חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוני בין משטח אקרילי קוריאן למשטחים אחרים

השוני בין משטח אקרילי קוריאן למשטחים אחרים

שיש טבעי הינו אבן המכילה מינרלים המקנים לה את הצבע והדוגמא. השיש נקבובי ושכבתי

לכן הוא עלול לשנות את צבעו, להיפגע ולאבד מאיכותו .

לעיתים נעשה שימוש בכיורים ומשטחי רחצה, משיש יצוק או סינטטי זהו חומר נקבובי

מצופה בציפוי מבריק. אם ציפוי המשטח נפגע מסיגריה בוערת, מניקיונות תכופים, מים קרים

וחמים לסירוגין או פגיעה מכאנית- החומר הנקבובי יספוג כתמים וסימני חריכה.

המשטח האקרילי - קוריאן שונה מחומרים סינטטיים אחרים הקיימים בשוק בכך שרובם עשויים על

בסיס פוליאסטר- שהוא חומר פלסטי בעל רגישות גבוהה לחום ולשריטות.

לעומת כל אלה המשטח האקרילי - קוריאן הינו חומר קשיח ביותר, הומוגני, בלתי נקבובי ומוצק,

הוא מצטיין בעמידות גבוהה בתנאי שימוש קשים. הוא אינו מתקלף, מתבלה , נשבר

או מקבל סימני חריכה משום שאין הוא מצופה בחומר ציפוי כלשהו.

ניתן להסיר ממנו בקלות סימני סיגריות, כתמים ושריטות באמצעות חומרי ניקוי ביתיים

פשוטים כגון : Scotch Briteאו נייר זכוכית עדין, ללא כלל פגיעה במראה.

המשטח האקרילי הינו משטח אולטימטיבי הנותן פתרונות למקומות המחייבים ניקיון והיגיינה .

הוא עשוי מתרכובת של סגסוגת אלומיניום ופולימר אקרילי .

המרכיב האקרילי גורם ליצירת חומר שאינו סופג נוזלים , תכונה זאת מאפשרת שימוש למשטחים למעבדות ,בתי חולים, חדרי שירותים ומקלחות .

למשטחי האקריליים עמידות גבוהה בפני קרניים אולטרא סגוליות ולכן אינם דוהים ואינם משנים את צבע לאור­ זמן.

.המשטח האקרילי נמנה עם המשטחים ההיגייניים ביותר, בדיקות מעבדה הוכיחו כי בקטריות ופטריות אינם מתפתחות עליו ולכן הוא מנוצל בכל השימושים המחייבים מגע עם מזון

כגון:

מפעלי מזון

משטחים וכיורי למטבחים , מפעלי תרופות וכן מתאים למעבדות אלקטרוניקה .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת Acrylic Marble www.acrylicmarble.com מומחים בייצור ועיבוד משטחים וכיורים אקריליים במגוון סוגים וגוונים ממיטב החברות ומותגים עולמיים כגון :קוריאן , אבונייט , סטארון צוות Acrylic marble ילווה אתכם בכל שלב מזמן התכנון והעיצוב תוך כדי שיתוף פעולה עם הלקוח לשביעות רצונו המלאה עד לסוף ייצור המוצר והתקנתו תוך כדי הקפדה על הבטחת שרות , איכות, התקנה ועמידות בזמנים על ידי צוות מקצועי בעל ניסיון רב שנים מגוון עבודותינו הם: משטחים וכיורים אקריליים למטבח ,חדרי רחצה ,אגניות ,אמבטיות וכיורי מטבח ואמבטיה בייצור מיוחד בכל גודל, גוון וצורה , משחקי תאורה ועיצובים מיוחדים המוזמן על ידי הלקוח , האדריכל או מעצב הפנים.תכנון ועיצוב בשיתוף פעולה עם הלקוח לשביעות רצונו המלאה,

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי לוי

מאת: יוסי לוישיפוצים17/09/111748 צפיות
משטחי קוריאן הם קלים לתחזוקה להרבה בעלי בתים ופרויקטים בכל רחבי העולם , משטחי קוריאן הם שם מורשה לל ידי DUPONT , עשויים מחומר אקרילי כ 30% בתוספת צע ו 70% חומר מינרלי alumina trihydrate composite וקיים כבר הרבה שנים , משטחי קוריאן הם שולטים בשוק המשטחים האקריליים .

מאת: יוסי לוישיפוצים17/09/111793 צפיות
קיימים בשוק משטחים אקריליים מכמה חברות כמו משטחי סטארון , קוריאן , אבונייט .הם עמידים בפני מכות, כתמים ואינם דוהים. הם קלים לניקיון, לתחזוקה, לתיקונים והם אינם דליקים.

מאת: יוסי לוישיפוצים16/09/111168 צפיות
אם החלטתם לקנות משטח אקרילי ועכשיו יש לכם את הבעיה איזה סוג של משטח אקרילי לקנות .הדבר הראשון שאתה צריך לשאול את עצמכם איזה משטח ? משטח שעובדים עליו הרבה זקוק למשטח חזק ועמיד ממשטחים אחרים . הדבר השני שאתם צריכים לשאול את עצמכם הינו המטרה שהמשטח ישמש אתכם.

מאת: יוסי לוישיפוצים16/09/112020 צפיות
כל בית או בית עסק החלום שלו זה לקנות משטח אקרילי מקוריאן למטבח לאמבטיה או לכל מטרה אחרת , משטחים אקריליים הומוגניים הם הבחירה הנכונה , הם עשויים 100% מחומרים שנעשו על ידי האדם ולא מהטבע והתכונות שלו והחוזק שלו מייחדים אותו משאר המשטחים כמו שיש טבעי .

מאת: יוסי לוישיפוצים16/09/111278 צפיות
מתי שרוצים לשפץ את המטבח ובעיקר את משטח המטבח או משטח האמבט בבית תשומת הלב עוברת לאיזה משטח לקנות .למעשה המטבח הינו החדר שמשתמשים בו ברוב היום בבית והאמבטיה הינו במקום שני .שני אזורים אלו המטבח והאמבט מנוצלים על ידי המשפחה והאורחים יותר מאשר חדרי השינה .

מאת: יוסי לוישיפוצים16/09/111547 צפיות
בזמן שמשטחי קוריאן הם מאד עמידים וחזקים ועמיד לחום חשוב מאד לדעת להקטין את שטח המגע בין סיר או חפץ חם לבין משטח האקרילי כדי להגן על פני משטח העבודה ולשמור על המשטח נקי ויפה.

מאת: יוסי לוישיפוצים16/09/111102 צפיות
כאשר מחליטים איזה חומר להשתמש במשטח למטבח או לאמבטיה יכולים להתבלבל מרוב שיש סוגים רבים של משטחי עבודה לסוגיו השונים . יש כל כך הרבה סוגים של חומרים להחליט ולבחור .כל חומר והיתרונות שלו או החסרונות שלו ,לדעתי אני חושב שהמשטח הטוב ביותר הינו קוריאן בגלל היכולת שלו לכיפוף ולעיצוב שאתם רוצים ,לכן אני מציין למטה את היתרונות והתכונות של משטח הקוריאן .

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223096 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211326 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica