חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו מתקן המים האידיאלי לשימוש ביתי ?

מאת: יגאל לויקניות 19/10/2011833 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום תמצאו כמעט בכל בית מתקן מים כדוגמת בר מים או מיני בר, מתקן שאין לו תחליף. בכדי ליהנות ממים איכותיים וצלולים ללא הגבלה, כדאי להצטייד במתקני מים, אך השאלה היא באילו? כיום ישנו מגוון של מתקני מים והבחירה אינה קלה, עם זאת בשקלול כל הפרמטרים הרלוונטיים קרוב לוודאי שתבחרו לרכוש מתקני מים מטהרים של חברת תמי 4, ומדוע? יפורט להלן.

ראשית חשוב לבצע הבחנה ראשונית בין שני סוגים מרכזיים של מתקני מים המצויים בשוק, מתקני מים מטהרים לעומת מתקני מים מינרלים. הסוג הראשון מספק למעשה מי ברז שעברו הליך סינון קפדני וכך אתם זוכים ליהנות ממי שתייה איכותיים וצלולים. מתקני מים מטהרים מחוברים ישירות לצנרת הביתית וכך אתם נהנים ממים צלולים ללא הגבלה.

הסוג השני הוא למעשה מתקן שעליו מורכב מיכל מים, כאשר כמות המים המסופקת מוגבלת בהתאם לתכולת המיכל, לדוגמא מתקן מיני בר מכיל כ-12 ליטר מים ואילו במתקן בר מים מדובר בכמות גדולה יותר העומדת על כ-20 ליטר מים.

ומה עושים כאשר מיכלי המים אוזלים? אז עומדות בפניכם שתי אופציות, האחת ליצור קשר עם מוקד השירות של חברת המים, ולקבוע מועד שבו מציג מטעם החברה יגיע לביתכם ויחליף בעצמו את מיכל המים באחד חדש או שתשמרו בביתכם מיכלים עודפים ובמקרה הצורך תחליפו בעצמכם. עם זאת המענה אינו מושלם ואף אחת מהאופציות אינה משולמת, במקרה הראשון תצטרכו להיות בבית זמינים בכדי לקבל את פניו של נציג החברה ואילו במקרה השני הנזק חמור יותר, אתם תזדקקו לאחסן בביתכם מיכלי מים שתופסים מקום נכבד וכן להרים בעצמכם את המיכלים השוקלים משקל רב.

במקרה של מתקני מים מטהרים כל זאת נחסך מכם, אתם יכולים להשתמש במתקן ללא הגבלה וללא כל מעקב אחר כמות המים המצויה במיכל, כי אין כזה בכלל. אספקה בלתי פוסקת בכל זמן שהוא.

מעבר לכך באותם מתקני מים מטהרים כדוגמת מיני בר או בר מים מצויה מערכת מסננים מתוחכמת שאחראית על סינון מיטבי, כאשר במתקני מים מינרלים אין כל מערכת סינון ואתם למעשה נאלצים לסמוך לחלוטין בעיניים עצומות על איכות המים המינרלים. חשוב לזכור כי בעבר הופסקו עבודות השאיבה במספר מוקדים עקב זיהום שהתגלה במים המינרלים והוחלט להתקין מסנן מיקרוני בהליך השאיבה, משמע כאשר המים עוזבים את המפעל הם מסוננים אך במהלך הדרך עד שלב ההגעה לביתכם הם חשופים ועלולים להזדהם.

כמו כן מבחינת העיצוב ותפיסת החלל בבית אי אפשר להשוות בין מתקני מיני בר או בר מים מעוצבים מבית היוצר של חברת תמי 4 שזכו בפרסי עיצוב יוקרתיים ומוצעים למכירה במגוון צבעים וצורות לבין מתקני מים מינרלים מיושנים ומגושמים התופסים מקום רב בשל מיכל המים אותו הם נושאים.

מבחינת הביצועים מדובר במתקני מים די זהים, אולם במקרה של תמי 4 לדוגמא אין ספק כי מבחינת אופציית הרתיחה מדובר בתכונה ייחודית שאינה קיימת אצל המתחרות. כמו כן מספקים מתקני מים מים קרים וחמים במיידי והכל בלחיצת כפתור פשוטה.

 



תגיות המאמר: מתקני מים, בר מים, מיני בר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יגאל לוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יגאל לוי

מאת: יגאל לויצרכנות09/10/111412 צפיות
חשיבות צריכת מים יום יומית ידועה כבר לכל, אך כעת נשאלת השאלה איזה מים לצרוך? האם מי ברז, מים מינרלים או מים מטוהרים? מה עדיף ביניהם?

מאת: יגאל לויצרכנות26/09/11764 צפיות
אז מה עושים כצרכנים פרטיים כאשר המדינה נכשלת שוב ושוב בשמירה על מי שתייה איכותיים? רוכשים מתקני מים מטהרים.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213701 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205159 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186743 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173160 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172918 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161705 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica