חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקני מים מטהרים לשתייה

מאת: יגאל לויצרכנות26/09/2011764 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מקורות מי השתייה בישראל מתרכזים בעיקר במאגרים תת קרקעיים, מי תהום המובלים בסופו של דבר אל ביתכם באמצעות המוביל הארצי. מי התהום נחשבים למעושרים במינרלים חיוניים כגון סידן ומגנזיום וכן המים עוברים הליך סינון באמצעות הוספת כלור ובקרות איכות לאורך הדרך.

אולם לא הכל ורוד ואיכות מי השתייה בישראל ירדה פלאים עם השנים עקב תיעוש, חקלאות וצפיפות אוכלוסין. לדוגמא באקוויפר החוף שאיבת יתר גרמה לחדירת מי ים והמלחת המים והוצאת בארות המים מכלל שימוש. עם השנים חלה התדרדרות ורק כ-30% מבארות המים נמצאו ראויים לשתייה.

כמו כן הרשויות המקומיות נכשלות בזו אחר זו בנושא אכיפת טיהור מי השפכים בעיקר שפכים תעשייתיים, המפעלים נוהגים כרצונם ולא מטהרים את מי השופכין שמוצאים דרכם לבסוף למי התהום ולמוביל הארצי וכך המים מזדהמים ואיכותם נפגעת באופן מהותי.

אז מה עושים בכדי לטפל בתופעה זו כצרכנים פרטיים כאשר המדינה נכשלת שוב ושוב בשמירה על מי שתייה איכותיים? רוכשים מתקני מים מטהרים. מתקני מים אלו יאפשרו לכם ליהנות ממי השתייה בראש שקט ללא חשש ודאגות הודות למערכות סינון ייחודיות המצויות במתקנים. פילטר מים מיקרוני המונע חדירת חול וחלודה, מסנן מים פחם פעיל הסופח אליו את הכלור ובכך מנטרל את טעמו ונורת אולטרא סגול המשמידה את החיידקים והזיהומים המצויים במים. ואז אתם יכולים לשתות את מה שהטבע העניק עם כל היתרונות וללא החסרונות, מי תהום עשירים במינרלים, טעם נפלא וצבע צלול.

אך נשאלת השאלה מדוע לא לרכוש מסנני מים וכך לחסוך בעלות, מדוע מתקני מים? התשובה פשוטה, לא מדובר רק במכשיר סינון סטנדרטי אלא בחוויית שימוש הלקוחה מעולם אחר. אין צורך לחמם או לקרר את המים, אין צורך יותר לסחוב בקבוקי מים מהמכולת הביתה כל יומיים. אתם עדים לעולם חדש, מים קרים, חמים ומורתחים בלחיצת כפתור, הכל נגיש וקל. החיים הטובים בהישג יד. קמתם על הבוקר ואתם משתוקקים לקפה או תה, לחיצה על כפתור המים הרותחים והנה לכם מים רותחים בתוך שניות.

נוסף על כך כיום ניתן לרכוש מתקני מים דיגיטאליים כדוגמת מיני בר או בר מים בעלי צג המאפשר קביעה מדויקת על כמות וטמפרטורת המים הרצויים. כך שכל אחד יכול להתאים באופן עצמאי את האהוב עליו וגם לחסוך במים, תכונה חיונית בזמנים קשים אלו.

ומעבר לכך מדובר כיום ברהיט עיצובי למטבח. אתם יכולים לבחור בין מבחר גדלים, מיני בר או בר מים, צורות ועיצובים מתקדמים. כאשר מתקני המיני בר מיועדים למשטחי שיש רחבים ואילו בר מים מיועד להצבה על גבי הרצפה. מתקני מיני בר ובר מים שיהפכו למוצר חובה בכל מטבח שמכבד את בעליו.

בטרם בחירת מתקן המים הרצוי מומלץ לערוך סקר שוק בין החברות השונות, לקחת בחשבון את עלות המוצר כולל תחלופה מתמדת של מסננים בהתאם להוראות היצרן, אך זהו רק פרמטר אחד.צריך לבדוק האם המתקן בעל תו תקן 1505 לאיכות מי השתייה מטעם מכון התקנים הישראלי וכי מדובר בחברה בעלת שם וותק. זכרו הבריאות שלכם מעל הכל, פעלו בהתאם.

 



תגיות המאמר: מים, מתקני מים, מיני בר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יגאל לוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יגאל לוי

מאת: יגאל לויקניות 19/10/11836 צפיות
כיום תמצאו כמעט בכל בית מתקן מים כדוגמת בר מים או מיני בר, מתקן שאין לו תחליף. בכדי ליהנות ממים איכותיים וצלולים ללא הגבלה, כדאי להצטייד במתקני מים, אך השאלה היא באילו? כיום ישנו מגוון של מתקני מים והבחירה אינה קלה, עם זאת בשקלול כל הפרמטרים הרלוונטיים קרוב לוודאי שתבחרו לרכוש מתקני מים מטהרים של חברת תמי 4, ומדוע? יפורט להלן.

מאת: יגאל לויצרכנות09/10/111412 צפיות
חשיבות צריכת מים יום יומית ידועה כבר לכל, אך כעת נשאלת השאלה איזה מים לצרוך? האם מי ברז, מים מינרלים או מים מטוהרים? מה עדיף ביניהם?

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214226 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204364 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193441 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182915 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica