חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גילוי אש – אמצעים טכנולוגיים לביטחון מושלם

מאת: כיבוי אשאבטחת הבית19/09/2011845 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנן סכנות רבות בימינו – החל מפריצות, גניבות, והשחתה. אך דווקא הסכנה הסמויה מהעין היא זאת שעשויה להזיק לנו הכי הרבה – סכנה כמו שריפה שפורצת, בין אם בטעות, בכוונה או באופן ספונטאני, שריפה יכולה לכלות לחלוטין את המבנה ואת כל מה שבתוכו, ובמידה והמקום מאוכלס – שריפה עשויה לסכן גם את חיי האנשים שנמצאים בתוך המבנה.

מכיוון שכך ובהתאם לזאת, ישנה חשיבות מרובה לנושא של גילוי אש, וישנם מכשירים רבים שמטרתם היא גילוי אש מוקדם ככל הניתן, והתראה בפני השריפה לאנשים שנמצאים באזור, כמו גם למכבי האש שיוזעקו אל המקום על מנת לכבות את השריפה.

אמצעי גילוי אש בעת האחרונה הפכו להיות יותר ויותר מתוחכמים, וזאת מתוך ההבנה שצריך מערכת מתוחכמת כדי להתמודד עם כל האפשרויות השונות – כאשר השריפה, למשל, מכלה חלק מהאמצעים של גילוי אש, המערכת עדיין צריכה לתפקד כדי להעביר את אותות האזעקה אל הגורמים הנחוצים.

כל הדברים הללו מצריכים מאיתנו אמצעים של גילוי אש מתקדמים, בין אם לבין הפרטי, לעסק או לכל מבנה אחר שדורש אמצעי כיבוי אש, בשביל ההגנה שלנו, של הנפשות הפועלות במבנה ושל הרכוש.

הצד הבטוח עם גילוי אש

גילוי אש הוא אמצעי הכרחי עבור אחד מהסכנות הגדולות ביותר לכילוי של המבנה, הרכוש שבתוכו וחיי האדם – שריפה היא אחד הגורמים החמורים ביותר שעשויים לקרות בתוך מבנה, ובמידה ומדובר על שריפה משמעותית, הסכנה עשויה להתפשט לאזורים נוספים מעבר לבניין הנוכחי.

מכיוון שכך ובהתאם לזאת, ישנו צורך מהותי באמצעי גילוי אש מתקדמים, אשר יוכלו להתריע מוקדם ככל הניתן בפני השריפה שמתרחשת.

בין אם מדובר על אנשים שנמצאים בתוך המבנה, אשר יוכלו להתפנות מוקדם ככל הניתן, אנשים בסביבת המבנה שיוכלו להתרחק וכמובן מכבי האש והגורמים השונים אשר צריכים להגיע למקום כדי לטפל בשריפה, להרחיק אנשים וכן הלאה.

מערכות מתקדמות של גילוי אש מספקות את כל אלה ועוד, כאשר אלה נותנות לנו את האפשרות ליצור מערכת מתוחכמת שפועלת בכל מצב, גם כאשר השריפה מכלה חלק מהמעגלים החשמליים של המערכת.

המערכות הללו, אשר נוצרות באמצעות חיווט מתוחכם, יוצרות את מערך ההגנה ההכרחי ומספקות לנו את ההגנה ההכרחית.

איך לפעול בעת גילוי אש

מעבר לאמצעי גילוי אש, ישנם אמצעים נוספים אשר עומדים לרשותנו על מנת להתמודד עם השריפה – מטפים לכיבוי אש, למשל, הם הכרח בכל מבנה, וצריכים להימצא במקום נגיש ונוח. באמצעות מטפי כיבוי אש אנחנו יכולים להתמודד עם שריפה שעדיין לא הגיעה למימדים גדולים, וכך לכבות מבעוד מועד את השריפה, עוד לפני שתהיה גדולה מכדי שנוכל להשתלט עליה.

כמו כן, מעבר למטפים, ישנם צינורות לכיבוי אש אשר נמצאים בתוך המבנה, ומאפשרים לנו, במידה ואנחנו יודעים כיצד להשתמש בהם, להתחיל לכבות את השריפה כל עוד אנחנו יכולים.

במידה והשריפה גדולה מכדי שנוכל להתמודד, כמובן שנאלץ להמתין למכבי האש שיגיעו ויבצעו את עבודתם.

אם כך, השלב הראשון הוא איתור השריפה, וזאת נעשה באמצעות גילוי אש עם מכשירים מתקדמים של גילוי אש – אלה יוכלו לספק לנו את המידע על השריפה מוקדם ככל הניתן ויאפשרו לנו לפעול בהתאם, בין אם על ידי פינוי של המבנה או לנסות ולטפל בשריפה, במידה וזאת עוד לא התפשטה, באמצעות מטפים או שאר האמצעים שעומדים לרשותנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כיבוי אש

מאת: כיבוי אשעסקים - כללי13/12/11933 צפיות
ישנם הרבה דברים חשובים בכל מבנה, ביניהם נושאים ויזואליים כמו עיצוב, נושאים של נוחות, ועוד. אך אין ספק השדר הכי חשוב הוא להקפיד לשמור על הבטיחות. בין היתר, בטיחות כנגד אש

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201189 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191539 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181444 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica