חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דגשים נכונים לקבלת החלטות על עיצוב הבית.

עיצוב הבית- השקעה במקום החשוב מכל

הבית נועד לשרת את כל המתגוררים בו. הבית הוא מקום הכי אינטימי ופרטי שיש לאדם, ועל כן חשוב כל כך שהוא ירגיש בו נעים ובנוח. בבואכם לבנות בית חדש, או סתם לשנות את עיצוב הבית, עשו בירור עם בני הבית מה השאיפות והרצונות שלהם מהבית. ישנה חוויה שונה במגורים בבתים שונים עם סגנונות עיצוב שונים. בדקו מה החוויה שבני ביתכם מעוניינים בה. האם סגנון שקט, רומנטי, מלכותי, דרמטי, עתיק וכו.  ורק אחרי תהליך הבירור הזה, תסתערו על החנויות. מהר מאד תגלו שעולם עיצוב הבית, הוא עולם שלם המלא אופציות ואפשרויות.

עיצוב הבית מחייב זמן והשקעה

המבחר הענק שיש בתחום עיצוב הבית דורש להשקיע זמן נכבד בחנויות, באינטרנט או במגזיני העיצוב. חשוב לדעת בתחילת התהליך, שעל מנת להיות מסופקים מהתוצאות צריך ללמוד על הנושא ולצפות במו העיניים באפשרויות ובגוונים השונים. לא בתוך יום אחד תמצאו ותקנו את כל הפריטים שחלמתם עליהם. אך לסוף ההשקעה תשתלם.

הפרטים הקטנים של עיצוב הבית

אין צורך להיקלע לחובות על מנת ליצור אווירה נעימה ומותאמת בביתכם. החפצים הקטנים יכולים בהחלט לשנות בדרך פלא את המראה של כל החדר. צביעת הבית בצבעים חמים יכול ליצור תחושה ביתית, קניית שידות ומנורות עתיקות ומעוצבות יכולות לתת הרגשה שונה לגמרי. ישנה חשיבות רבה למיקום של השינויים הקטנים בגודלם או בעלותם אך גדולים בחשיבותם. מקמו אותם במקומות מרכזיים במרחב החדר. זכרו לאורך כל הדרך שהשינוי אינו מחייב שבירת חסכונות משפחתיים.

אם כן, עיצוב הבית היא חוויה שיכולה לשנות מהקצה אל הקצה את ההרגשה והאווירה הכללית, אל תוותרו על ההשקעה בבית, אל תוותרו על ההשקעה בעצמכם.

 



תגיות המאמר: עיצוב הבית, שידות, ברלה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: