חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקני מים מטהרים לבית או מים מינרלים ? הבחירה בידכם

מאת: יגאל לויצרכנות09/10/20111413 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשיבות צריכת מים יום יומית ידועה כבר לכל, אך כעת נשאלת השאלה איזה מים לצרוך? האם מי ברז, מים מינרלים או מים מטוהרים? מה עדיף ביניהם?

הדעות בישראל חלוקות לגבי איכות מי הברז בארץ, ישנם כאלה שטוענים בלהט כי מדובר במי שתייה איכותיים המכילים מינרלים חיוניים, פלואור וכלור, כמו כן מים אלו עוברים בדיקות תקופתיות ובקרה איכותית. לעומת זאת ישנם כאלו שטוענים שאיכות מי השתייה בישראל ידעה ימים טובים בעבר. אי טיפול מצד הרשויות במי השפכים, התעשייתיים, החקלאיים והעירוניים הביא לזיהום מקורות השתייה ולפגיעה באיכותם, כמו כן שאיבת יתר הביאה לחדירת מי הים למקורות המים התת קרקעיים, להמלחתם וכתוצאה מכך לפגיעה באיכותם. נוסף על כך לטענתם הבדיקות המבוצעות בישראל נסמכות על תקנים מיושנים שאינם עוד רלוונטיים למצב כיום.

בכל מקרה כולם מסכימים כי מתקני מים מטהרים מהווים את הפיתרון הזול והאידיאלי לאספקת מי שתייה איכותיים. ומדוע לא מים מינרלים? ממספר סיבות, ראשית זיהום הסביבה, מים מינרלים מאוחסנים בבקבוקי מים, בקבוקי מים אלו עשויים מפלסטיק שלצורך הליך ייצורו נעשה שימוש בנפט. כמות אדירות של נפט מבוזבזות לריק וגזים רעילים נפלטים לאוויר. שינוע בקבוקי הפלסטיק לחנויות ולבתי הצרכנים גורם לפקקים מיותרים ושורף דלק, ושוב גורם לפליטת מזהמים לאוויר. ולבסוף גם במידה ואתם זורקים את בקבוקי הפלסטיק למיכלי מחזור וחושבים שבכך תרמתם לסביבה, טעות בידכם היות ועקב חוסר ביקוש לצבע הפלסטיק הכחול, רבים מבקבוקי הפלסטיק ימצאו דרכם לבסוף במטמנות האשפה.

סיבה נוספת היא חשש להתפתחות זיהומים, המים המינרלים עוברים הליך סינון ראשוני בהליך השאיבה והבקבוק, אך משלב זה ואילך אין שום מנגנון הגנה. בקבוקי הפלסטיק מובלים תחת שמש קופחת וחשופים לזיהומים סביבתיים כגון גשם, זיהום אוויר, דלק ועוד. כמו כן בקבוק הפלסטיק עצמו עשוי לשחרר חומר כימי שהתגלה כמסוכן ונאסר לשימוש בבקבוקי פלסטיק לתינוקות. ולבסוף הנוחות. בקבוקי פלסטיק נגמרים במהירות הבזק, במיוחד כשמדובר במשפחה מרובת ילדים, כך שתמצאו עצמכם עושים את דרככם הלוך ושוב מהמכולת לביתכם. אך אל חשש באפשרותכם למנוע זאת באמצעות מתקני מים מטהרים כמובן כדוגמת מיני בר ואחיו הגדול בר המים.

ראשית מתקני מים מטהרים מסננים את מי הברז באמצעות מערכות סינון משולבות, שנית הודות לכך שמתקני המים מחוברים ישירות לצנרת הביתית, אספקת המים אינה פוסקת ולא תלויה במיכל זה או אחר. שלישית, מתקני מים כדוגמת מיני בר או בר מים מהווים מהפיכה צרכנית מבחינת נוחות השימוש. בלחיצת כפתור באפשרותכם לקבל במיידי מים חמים, מורתחים וקרים ללא צורך בהמתנה או שימוש באביזרים חלופיים כגון קומקום חשמלי. הכל מיידי בנוחות מקסימאלית. נוסף על כך קיימים מתקני מיני בר ובר מים דיגיטאליים המהווים את המילה האחרונה בשוק מתקני המים. מתקנים אלו מאפשרים לכם לקבוע בדיוק מרבי את טמפרטורת המים הרצויה וכן כמות המים.

מעבר לכך מיני בר או בר מים הינם כיום מוצר חובה בכל מטבח המכבד עצמו, תשכחו מאותם מתקנים מסורבלים, כיום מדובר במתקנים מעוצבים ואיכותיים המשדרגים כל מטבח שהוא. מתקני המיני בר ובר המים מוצעים למכירה במגוון צבעים וגדלים, בהתאם לטעמכם האישי.

 



תגיות המאמר: מתקני מים, בר מים, מיני בר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יגאל לוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יגאל לוי

מאת: יגאל לויקניות 19/10/11837 צפיות
כיום תמצאו כמעט בכל בית מתקן מים כדוגמת בר מים או מיני בר, מתקן שאין לו תחליף. בכדי ליהנות ממים איכותיים וצלולים ללא הגבלה, כדאי להצטייד במתקני מים, אך השאלה היא באילו? כיום ישנו מגוון של מתקני מים והבחירה אינה קלה, עם זאת בשקלול כל הפרמטרים הרלוונטיים קרוב לוודאי שתבחרו לרכוש מתקני מים מטהרים של חברת תמי 4, ומדוע? יפורט להלן.

מאת: יגאל לויצרכנות26/09/11766 צפיות
אז מה עושים כצרכנים פרטיים כאשר המדינה נכשלת שוב ושוב בשמירה על מי שתייה איכותיים? רוכשים מתקני מים מטהרים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214242 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204379 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205281 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica