חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לא חייבות להישאר עם קרחות

מאת: שרון צרפתישיער11/11/20172151 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נשירה היא דבר לא נעים, אבל כאשר מדובר בנשירה שלאחריה נותרים להם אזורים דלילים שפעם הייתה בהם כמות נדיבה של שיער, ואילו כעת המקום נראה כמו שיער שיותר מתאים לגיל השלישי מאשר לגיל הצעיר בו נמצאים התחושה היא מאוד לא נעימה ויכולה להוריד את הביטחון העצמי רבות.

מה כבר יכולים לעשות על מנת להחזיר עטרה ליושנה ולהשיב את המראה הזה שמעיד על הגיל בצורה ניכרת, ומאפשר להביא מראה הרבה יותר אטרקטיבי? יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.


מחזירות את הביטחון העצמי

זה נכון שאצל גברים נשירת השיער היא משהו שיורת בולט כאשר גברים מסוימים פשוט מחליטים להתמיד עם הקרחות שנותרו מאשר לנסות ולהסתיר אותן, אולם אצל נשים כאשר מתרחשת תופעה של נשירת שיער התוצאה היא משהו שחייבים להסתיר מכיוון שכך האישה אינה נראית מושכת כלל וכלל. מה הפתרון עבור נשירת שיער אצל נשים בכל גיל ובעיקר בגילאים יחסית צעירים?

דבר ראשון הוא הצורך הזה לבדוק את הבריאות אצל הרופא, לאחר מכן אפשר להחזיר מראה יותר נעים מבחינה ויזואלית על ידי שימוש בתכשירים אשר באופן יעיל מטפלים באזורים הדלילים עד אשר השיער ישוב לגדול, אם הוא אכן ישוב לצמוח. הפעולה הפשוטה הזו יכולה לחולל פלאים אצל אישה אשר מביטה במראה ולא רואה את הקרקפת שלה, אלא ראש עם שיער מטופח בכל תסרוקת וצבע שנוחים לה, ומה שנותר הוא רק להתמיד בטיפול לפי ההוראות כדי להסתדר בצורה מהירה לקראת כל יציאה החוצה מן הבית.

 



תגיות המאמר: נשירת שיער אצל נשים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195878 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192210 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182440 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181812 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197686 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172061 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163496 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161962 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162148 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

מאת: אבי דוידישיער21/06/166002 צפיות
בקצרה על התקנת תוספת שיער קוקו לבעלות שיער מתולתל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica