חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד אבחר אינסטלטור טוב?

כל אחד צריך שיהיה לו בארנק שם או שניים של אינסטלטור טוב.
מבין כל התיקונים שיכולים בעלי בית להזדקק להם, אינסטלציה הוא אחד התחומים המרכזיים. לא משנה אם צריך להחליף ברז דולף, או צנרת, הכתובת היא אחת- אינסטלטור.

איך מוצאים אינסטלטור?

נכון לומר שהדבר החשוב ביותר כאשר מחפשים אינסטלטור הוא לחפש אחר איש מקצוע שהוא גם מקצועי וגם אמין.
לא כל אינסטלטור יתאים לכל עבודה. רוב האינסטלטורים יתאימו לעבודות קטנות, כמו החלפת ברז, פתיחת סתימה קטנה ובינונית ועוד.
עבודות אינסטלציה גדולות יותר, כמו פתיחת סתימות גדולות , עבודה עם ביובית, החלפת צנרת ועוד מצריכים אינסטלטור מנוסה יותר, או חברת אניסטלציה שמעסיקה כמה אינסטלטורים וכן מחזיקה כלים שונים ומכשור מתקדם.

איתור נזילות בעזרת מצלמה

נזילות בקירות וברצפה הם צרה גדולה. אינסטלטור ללא מכשור מתקדם יצטרך לשבור נקודות שונות בקירות וברצפה כדי לאתר נזילה חמקמקה.
כיום, בעזרת מצלמה טרמית מתקדמת ניתן למצוא נזילות בקירות וברצפה בצורה מהירה. המצלמה עובדת על גלים, וכאשר אינסטלטור מצלם את הקירות והמצלמה בעזרתה הגלים הטרמיים מצלמים את הקירות, וחושפים צבעים שונים מהנורמה במקום שבו יש נזילה. כך קל לאתר נזילות בבית במינימום נזק. כמובן יתכן ששבירת חלק מהקיר או מהרצפה תחוייב כדי לתקן את הנזילה על ידי אינסטלטור. אולם איתור נזילות בעזרת מצלמה מצמצם מאוד נזקים לנכס.

שיפוץ חדרי אמבטיה

אם ברצונכם לשפץ את חדרי האמבטיה והשרותים בביתכם, ואתם מחפשים ייעוץ מקצועי להחלפת הצנרת , חיפויי הקירות והקרמיקה באמבטיה אינסטלטור יכול לתת ייעוץ מקצועי גם לגבי החלפת הצנרת, המיקום שלה, ושאר עניניי שיפוץ האמבטיה. חברות אינסטלציה רבות יציעו לכם שיפוץ מא-ת של חדרי האמבטיה והשרותים, החל משלב השרטוט והתוכניות ועד להחלפת הצנרת, בחירת החיפויים וכלי האינסטלציה ריצוף הרצפה והקירות, ובעצם יצירת חדר אמבטיה שלם.

ישנם דרכים שונות לחפש אינסטלטור, דרך האינטרנט, דרך מדריכים שונים וכן דרך התייעצות עם קרובים. בדרך כלל, חשוב מאוד להתייעץ ולשאול, שמא לאחד מהמכרים שלכם היה ניסיון מוצלח עם איש מקצוע טוב, וחשוב ואף ראוי לקחת את שירותיו שנית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים מומלצים:

אמבין - ארונות לאמבטיה

עו"ד ארביב פרץ - הוצאה לפועל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ארון לאמב הול תאד

מאת: ארון לאמב הול תאדאימון למערכות יחסים20/09/111157 צפיות
תכנון מסיבת בת מצווה מתחיל הרבה לפני האירוע עצמו. מסיבת בת מצווה, בדומה לכל אירוע גדול, זהו אירוע של פעם בחיים וכיוון שכך מדובר באירוע שהוא הפקה רצינית.

מאת: ארון לאמב הול תאדמחשבים נייחים20/09/118611 צפיות
מאז המצאת האינטרנט, יותר ויותר מערכות ותוכנות הופכות את התקנתן על המחשב למיותרת. כמעט כל תוכנה ניתן למצוא באינטרנט תוך שימוש בה ללא התקנתה הישירה על המחשב...

מאת: ארון לאמב הול תאדבניין ואחזקה - כללי20/09/111199 צפיות
העין שלנו רגילה לראות מטבחים ובהם ארונות מטבח ממינים שונים ומשונים, כשעליהם משטח שנראה לרוב חלק אינטגרלי ממערכת הארונות. פשוט כאילו ארונות מטבח נולדים עם הגג הזה עשוי השיש או כל חומר אחר.

מאת: ארון לאמב הול תאדשיפוצים20/09/111030 צפיות
בעבר, למטבח היה שימוש אחד עיקרי - חדר, או לפעמים אפילו סתם פינה קטנה בבית, שכל יעודו הוא הכנת מזון. הרהיטים והחפצים במטבח היו כולם ייעודיים לבישול ואפיה, בעוד שיופי ועיצוב היו אך ורק בשאר חדרי הבית.

מאת: ארון לאמב הול תאדבניין ואחזקה - כללי19/09/111072 צפיות
במטבח סגור יש אפשרות לפרטיות בעת הבישול במטבח, וניתן לסגור את המטבח בקלות מעיני האורחים כאשר הוא מבולגן. כאשר מתכננים עיצוב מטבחים בבית עם מטבח סגור, אין צורך להתאים בין המטבח לשאר חדרי הבית.

מאת: ארון לאמב הול תאדהפקות אירועים19/09/111191 צפיות
לפני שניגשים לבחור מקום לאירועים במרכז חשוב לבדוק מה הם הצרכים שלכם – כמה אנשים אתם מתכוונים להזמין ומה מסגרת התקציב. אחרי שהגדרתם ניגש לבדוק מקומות מתאימים, ניתן לבחור בין אולמות אירועים במרכז..

מאת: ארון לאמב הול תאדהפקת אירועים19/09/111508 צפיות
כמה מההחלטות המהותיות אשר יש לקחת בבחירת צלם אירועים (או למעשה - צלמי אירועים..), אלו ההחלטות כמה צלמים כדאי לקחת, כמה מתוכם צלמי סטילס וכמה צלמי וידאו. להחלטות הללו יש משמעות גם מבחינת התוצאה המתקבלת, גם מבחינת ההתנהלות של הצלמים במהלך האירוע, וכמובן גם מבחינת התקציב.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222776 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223083 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211365 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211322 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211583 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211555 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica