חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיזוק מבנים

מאת: תמ"א 38בניין ואחזקה - כללי19/09/20111015 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיזוק מבנים זוהי תופעה שאנו נוהגים לראות יותר ויותר פעמים בשנים האחרונות, בשל היתרונות הרבים בביצוע חיזוק מבנים ובשל הצורך ההולך וגדל לעניין. כיום, חברות בניה רבות מציעות שירות חיזוק מבנים בכל רחבי הארץ וכמעט לכל סוג של מבנה, כך שכל מי שרוצה או שוקל לבצע חיזוק מבנים יכול לעשות סקר שוק נרחב, לבדוק באינטרנט מחירים, להתקשר לקבל ייעוץ מקצועי מחברות הבניה אודות שירות חיזוק מבנים ועוד, בכדי להיות שלם עם ההחלטה.

במאמר הנ"ל נדון אודות נושא חיזוק מבנים, על פי הסעיפים הבאים:

· מהו בכלל חיזוק מבנים

· באילו מקרים צריך להזמין חיזוק מבנים

· איך מבצעים חיזוק מבנים

חיזוק מבנים – מהו

חיזוק מבנים זהו שירות הניתן על ידי חברות בניה מקצועיות ומוסמכות לכך בלבד ומטרתו היא לחזק כל בניין, קיר, בית ישן שקירותיו עתיקים וזקוק לשירות הנ"ל, שכן, בבניינים חדשים אין תורך להזמין חיזוק מבנים מאחר והמבנים חזקים ויציבים מספיק. את שירות חיזוק מבנים מבצעים בעלי מקצוע מיומנים באמצעות כלים מתקדמים ומכשירים מיוחדים כגון: מנופים, שימוש בגבס, שימוש בבטון ועוד, בשל כך ובשל העובדה שהעבודה הינה מסוכנת ויכולה לסכן חיי אדם במידה ולא תבוצע כהלכה, אדם לא מקצועי ומוסמך לעניין לא יוכל לבצע את שירות חיזוק מבנים.

חיזוק מבנים – מתי

כבר למדנו להבין כי שירות חיזוק מבנים הינו שירות מבוקש ונפוץ מאוד, במיוחד בבניינים ישנים יותר, אולם, לפניכם כל הסיבות באילו מקרים רצוי להזמין שירות חיזוק מבנים:

· מבנה ישן – בניינים רבים אשר בני כמה עשרות שנים לא חסר לנו כאן במדינה, אולם רבים מהם עומדים כל התקופה הארוכה הזו ללא שיפוץ וללא ביצוע חיזוק מבנים והסכנה הגדולה היא שהם יקרסו בשל התיישנות החומרים ועל כן, צריך לבצע חיזוק מבנים בהקדם עבור כל אותם בניינים ישנים.

· רטיבות במבנים – אם הבחנתם כי בבית שלכם ישנה רטיבות שהולכת וגדלה, במפעל שלכם יש רטיבות מוזרה בהחלט ובכל מבנה אחר שבו יש רטיבות כלשהי באחד הקירות או בכל הקירות (שכן, מספיק שתהיה רטיבות רק בקיר אחד וזה כבר צריך להעלות חשד רציני), יש צורך להזמין בעלי מקצוע לביצוע חיזוק מבנים ושיקום של הקירות והתקרות בכדי למנוע מהם לקרוס ולהתמוטט ואף למנוע סכנה הנשקפת באופן ממשי לחיי אדם!

בנוסף למקרים בהם אנו יכולים לשים לב ולהיות חשדניים בכדי להזמין חיזוק מבנים, ישנו עוד מקרה שבו מגיעים צוותי בניה לבצע חיזוק מבנים וזה במקרים של עבודות בניה לקויות. במקרים בהם מהנדסי בניין רוצים לחסוך על עבודת הבניה והחומרים, הבניה עצמה לא נעשית בצורה מקצועית ולא עוברת בבקרה ועל כן מזמינים חברת בניה לביצוע חיזוק מבנים.

חיזוק מבנים – איך מתבצע

· בשלב הראשוני של עבודות חיזוק מבנים יגיעו צוותי הבנייה אל המקום המיועד ויעריכו באופן מקצועי האם באמת אותו מבנה זקוק לשירות חיזוק מבנים או שאולי לא. כמו כן, במידה והמבנה אכן זקוק לשירות חיזוק מבנים יעריכו בעלי המקצוע את העבודה וכמות העבודה הנדרשת, ישעו תוכנית עבודה מסודרת ויתנו הצעת מחיר למזמינים.

· בשל השני יתחילו צוותי הבנייה להכין את השטח לחיזוק במבנה באמצעות כך שיסירו את השכבות הפגועות בקיר ויכינו אותן לשכבות חדשות ומתוקנות.

· בשלב השלישי יתחילו אנשי המקצוע לבצע את חיזוק המבנים על פי התוכנית שנעשתה והוכנה מראש וישתמשו בעבודה זו באמצעות חומרים המיועדים לכך כמו פלדה, גבס ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תמ"א 38

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמ"א 38

מאת: תמ"א 38נדל"ן ומקרקעין13/12/11785 צפיות
חוק תמ"א 38 מגדיר ראשית מי הם הנכללים במסגרת החוק. חוק תמ"א 38 הוא מקיף וכולל בתוכו המון הטבות, ועל כן התנאים שצריך שיתקיימו לגבי מבנה על מנת שהמבנה יהיה חלק מחוק תמ"א 38 הם לא מעטים.

מאת: תמ"א 38בניין ואחזקה - כללי26/10/11805 צפיות
בארץ ישראל קיים תקנון המחייב את עמידותם של מבנים חדשים מפני רעידת אדמה. תקנון זה אינו חל על מבנים ישנים ולכן היה קיים צורך הכרחי בהקמת תוכנית ארצית לחיזוק המבנים שאינם כלולים בתקנון הקיים.

מאת: תמ"א 38נדל"ן23/10/11918 צפיות
כאשר דיירים או קבלנים נכנסים ל"הרפתקה" של תמ"א 38 תמיד קיים חשש מפני דיירים סרבנים. אותם דיירים שלא מוכנים להתפנות, לא מאמינים בעסקה, לא רוצים לשמוע את הפרטים ובקיצור – סרבנים!

מאת: תמ"א 38נדל"ן05/04/111182 צפיות
תמ"א 38 הינה שם נרדף לתוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה. חשוב ורצוי לחזק מבנים שלא עומדים בתקן תמ"א 38 בעמידותם לרעידות אדמה, עד להתאמתם אליו. קראו עוד על תכנית מתאר ארצית 38.

מאת: תמ"א 38בתים משותפים01/02/111181 צפיות
לעתים אתם נתקלים בביטוי תמה 38 ולא באמת מבינים מה המשמעות של המספר וצירוף המילה אליה. ובכן תמה 38 היא תכנית ייחודית המיועדת לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה. במאמר זה ברצוננו להזכיר לכם כי בשנתיים האחרונות המכון הססמולוגי מתריע באופן תכוף כי רעידת אדמה חזקה עלולה לפקוד את אדמת ישראל. בתוך כך השנים האחרונות היינו עדים למספר רעידות אדמה ברחבי הארץ ולפיכך ידוע לכולם כי מבנים רבים ברחבי הארץ וישובים וערים שונות בארץ אינם עומדים בפני רעידת אדמה לה אנו צפויים.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222808 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223116 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211331 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica