חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משטחים אקריליים - קוריאן באיכות הגבוהה ביותר

מאת: יוסי לוישיפוצים17/09/20111792 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משטחים אקריליים - קוריאן באיכות הגבוהה ביותר

משטחים אקריליים המורכבים ממינרלים טבעיים המחוברים ע"י חומר אקרילי. המשטח הוא בעל מראה יפהפה כמו אבן טבעית, עם היתרונות של חומר הומוגני בכל עוביו.

קיימים בשוק משטחים אקריליים מכמה חברות כמו משטחי סטארון , קוריאן , אבונייט .הם עמידים בפני מכות, כתמים ואינם דוהים. הם קלים לניקיון, לתחזוקה, לתיקונים והם אינם דליקים.

המשטחים עמידים לשנים רבות, בלתי חדירים (אטומים לספיגה) ולכן מאוד היגייניים, כלומר, עמידים לנוזלים, לאבק, לבקטריות, לעובש ולחיידקים. כמו כן, אין בהם חיבורים מורגשים (בניגוד ללוחות שיש וגרניט).

כאשר אתם חושבים על משטח שהכי מתאים לעבודה אתם צריכים לחשוב על איזה חומר שיהיה לו העמידות הכי טובה . קוריאן הינו חומר בל יאומן רב תכליתי שיכול לעמוד בפני מכות , חיתוכים, כתמים,  ושחיקה שיכולה להתרחש בכל יום .בכל אופן היתרון המשמעותי ביותר של הקוריאן משאר המתחרים שלו היכולת שלו לתיקון .

לא כמו החומרים האחרים בשריטות ,מכות , חיתוכים היכולת של הקוריאן לתיקון במהירות ובצורה אפקטיבית ללקוח , חוסך זמן כסף ואסתטיקה ,אנו חיים כעת בעולם של רושם שיותר חשוב לאנשים מותגים מבגדים עד משטח למטבח . כולנו אוהבים דברים יפים ולמה לא .

עם קוריאן יש כל כך הרבה סגנונות וצבעים לבחור , כולם המוגנים בצבע .המשמעות ששטח הפנים של המשטח יהיה אחיד לכל עומקו . צבעים שקופים יכולים להיווצר עם תאורה או בלי תאורה במיוחד במשטחים בעובי של 6 מ"מ ייצור אפקט שקיפות רבה יותר .החיבורים לא בולטים , לא מורגשים , כמעט לא נראים וזה הדבר הכי נהדר במשטח קוריאן .

לקוריאן יש את התכונה לעבד כל צורה של משטח עבודה אפשרי . ניתן להוסיף גב עליון או סינר תחתון באיזה גודל שרוצים ונראים כחלק אחד  מהמשטח בלי חיבורים נראים .

לאור כך, ניתן להשתמש בלוחות אקריליים במגוון רחב מאוד של פרוייקטים למגורים, ציבוריים ומסחריים. בנוסף המשטח האקרילי הוא החומר האולטימטיביכשיש דרישה לרמת היגיינה גבוהה כמו במתקנים רפואיים, מעבדות ואזורים להכנת אוכל. בגלל התכונות והיתרונות של הקוריאן הוא היגייני במידה שלא תאומן לשימוש ביתי , בתי חולים , בתי מלון . למעשה הוא מתאים לכל מקום ולכל מטרה .בגלל שהוא אינו נקבובי ואין חיבורים נראים בשום מקום לגרימת חידקים או עובש או לפטריות . ולכן המשטח יכול להתנקות בקלות בידיעה שזה באמת נקי .

במשטחי קוריאן ניתנים לשינוי צורה בצורות שונות על ידי כל עיצוב על ידי שליטה בחום מבוקר , התוצאה יחידות שונות וכיורים ניתנים לשינוי על ידי חימום ולהראות  שהיחידה של המשטח עם הכור יראו כיחידה אחת עם המשטח האקרילי בלי חיבורים נראים לעין .

ע"י עיבוד המשטחים בחום ניתן לקבל כל צורה וגודל שרוצים. יישומים אידיאלים נוספים הם: משטחים למטבחים ולחדרי אמבטיה, חיפויי קירות, קירות מקלחת, סיפוני אמבטיה, ריהוט ואפילו אדני חלונות. 

משטחים אקריליים איכותיים  – משטחים אקסקלוסיביים הדומים במראה למשטחי גרניט, בעלי הרכב דומה לזה של משטחי סטארון , קוריאן , אבונייט אולם בנוסף הם מכילים חלקיקים שקופים הנותנים להם מראה עמוק יותר. המשטחים הללו עמידים ברמה גבוהה ביותר בפני שריטות וסימני שחיקה, גם לאחר שנים של שימוש. משטחים אלו, בשל חוזקם הרב, לא ניתנים לכיפוף בחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת Acrylic Marble www.acrylicmarble.com מומחים בייצור ועיבוד משטחים וכיורים אקריליים במגוון סוגים וגוונים ממיטב החברות ומותגים עולמיים כגון :קוריאן , אבונייט , סטארון צוות Acrylic marble ילווה אתכם בכל שלב מזמן התכנון והעיצוב תוך כדי שיתוף פעולה עם הלקוח לשביעות רצונו המלאה עד לסוף ייצור המוצר והתקנתו תוך כדי הקפדה על הבטחת שרות , איכות, התקנה ועמידות בזמנים על ידי צוות מקצועי בעל ניסיון רב שנים מגוון עבודותינו הם: משטחים וכיורים אקריליים למטבח ,חדרי רחצה ,אגניות ,אמבטיות וכיורי מטבח ואמבטיה בייצור מיוחד בכל גודל, גוון וצורה , משחקי תאורה ועיצובים מיוחדים המוזמן על ידי הלקוח , האדריכל או מעצב הפנים.תכנון ועיצוב בשיתוף פעולה עם הלקוח לשביעות רצונו המלאה,

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי לוי

מאת: יוסי לוישיפוצים17/09/111748 צפיות
משטחי קוריאן הם קלים לתחזוקה להרבה בעלי בתים ופרויקטים בכל רחבי העולם , משטחי קוריאן הם שם מורשה לל ידי DUPONT , עשויים מחומר אקרילי כ 30% בתוספת צע ו 70% חומר מינרלי alumina trihydrate composite וקיים כבר הרבה שנים , משטחי קוריאן הם שולטים בשוק המשטחים האקריליים .

מאת: יוסי לויבניין ואחזקה - כללי17/09/112091 צפיות
המשטח האקרילי - קוריאן שונה מחומרים סינטטיים אחרים הקיימים בשוק בכך שרובם עשויים על בסיס פוליאסטר- שהוא חומר פלסטי בעל רגישות גבוהה לחום ולשריטות.

מאת: יוסי לוישיפוצים16/09/111168 צפיות
אם החלטתם לקנות משטח אקרילי ועכשיו יש לכם את הבעיה איזה סוג של משטח אקרילי לקנות .הדבר הראשון שאתה צריך לשאול את עצמכם איזה משטח ? משטח שעובדים עליו הרבה זקוק למשטח חזק ועמיד ממשטחים אחרים . הדבר השני שאתם צריכים לשאול את עצמכם הינו המטרה שהמשטח ישמש אתכם.

מאת: יוסי לוישיפוצים16/09/112020 צפיות
כל בית או בית עסק החלום שלו זה לקנות משטח אקרילי מקוריאן למטבח לאמבטיה או לכל מטרה אחרת , משטחים אקריליים הומוגניים הם הבחירה הנכונה , הם עשויים 100% מחומרים שנעשו על ידי האדם ולא מהטבע והתכונות שלו והחוזק שלו מייחדים אותו משאר המשטחים כמו שיש טבעי .

מאת: יוסי לוישיפוצים16/09/111278 צפיות
מתי שרוצים לשפץ את המטבח ובעיקר את משטח המטבח או משטח האמבט בבית תשומת הלב עוברת לאיזה משטח לקנות .למעשה המטבח הינו החדר שמשתמשים בו ברוב היום בבית והאמבטיה הינו במקום שני .שני אזורים אלו המטבח והאמבט מנוצלים על ידי המשפחה והאורחים יותר מאשר חדרי השינה .

מאת: יוסי לוישיפוצים16/09/111547 צפיות
בזמן שמשטחי קוריאן הם מאד עמידים וחזקים ועמיד לחום חשוב מאד לדעת להקטין את שטח המגע בין סיר או חפץ חם לבין משטח האקרילי כדי להגן על פני משטח העבודה ולשמור על המשטח נקי ויפה.

מאת: יוסי לוישיפוצים16/09/111102 צפיות
כאשר מחליטים איזה חומר להשתמש במשטח למטבח או לאמבטיה יכולים להתבלבל מרוב שיש סוגים רבים של משטחי עבודה לסוגיו השונים . יש כל כך הרבה סוגים של חומרים להחליט ולבחור .כל חומר והיתרונות שלו או החסרונות שלו ,לדעתי אני חושב שהמשטח הטוב ביותר הינו קוריאן בגלל היכולת שלו לכיפוף ולעיצוב שאתם רוצים ,לכן אני מציין למטה את היתרונות והתכונות של משטח הקוריאן .

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232607 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica