חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה כדאי לעשות הסרת שיער בלייזר

מאת: הסרת שיערשיער27/09/20111262 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת שיער בלייזר היא נושא שצריך להתייחס אליו ברצינות. מכשירי הלייזר שמסירים שיער בצורה יעילה הם מכשירים בעלי עוצמה ושימוש לא נכון במכשיר יכול לגרום לכוויות, פגיעה בעור ונזק בלתי הפיך. העצה הטובה ביותר שאני יכולה לתת לכל גבר ואישה שמעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר היא שחייבים לבצע הסרת שיער בלייזר אך ורק במכון הסרת שיער מוסמך שעובד תחת פיקוח רפואי.

ישנה חשיבות רבה לבחירת המכון היות וישנם היום המון מכוני הסרת שיער קטנים שעובדים ללא פיקוח רפואי, ללא הכשרה מתאימה ולעיתים אפילו עם מכשירי לייזר לא תקינים. שוק הסרת השיער משך לתוכו בשנים האחרונות הרבה קוסמטיקאיות שפתחו מכונים קטנים והתחילו לעשות טיפולי הסרת שיער בלייזר.

אם תחשבו על זה לרגע אז תבינו שזה הגיוני. כל אותן הקוסמטיקאיות שהיו מתפרנסות מהסרת שיער בשעווה נותרו עכשיו כמעט מובטלות היות וכל מי שמוציאה כסף על שעווה יודעת היום שעדיף לה לשלם את אותו הסכום ולעשות הסרת שיער לצמיתות בלייזר. העובדה שאין היום כמעט עבודה למסירות שיער בשעווה מוכיחה שטיפולי הסרת שיער בלייזר באמת מצליחים להסיר שיער.

מכשיר הסרת שיער בלייזר עולה בערך 100,000 דולר ועוד עשרות אלפי דולרים שנדרשים לתחזוק המכשיר, ביטוח, שכר רופא וחומרים. קוסמטיקאית לא יכולה לשאת בעלויות הללו ולכן המון קוסמטיקאיות רכשו מכשירי הסרת שיער משומשים. אף אחד לא מפקח על תקינות המכשירים ואף אחד לא יכול להבטיח לך את הצלחת הטיפול או שמירה על הבריאות שלך.

הסרת שיער בלייזר כדאי לבצע רק במכון הסרת שיער גדול שעובד עם פיקוח רפואי. על פי הוראות היצרן רק רופא או אחות רשאים לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר תוך שימוש באמצעי מיגון. הסרת שיער בלייזר היא הרבה יותר מטיפול הסרת שיער בשעווה, היא הליך רפואי לכל דבר. בשביל להיות בטוחה ולקבל תוצאות טובות יותר כדאי לעשות טיפול הסרת שיער במכון מסודר עם רופא וביטוח על הצלחת הטיפול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הסרת שיער בלייזר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הסרת שיער

מאת: הסרת שיערהסרת שיער11/09/111332 צפיות
אם אתם מתלבטים בקשר למתנה למישהי ואתם יודעים שהיא עדיין לא עשתה הסרת שיער בלייזר אז תדעו שזאת המתנה הכי טובה שיש. אין אישה שלא חולמת שהפעם הבאה שבה היא תגלח את בית השחי או תוריד שיערות מהרגליים בשעווה, השיער לא יצמח בחזרה.

מאת: הסרת שיערהסרת שיער11/09/111285 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא לא אופנה חולפת, היא כאן בשביל להישאר. כל אותן בנות מהממות עם עור חלק שאתם רואים בתוכניות ריאליטי עשו הסרת שיער בלייזר וזה מהמם. כשאת חלקה תמיד את מרגישה הרבה יותר טוב עם עצמך, הביטחון העצמי שלך משתפר ואת מרגישה סקסית ונשית.

מאת: הסרת שיערהסרת שיער27/08/111127 צפיות
נשים רבות, במיוחד בתקופות הקיץ שבה הולכים הרבה לחוף הים וחושפים את העור, נאלצות להתגלח או להוריד שיער עם שעווה באופן תכוף יחסית. הקיץ הוא התקופה שבה נשים שכבר עשו הסרת שיער בלייזר חוגגות, מרגישות חופשיות ונהנות הרבה יותר. נשים שכבר עשו הסרת שיער לצמיתות עשויות להרגיש חופשיות ובנוח יותר כי אותן לא תתפסו עם שיער מגעיל על הגוף.

מאת: הסרת שיערהסרת שיער27/08/111175 צפיות
שוק הסרת השיער בלייזר הוא שוק מאוד תחרותי. המכונים נלחמים על כל מטופל ומציעים המון מבצעים טובים יותר וטובים פחות. היום אפשר למצוא במכונים הגדולים והמומלצים מבצעים של : 1+1 על הסרת שיער בלייזר מבית השחי והסרת שיער בלייזר במפשעה. יש גם מבצעים של 50% הנחה על אזור נוסף או 40% הנחה על מחיר המחירון.

מאת: הסרת שיערהסרת שיער06/08/111295 צפיות
אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר שנשים מבצעות כיום ברחבי הארץ והעולם, הוא טיפול הסרת שיער מאזור הביקיני באמצעות מכשיר הלייזר. השימוש בלייזר באזור הביקיני הוא יעיל, פשוט וכמעט שאינו מלווה בתופעות לוואי או בסיכונים כלשהם. נשים רבות מסירות היום שיער בלייזר באזור הביקיני ואזור בית השחי. מדובר בשני אזורים קטנים מבחינת שטח ולכן הם גם זולים יותר. השיער באזור הביקיני והמפשעה נוטה להיות גס, עבה וכהה – בדיוק סוג השיער שמגיב הכי טוב לטיפולי לייזר.

מאת: הסרת שיערהסרת שיער03/08/111213 צפיות
הסרת שיער בלייזר במפשעה היא טיפול מבוקש, רוב הנשים מתחילות את טיפולי הלייזר שלהן באזור המפשעה ובית השחי. שיטות הסרת שיער אחרות כמו גילוח ושעווה מאוד כואבות במפשעה ויוצרות גירודים, זיהומים, פצעים ושאר בעיות. השיער באזור הביקיני נוטה להיות מתולתל. זה מקשה על גילוח קרוב לעור.

מאת: הסרת שיערהסרת שיער02/08/111392 צפיות
השיטה היעילה והפופולארית ביותר להסרת שיער מבית השחי היא באמצעות מכשיר לייזר. בשיטת הלייזר השיער בבית השחי נהרס מהשורש וכך נעצרת צמיחת השיער. הסרת שיער בלייזר בבית השחי נחשבת לזולה, קצרה ופשוטה. תוך 3 טיפולים מקבלים בית שחי חלק ושיפור עצום באיכות החיים. מבחינה נקודתית הסרת שיער בלייזר יכולה להראות יקרה יותר מטיפולים אחרים, אבל בגלל שהיא פתרון לטווח ארוך היא משתלמת ביותר מבחינה כלכלית לטווח הארוך.

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197691 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172152 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172062 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163496 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161962 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162148 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica