה וטיול שונים ומגוונים בכל חלקי הארץ ללא מאמץ מיותר.

אופניים חשמליים מתקפלים מצוידים במנגנון קיפול בשלדת האופן או במנגנון קיפול משולב בשלדת האופן ובכידון. חלק מהאופניים המתקפלים כוללים גם מערכת דיווש מתקפלת, כסא ומוט כידון נשלפים, ועוד מספר פטנטים הגורמים לקיפול קל,נוח ויעיל יותר.

אופניים חשמליות - נשיאה קלה ובטוחה!

אופניים חשמליים מתקפלים מאפשרים לכל אחד ואחת יכולת נשיאה נוחה, קלה ובטוחה יותר. מנגנון קיפול האופניים קל לתפעול ומאפשר לכם להכניס את זוג האופניים אל תוך הרכב ביתר קלות. האופניים המתקפלים מאפשרים לכם להתנייד ביתר קלות בכל כלי התחבורה האפשריים, וזאת משום שהם ניתנים להעמסה ופירוק קל ונוח מכלי רכב פרטיים, מוניות, אוטובוסים ואפילו רכבות. אתם יכולים לתכנן לעצמכם מסלולי רכיבה חוצי גבולות בעזרת האופניים החשמליים בעיקר משום שאתם יכולים לשאת אותם איתכם לכל מקום נדרש.

רכיבה המקפלת בתוכה חוויה...

אחת מהחוויות של כל רוכב אופניים היא ללא ספק לגלות מסלולי רכיבה חדשים, מהנים ומאתגרים. אופניים חשמליות מתקפלים מאפשרים לכל אחד ואחת מכם לגעת בחלום רכיבה זה. היכולת לנייד אופניים חשמליים בצורה נוחה ובטוחה בתוך כלי הרכב עד להגעתכם לשטח, מבטיחים לכם שמירה מקסימאלית על האופניים ובנוסף מאפשרות לכם להגיע אל יעדים רחוקים וחדשים באמצעות כלי תחבורה ראשון (רכב פרטי, מונית, אוטובוס וכו) ומייד עם הגעתכם לשטח לפתוח את האופניים המקופלות וליהנות מכלי תחבורה שני וראשון במעלה עבורכם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופניים חשמליים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל לוי

מאת: יובל לויתחבורה ורכב - כללי15/09/111154 צפיות
אם תבחינו, סביבכם תראו יותר ויותר אנשים רוכבים על אופניים חשמליות. מדובר בכלי הרכב החסכוני, היעיל והירוק ביותר שסביר להניח שתוכלו למצוא כיום. אתם בוודאי מרימים גבה שאתם קוראים את זה, אבל תחשבו על כך שרכיבה על אופניים חשמליות חוסכת לכם דלק ובסופו של דבר כסף על חנייה.

מאת: יובל לוימוסיקה23/08/111013 צפיות
לימוד בבית ספר למוזיקה כולל תחומים רבים תיאורטיים ומעשיים הנוגעים ישירות ובעקיפין לעשייה מוזיקלית. אומנם יש בתי ספר למוזיקה המתמחים בתחומים ספציפיים, אך בתי הספר הגדולים והמקיפים כוללים מכלול רב של נושאים והתמחויות. חשוב מאוד לנסות להתמקד על תחומי העניין הספציפיים לפני שמחליטים על לימודים

מאת: יובל לויספורט וכושר גופני - כללי23/08/111256 צפיות
רכיבה על אופניים חשמליים מתאימה לרוכבים רבים למטרות רבות. מעבר לנוחות הנסיעה וליתרונות הרבים שעוד נפרט בהמשך, אופניים חשמליים בנויים על בסיס של אופניים רגילים וכוללים את כל הפונקציות השונות שניתן למצוא באופניים רגילים ללא כל מנוע עזר. העובדה שניתן להשתמש באופניים חשמליים למטרות רבות, בים השאר לשמירה על כושר, הופכת אותם לכלי יעיל ושימושי ממדרגה ראשונה. באמצעות רכיבה על אופניים

מאת: יובל לויאופניים04/03/101137 צפיות
כלי התחבורה החשמליים פתחו בפנינו עולם חדש לגמרי. מי חשב לפני כמה שנים שנוכל לקחת איתנו את כלי התחבורה לתוך הבית או על האוטו, ועוד כלי תחבורה מהיר, נוח ולא מזהם. אופניים חשמליים ושאר כלי התחבורה החשמליים בהחלט שינו את תפיסת העולם של מרביתנו. אם עד לפני כמה שנים חשבנו שאין ברירה וחייבים לנסוע במכוניות, למרות הזיהום והפקקים, רק בגלל שלא הייתה לנו אפשרות אחרת שהיא מספיק טובה. היום, אנשים רבים מבינים כי בשביל להגיע לעבודה, ללימודים או לסידורים לא חייבים לסבול מהפקקים, הרעש וההוצאות הכבדות. אופניים

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151880 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151857 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151570 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142003 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143893 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: עידואופניים30/06/143947 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica