חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליים – עולם של אפשרויות

מאת: יובל לויאופניים04/03/20101141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כלי התחבורה החשמליים פתחו בפנינו עולם חדש לגמרי. מי חשב לפני כמה שנים שנוכל לקחת איתנו את כלי התחבורה לתוך הבית או על האוטו, ועוד כלי תחבורה מהיר, נוח ולא מזהם. אופניים חשמליים ושאר כלי התחבורה החשמליים בהחלט שינו את תפיסת העולם של מרביתנו. אם עד לפני כמה שנים חשבנו שאין ברירה וחייבים לנסוע במכוניות, למרות הזיהום והפקקים, רק בגלל שלא הייתה לנו אפשרות אחרת שהיא מספיק טובה. היום, אנשים רבים מבינים כי בשביל להגיע לעבודה, ללימודים או לסידורים  לא חייבים לסבול מהפקקים, הרעש וההוצאות הכבדות. אופניים חשמליים ייקחו אותנו לכל מקום שרק נרצה, במהירות מספקת של עד 30 קמ"ש.

אופניים חשמליות – סוגים ודגמים לכל אופי

אופניים חשמליים מגיעים במגוון דגמים וצורות, תלוי בשימוש המיועד. אתם יכולים לקנות אופניים חשמליים מתקפלים שתכלו לקחת אתכם לכל מקום – לבית, למשרד, לטיולים, באוטו, בתחבורה ציבורית ועוד. אם אופניים חשמליים מתקפלים הם לא הסגנון שלכם, אתם יכולים לבחור אופני כביש חשמליים שיעניקו לכם אחיזת כביש מעולה. אם אתם חובבי שטח ומעוניינים בכלי תחבורה המתאים גם לעיר וגם לשטח, אופניים חשמליים מסוג אופני הרים הם הדגם עבורכם. מגוון הדגמים והסוגים מאפשר לנו לבחור אופניים לכל מטרה, ולרוב ניתן אפילו לשנות את מיקום הסוללה או להתאים את האופניים כך שיתאימו לכם כמו כפפה ליד. אם כל זה לא מספיק לכם ישנם אביזרים ותוספות לצרכים שונים – סלסלה, פנסים, נצנצים, מגני בוץ, צמיגים מיוחדים, תיקים ועוד. בקיצור, אופניים חשמליים מתאימים לכל אחד ואחת, רק צריך להתאים את הדגם לסוג הרוכב.

אופניים חשמליות - כי מגיע לכם קצת רוגע ושלווה

אופניים חשמליים יראו לכם את העיר כפי שלא ראיתם אותה בעבר. לא צריך יותר לסבול את הרעש בכבישים ורעש המנוע במכונית. אופניים חשמליות מעניקות נסיעה חלקה ושקטה, אבל גם יעילה ומהירה, כך שתגיעו לכל מקום במהירות וברוגע. אתם אפילו לא חייבים לנסוע בכביש, שבילי האופניים מאפשרים להגיע כמעט לכל מקום ללא הבלגן והרעש שבכבישים וכך תכלו לרכב על אופניים חשמליים  וליהנות מהנוף הירוק והאווירה הרגועה אפילו בתוך העיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופניים חשמליים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל לוי

מאת: יובל לויתחבורה ורכב - כללי15/09/111159 צפיות
אם תבחינו, סביבכם תראו יותר ויותר אנשים רוכבים על אופניים חשמליות. מדובר בכלי הרכב החסכוני, היעיל והירוק ביותר שסביר להניח שתוכלו למצוא כיום. אתם בוודאי מרימים גבה שאתם קוראים את זה, אבל תחשבו על כך שרכיבה על אופניים חשמליות חוסכת לכם דלק ובסופו של דבר כסף על חנייה.

מאת: יובל לויאופניים13/09/111570 צפיות
מדי חודש נמכרים יותר ויותר זוגות של אופניים חשמליים בישראל. טרנד הרכיבה שתופס את ישראל בשנים האחרונות, הפך לנחלת הכלל, וכיום ניתן למצוא יותר רוכבים ורוכבות בכבישי ארצנו ובמסלולי הרכיבה השונים. רכיבה על גבי אופניים בכלל ואופניים חשמליים בפרט, מהווה סוג של פעילות ספורטיבית לצד הנאה מרובה מצידי הדרכים, שכן רכיבה על אופניים מאפשרת לרוכבים לתור ולטייל בפינות חמד רבות ברחבי הארץ.

מאת: יובל לוימוסיקה23/08/111016 צפיות
לימוד בבית ספר למוזיקה כולל תחומים רבים תיאורטיים ומעשיים הנוגעים ישירות ובעקיפין לעשייה מוזיקלית. אומנם יש בתי ספר למוזיקה המתמחים בתחומים ספציפיים, אך בתי הספר הגדולים והמקיפים כוללים מכלול רב של נושאים והתמחויות. חשוב מאוד לנסות להתמקד על תחומי העניין הספציפיים לפני שמחליטים על לימודים

מאת: יובל לויספורט וכושר גופני - כללי23/08/111260 צפיות
רכיבה על אופניים חשמליים מתאימה לרוכבים רבים למטרות רבות. מעבר לנוחות הנסיעה וליתרונות הרבים שעוד נפרט בהמשך, אופניים חשמליים בנויים על בסיס של אופניים רגילים וכוללים את כל הפונקציות השונות שניתן למצוא באופניים רגילים ללא כל מנוע עזר. העובדה שניתן להשתמש באופניים חשמליים למטרות רבות, בים השאר לשמירה על כושר, הופכת אותם לכלי יעיל ושימושי ממדרגה ראשונה. באמצעות רכיבה על אופניים

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213917 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182355 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182017 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152480 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152141 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152248 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151903 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica