חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחשוב ענן - מהו?

מאז המצאת האינטרנט, יותר ויותר מערכות ותוכנות הופכות את התקנתן על המחשב למיותרת. כמעט כל תוכנה ניתן למצוא באינטרנט תוך שימוש בה ללא התקנתה הישירה על המחשב. מחשוב ענן גם מאפשר לנו גיבוי ושמירה של קבצים שונים ברשת במקום או בנוסף לשמירה על המחשב או על התקן זיכרון חיצוני.
לשיטה זו יש יתרונות רבים כמו חיסכון משמעותי בכסף, במקום לקנות תוכנות ניתן לשכור אותן או להשתמש בהן חינם דרך האינטרנט. בנוסף חוסך לנו מחשוב ענן את הצורך המתמיד בתחזוקה של התוכנות.

אבטחת מידע


טכנולוגיה נוספת של מחשוב ענן היא, מחשוב ענן פנימי, הכוונה לשרותי מחשוב הניתנים לחברה בתוך הארגון עצמו אבל השרתים ממוקמים פיזית במקומות ואתרים שונים.
אולם אחד החסרונות הבולטים של שימוש בטכנולוגית מחשוב ענן היא הקושי בבניית מערכת אבטחת מידע עמידה וחזקה מספיק.
רשת האינטרנט הופכת כל מידע או תוכנה לזמינים במהירות ובקלות, אולם דברים רבים המועלים לרשת האינטרנט לא מיועדים לעיניהם של כלל הציבור. לצורך הגנה על מידע זה יש לבנות מערכת של אבטחת מידע שתסנן את האנשים להם יש גישה למידע מסוים הנמצא ברשת במסגרת השימוש בטכנולוגית מחשוב ענן.
קבצים הנשמרים על הרשת במסגרת מחשוב ענן עלולים להיות פגיעים לפריצה וחשיפה לעיניים לא מורשות, מערכת אבטחת מידע שתיצור מידור וסינון בגישה את הקבצים תמנע את הפריצה והפגיעה בקבצים.

יתרונות אבטחת מידע בתחום מחשוב ענן


אבטחת מידע בתחום של מחשוב ענן צריכה להיות יעילה מבחינת חסינות המידע – רק אנשים מורשים יוכלו לגשת אליו על ידי שימוש בסיסמאות. אולם חשוב כי המידע כן יהיה זמין במהירות לאנשים המורשים. אבטחת מידע גם עוזרת לוודא את שלמות ואמינות המידע המגיע ללקוחות.
חברות העוסקות באבטחת מידע חייבות לשמור על אמון הלקוחות שלהם, כשלים במערך של אבטחת מידע עלול לגרום נזק תדמיתי רציני לחברה.
אבטחת מידע נעשית בשני מישורים – המישור הווירטואלי – הצפנה וניהול הרשאות, והמישור הפיזי – הגנה על הגישה דרך הדלתות או החלונות אל שרתי המידע כנגד כניסת אנשים לא מורשים.
מחשוב ענן יכול להיות פתרון מצוין כל עוד הוא מלווה במערכת אבטחת מידע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים מומלצים:

אמבין - ארונות לאמבטיה

עו"ד ארביב פרץ - הוצאה לפועל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ארון לאמב הול תאד

מאת: ארון לאמב הול תאדאימון למערכות יחסים20/09/111160 צפיות
תכנון מסיבת בת מצווה מתחיל הרבה לפני האירוע עצמו. מסיבת בת מצווה, בדומה לכל אירוע גדול, זהו אירוע של פעם בחיים וכיוון שכך מדובר באירוע שהוא הפקה רצינית.

מאת: ארון לאמב הול תאדבניין ואחזקה - כללי20/09/111202 צפיות
העין שלנו רגילה לראות מטבחים ובהם ארונות מטבח ממינים שונים ומשונים, כשעליהם משטח שנראה לרוב חלק אינטגרלי ממערכת הארונות. פשוט כאילו ארונות מטבח נולדים עם הגג הזה עשוי השיש או כל חומר אחר.

מאת: ארון לאמב הול תאדשיפוצים20/09/111032 צפיות
בעבר, למטבח היה שימוש אחד עיקרי - חדר, או לפעמים אפילו סתם פינה קטנה בבית, שכל יעודו הוא הכנת מזון. הרהיטים והחפצים במטבח היו כולם ייעודיים לבישול ואפיה, בעוד שיופי ועיצוב היו אך ורק בשאר חדרי הבית.

מאת: ארון לאמב הול תאדבניין ואחזקה - כללי20/09/111080 צפיות
כל אחד צריך שיהיה לו בארנק שם או שניים של אינסטלטור טוב. מבין כל התיקונים שיכולים בעלי בית להזדקק להם, אינסטלציה הוא אחד התחומים המרכזיים.

מאת: ארון לאמב הול תאדבניין ואחזקה - כללי19/09/111074 צפיות
במטבח סגור יש אפשרות לפרטיות בעת הבישול במטבח, וניתן לסגור את המטבח בקלות מעיני האורחים כאשר הוא מבולגן. כאשר מתכננים עיצוב מטבחים בבית עם מטבח סגור, אין צורך להתאים בין המטבח לשאר חדרי הבית.

מאת: ארון לאמב הול תאדהפקות אירועים19/09/111195 צפיות
לפני שניגשים לבחור מקום לאירועים במרכז חשוב לבדוק מה הם הצרכים שלכם – כמה אנשים אתם מתכוונים להזמין ומה מסגרת התקציב. אחרי שהגדרתם ניגש לבדוק מקומות מתאימים, ניתן לבחור בין אולמות אירועים במרכז..

מאת: ארון לאמב הול תאדהפקת אירועים19/09/111508 צפיות
כמה מההחלטות המהותיות אשר יש לקחת בבחירת צלם אירועים (או למעשה - צלמי אירועים..), אלו ההחלטות כמה צלמים כדאי לקחת, כמה מתוכם צלמי סטילס וכמה צלמי וידאו. להחלטות הללו יש משמעות גם מבחינת התוצאה המתקבלת, גם מבחינת ההתנהלות של הצלמים במהלך האירוע, וכמובן גם מבחינת התקציב.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים נייחים

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185306 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: אשר אלבזמחשבים נייחים07/02/152343 צפיות
ישנם סוגים רבים של כרטיסי זיכרון , יש כאלה בעלי נפח אחסון רב ויש כאלה המכילי פחות מקום , כרטיסים אלו מאחסנים לרוב תמונות מסמכים ואו כל דבר אחר החשוב ללבנו , תקלה בכרטיס הזיכרון תגרום למידע החשוב

מאת: גילמחשבים נייחים26/05/144513 צפיות
כמה שהמחשב שלכם טוב, את זה נראה על המסך. הרצת המספר תוכנות במקביל, היכולת להדליק ולכבות בכמה שניות את המחשב, הרצת הסרט שוטפת- כל אלו באים לידי ביטוי על מסך המחשב שלכם.מסך שאינו ברזולוציה גבוהה ובחדות סבירה לא יעביר טוב את הנתונים, לא משנה כמה מהיר יהיה מעבד במחשב שבחרתכם.

מאת: Y4PCמחשבים נייחים10/11/138096 צפיות
התקלה הנפוצה ביותר במחשב נגרמת על ידי אבק שנדבק לחלקי המחשב ויוצר קורוזיה או אבק שנתקע במאווררים של המחשב וגורם לעבודה לא תקינה של המאווררים ובכך הם אינם מוציאים את האוויר החם מחלקי המחשב. כתוצאה מכך חלקי המחשב מתחממים והבלאי שלהם עולה.

מאת: ספיר קוסקימחשבים נייחים25/07/128199 צפיות
כל אחד מאתנו יודע שיש לו את המכשיר אליו הוא מחובר כמעט עשרים וארבע שעות ביממה, וכאשר אנו נמצאים בו רצוי לא להתקרב אלינו.

מאת: BA BAמחשבים נייחים21/12/1110116 צפיות
המדריך הסאטירי הבא נכתב כתוצאה מריבוי פניות אלי במטרה שאתקן לאנשים את המחשב וזאת למרות שאינני כבר מתעסק בתחום טכנאי PC אלא יותר אפשר לומר מתנדב בתמיכה טכנית באתר המצוין וואלה פורום תמיכה מחשבים

מאת: שי יחזקאלמחשבים נייחים23/10/118594 צפיות
תחזוקת המחשב הוא אחד הנושאים החשובים ביותר שמשתמשים נוטים להתעלם ממנו. שמירה על ניקיון המחשב והגנה מפני תוכנות לא רצויות, וירוסים ורוגלות, וניקיון יסודי מאבק,עשוי ולמנוע תקלות חומרה ותוכנה ואף להאריך את אורך חיי המחשב. התעלמות מהנושא עלולה לגרום לכך שהבעיות יתגברו עד לקריסת המערכת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica