חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור ספק מדפים להקמת מחסן לאחסנה כבדה

מאת: עוזי פלגעסקים - כללי28/09/20111667 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עוזי פלג*

אחת ההתלבטויות בהקמת מערכות מדפים במחסן היא לבחור את ספק המדפים. ההתלבטות היא בין יצרן מקומי, לבין יצרן מחו"ל המיוצג בארץ על ידי גורם שיווקי. ההתלבטות היא לעיתים לא פשוטה, מה גם שרוב הלקוחות לא מכירים תמיד את הנושא ונעזרים ביועצים למיניהם.

יש להבחין בין מערכת מדפים סטטית פשוטה יחסית, המיועדת לעומסים לא כבדים במיוחד ולגבהים סטנדרטיים. לבין מערכת סטטית גבוהה לעומסים גבוהים במיוחד, או למערכות מורכבות יותר כגון: מערכות אחסנה אוטומאטיות, עגלות מבוקרות אלחוט, מדפים בהינע חשמלי, או מערכות דינמיות בגרביטציה. כל המערכות שצוינו נסמכות וכוללות אלמנטים של מערכות אחסנה קונבנציונאליות.

ככל שהמערכת הנדרשת מורכבת יותר, גבוהה יותר, עמוסה יותר, ומיועדת לפעול בשטחים מוגבלים, יידרש ציוד אחסנה מדויק יותר (בהגדרת "מדויק" הכוונה למידות ולנתונים טכניים אמינים). טבעי הדבר שיצרן מנוסה בעל מוניטין המשלב יכולת הנדסית וטכנולוגיית ייצור מתקדמת, אמור להיות הספק המתאים.

אז מיהו הספק המתאים ?

האם כל ספקים הטובים הם ברמה זהה ?, האם מחיר גבוה מעיד על איכות גבוהה יותר ולהיפך, מחיר נמוך מעיד על איכות נחותה ?, האם יצרן חו"ל הוא איכותי יותר מיצרן מקומי, או להיפך ?, היכן נוצרים הפערים במחיר בין מערכות וספקים הנתפסים כבעלי איכות זהה ?, מיהו הגורם המשפיע ביותר על המוצר הסופי ?.

לפני שננסה לתת מענה לשאלות נגדיר מה היא מערכת אחסנה ונתייחס בקצרה לרכיבים הבסיסיים במערכת .

מערכת מדפים לאחסנה

מערכת מדפים לאחסנה, הינה מבנה הנדסי אשר נועד לשאת עומסים אנכיים, המערכת מורכבת מרכיבים בעלי תצורה ייעודית, המחוברים יחדיו ויוצרים מערכת למבנה תפקודי מוגדר .

חלק מהמאפיינים הכלליים המתייחסים למערכת בכלל ולמערכת אחסנה בפרט:

? המערכת צריכה להתאים לסוג יחידת המטען,לסוג המחסן, ולצורת העבודה במחסן.

? המערכת צריכה להיות מותאמת לסביבה ולתנאים בהם היא פועלת.

? כל מערכת פועלת בגבולות מוגדרים.

? לכל מערכת יש מגבלות המהוות רף מרבי של מיצוי יכולת.

? מרכיבי המערכת צריכים להתאים למערכת ולא להיפך.

? חייב להיות איזון בין מרכיבי המערכת למימוש מרבי של פוטנציאל המערכת.

? יש לקחת בחשבון שינויים עתידיים שידרשו בעת אפיון המערכת.

? מערכת אחסנה נושאת עומסים של מאות ואלפי טונות ומתפקדת בסביבה דינמית

? הדיוק בהרכבת המערכת הוא תנאי קריטי לתפקוד נכון ובטיחותי.

רכיבים עיקריים וטכנולוגיית ייצור

מערכות האחסנה הכבדה הסטטיות הקונבנציונאליות, אופיינו שנים בשמרנות ובהעדר שינויים מפליגים. החדשנות הייתה בעקר בתחום המערכות הדינמיות והממונעות, ומערכות האוטומציה, הבקרה והשינוע. החדשנות בתחומים אלה אפשרה להגיע ליעילות גבוהה בניצול נפח אחסון (שילוב של שטח וגובה). גם מערכות האחסון האוטומטיות והדינמיות נסמכות לרוב על ציוד האחסנה הבסיסי והסטטי תוך התאמתו לסוג המערכת בה הוא מורכב.

מערכות אחסנה קונבנציונאליות כוללות למעשה מספר מועט של פריטים בסיסיים כגון: עמודים,קורות ומסילות מטען העשויים פלדה. עליית מחירי הפלדה בעולם והתחרות בין ספקי ציוד האחסנה בעולם, התמקדה למעשה בהורדת מסת החומר במוצרים המעובדים תוך שמירה על יכולת נשיאת העומס האנכי. הדרך לטפל בכך הייתה בעקר פתוח מגוון פרופילי עמוד וקורה, בעלי מבנה גיאומטריאופטימאלי המשלב מידות מינימאליות, עובי פח דק יחסית, ומומנט אינרציה גבוה.( תכונה של צורת השטח המשמשת לחישוב ההתנגדות לכפיפה ולחישוב תזוזות ושקיעות של חלקי מבנה או מכונה תחת עומס נתון). זאת בנוסף לשיפור טכנולוגיות הייצור והגימור. בקורות הושם דגש בעקר בפתוח פינות השיניים ובאופן חיבורם לקורה (ריתוך,סמרורו) ולמסגרת (שיניים, תברוג).

בכל משפחת פרופילים זהה מוצעים מספר רב של עמודים בעובי משתנה, (בכל משפחת פרופילים זהה, העמוד בעל עובי הדופן הדקה יותר, הוא גם הזול יותר וגם נושא פחות עומס אנכי מהעמוד בעל עובי הדופן העבה יותר במשפחת הפרופילים הזהה), הדבר מאפשר להתאים עמוד לכל עומס נדרש, בלא לשלם עבור עמוד יקר בעל יכולת נשיאת עומס גבוהה אך לא מנוצלת.

לייצור העמודים הללו, נדרשת טכנולוגית ערגול אוטומטית המאפשרת לערגל עמוד רציף, על ידי בצוע כפופים מיוחדים תוך שליטה מוחלטת על המידות, האוטומציה והצורך בכפופים מדויקים, מחייבים שימוש בפלדות איכותיות המספקות חוזק וגמישות, ומתאימות הן לעבוד בערגול, והן לעמידות בעומס הנדרש.

בענף ציוד המדפים לאחסנה פועלים יצרנים מקומיים, ויבואנים של ציוד מחו"ל,

מאפייני ספק יצרן ציוד אחסנה מקומי

את מספר היצרנים המקומיים ניתן לספור על יד אחת, כולם ותיקים ומנוסים מאד ופועלים בענף עשרות שנים, טכנולוגיית הייצור המקומית של היצרנים המובילים, דומה לטכנולוגיית הייצור של היצרנים בחו"ל, לכל היצרנים המקומיים יש גם קווי צבע במערך הייצור.

פרופילי העמודים ברובם מועתקים מפרופילים של יצרנים בחו"ל, בשנים האחרונות עברו כולם או כמעט כולם לטכנולוגיית ייצור רציפה בערגול (במקום כפוף מקטעים וריתוך), הערגול מאפשר לייצר פרופיל עמוד רציף לאורך נדרש, ללא צורך בריתוכים.

לכל היצרנים מחלקות הנדסה ברמה זו או אחרת, המסוגלות לתת פתרון מקצועי לכל סוג של מחסן נדרש.

היצרנים המקומיים כמעט ואינם עוסקים בפתוח מוצרים חדשים בשל העלות הגבוהה וצורכי השוק המוגבלים, ומבצעים בעיקר פתוחים נקודתיים, במידה ויש צורך בפריטים לא סטנדרטיים.

קיבולת הייצור של היצרן המקומי מוגבלת יחסית, ובמידה והוא נדרש לבצע מספר פרויקטים יחסית גדולים במקביל, לרוב אחד יהיה על חשבון השני.

ליצרנים המקומיים קל יותר להתגמש לצורכי הלקוח בחלק מהדרישות בשל המבנה העסקי הארגוני והטכנולוגי שמאפיין אותם. הדבר מתייחס לשינויים טכנולוגיים וכמותיים על ציר זמן קצר.

ליצרן המקומי גמישות רבה יותר בתמחור המוצר בשל העובדה ששרשרת האספקה שלו מתחילה מרכישת הפח, ושרשרת הערך שנוצרת למעשה משרשרת העלות, נוצרת כולה במפעל ונמצאת בשליטתו המלאה, עובדה זו מאפשרת לו לבצע המחרות אסטרטגיות נקודתיות נמוכות יחסית. (תמחור חלקי של ההוצאות הקבועות).

מחיר הפח ליצרן המקומי יחסית גבוה ביחס ליצרנים בחו"ל בשל העובדה שהיקפי הרכישה שלו נמוכים מהיקפי הרכישה של היצרנים הגדולים בחו"ל.

מאפייני ספק יבואן ציוד אחסנה מחו"ל

סוג ועוצמת הקשר העסקי בין היצרן בחו"ל ליבואן בארץ, מגדיר את מידת ההשפעה של היבואן על היצרן בחו"ל. לא כל יבואן בארץ הוא שותף עסקי אמיתי של היצרן בחו"ל.

מועדי האספקה הם לרוב קשיחים ונגזרים מהעומס אצל היצרן, ישנם יצרנים בחו"ל המחזיקים מלאי הליך, וחלקם לא, דרישות מיוחדות יש לייצר.

ארץ המקור של הציוד מגדירה לעיתים את רמת המחירים, אמינות המשלוחים והתיעוד.

טכנולוגיית הייצור והפתוח של היצרנים המובילים במערב אירופה נחשבת לגבוהה ובאה לידי ביטוי באיכות המוצרים וברמת החדשנות.

גודל היצרן בחו"ל מגדיר לרוב את: הטכנולוגיה בה הוא משתמש, רמת הפתוח והחדשנות, היקפי הייצור, מועדי האספקה והקשיחות הארגונית והעסקית מול היבואן.

חלק מהיבואנים הם אינטגרטורים, ומשלבים יכולות של: תכנון, הנדסה, אוטומציה ורובוטיקה והשלמות ייצור עצמאיות ובקבלנות משנה, וזאת בנוסף לאחזקת מלאי גדול ומגוון לאספקה מידית, חלק אחר מביא ציוד ברמת פרויקט.

ליבואן יכולת לספק כמות גדולה של ציוד למספר פרויקטים במקביל, אך לא תמיד יש לו יכולת ניהול מתאימה לנהל אותם.

לחלק מהיצרנים בחו"ל התמחויות מוגדרות ההופכות אותן לעדיפות ומובילות בתחומי נישה של האחסנה, ולחלקם יש יכולת לספק מערכות מורכבות ומשולבות, אם כי במקרים רבים משלבים בארץ מערכות של יצרנים שונים (מערכות אחסנה של ספק X ומערכי גלילה של ספק(Y

היבואן רוכש מהיצרן לפי מחירון במדרג הנחות מוסכם.לעיתים היבואן מקבל הנחה מיוחדת לפרויקט מיוחד, או ברכישה גדולה במיוחד, ולעיתים היבואן מקבל הנחה נוספת על עמידה ביעדי מכירה. למחיר הרכישה של הציוד יש להוסיף את עלות ההובלה הימית.

תגובת היבואן לשינויים על ציר זמן קצר עלולה להיות איטית יחסית ליצרן מקומי.

יכולת ההמחרה של היבואן קשיחה יותר מזו של היצרן המקומי, היבואן משלם עבור מוצר מושלם כולל יבוא, סכום המהווה כ80% מהמחיר הסופי לצרכן ללא התקנה, בעוד שהיצרן משלם עבור החומר ועלות עבוד ישירה כ50% מהמחיר לצרכן הסופי (היתרה היא הוצאות קבועות ורווח), הפער התמחירי מאפשר ליצרן המקומי יתר גמישות.

ליצרנים הגדולים בחו"ל יש לרוב הסכמי מסגרת לרכישת פח במחיר מוסכם, המשמעות היא שהשפעת שינויי מחיר הפח למעלה או למטה, לא יבואו לידי ביטוי באופן מידי אצל היבואן בארץ, לעובדה זו בשוק של עליות מחירים עשויה להוות יתרון זמני מול היצרן המקומי.

חשיבות ההתקנה

לאחר בחירת הספק וציוד האחסנה, הגורם המרכזי עליו מוטלת מלאכת ההקמה של מערכת האחסנה הוא המרכיב, את מספר המתקינים המנוסים והאיכותיים ניתן למנות על כף יד אחת, מתקינים אלה הינם עצמאיים ועובדים עם כל החברות, איכותם נובעת מניסיונם בהתקנת כל סוגי מערכות האחסנה הקיימות, וידיעתם את כל הדגשים והדקויות הנדרשות לכל מערכת, היכרותם הטובה עם כל סוגי הציוד של כל הספקים, יכולתם להפעיל צוותים, אמינותם האישית והמקצועית, ומחויבותם לעמוד בלו"ז נדרש,למתקינים אלה ולעובדיהם יש את כל ההסמכות והיתרי הבטיחות הנדרשים בענף.

לסכום

יש להבחין בין איכות הרכיבים, איכות הספק, איכות המערכת

איכות רכיבי המערכת באה לידי ביטוי במאפיינים הבאים: נתונים טכניים מתאימים,דיוק במידות, פלדה איכותית, תכנון חכם, אחידות הייצור, רמת גימור, עמידות לאורך זמן, נוחות הרכבה.

איכות הספק באה לידי ביטוי במאפיינים הבאים: מקצועיות בתחום האחסנה והמדפים,אמינות, זמינות, תקשורת בינארגונית ובינאישית,זמן תגובה, עמידה בלו"ז, שרות, גמישות, יכולת ארגון וניהול פרויקטים.

איכות המוצר הסופי קרי מערכת האחסנה באה לידי ביטוי במאפיינים הבאים: עמידה במגבלות השטח (דיוק במעברים), מערכת מפולסת, עגון תקני, חיבור רכיבים באופן תקין כולל התקני בטחון ובטיחות, רכיבים ללא פגע, שילוט מתאים, הקשחות סיסמיות מתאימות, אמצעי הגנה מתאימים לסוג הפעילות והשינוע במחסן.

ציוד האחסנה הבסיסי נתפס "כברזלים" , ובעיני רוב המשתמשים איכות הציוד נתפסת כזהה, הציוד ממוקם "בחדרים האחוריים" של העסק ולחזות האסטטית משקל נמוך, תדירות השרות הנדרשת נמוכה מאד, לפיכך למחיר בסופו של עניין ,יש את המשמעות המרכזית בענף האחסנה.למערכות אחסנה מורכבות מערכת השיקולים משתנה, ומתווספות משמעויות נוספות מעבר למחיר.

מחיר נמוך באפן בולט באיכויות הנתפסות כזהות של ציוד וספק, עשוי לנבוע מהסיבות הבאות: מטעות חישוב, אפיון שגוי של ציוד או אי הבנת הצורך, שימוש בחומר מוזל שהיה במפעל,שימוש בחומר נחות, המחרה נמוכה במתכוון בשל שיקול כזה או אחר, חוסר תעסוקה במפעל, הקשחות סיסמיות לא מספקות, הפעלת מרכיב לא מהשורה הראשונה.

הכותב שימש בעבר כמנכ"ל חב' הארגז אחסון תצוגה וקירור, וסמנכ"ל חב' בוכוולטר תצוגה ואחסון

כל הזכויות שמורות לעוזי פלג ( UP יזמות ניהול בע"מ)

אין לעשות כל שימוש בכל מדיה שהיא בחומר הכתוב ללא אישור בכתב מהמחבר

www.uzip.co.il

תגיות: ספקי ציוד אחסנה,מחסנים, יצרן מדפים,יבואן מדפים,אחסון,מדפים,מחסן,אחסנה כבדה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עוזי פלג יועץ לניהול עסקי וכלכלת משפחה

מנכ"ל לשעבק בחברות עסקיות

חונך עסקי מוסמך  המעוף משרד הכלכלה

יועץ מוסמך בינלאומי CMC

חבר בלשכת היועצים העסקיים בישראל.

UP ייעוץ ונהול-פתרונות לנהול עסק

0526969240 נייד

דוא"ל : peleguzi@012.net.il

אתר חברה: WWW.UZIP.CO.IL

אתר  "זהירוני" המדריך להקניית ערכים לילדים מהגיל הרך דרך גיבור תרבות  www.pelegbooks.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עוזי פלג

מאת: עוזי פלגהלוואות30/05/202551 צפיות
חלק גדול של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, רואים בבנק את אחד הגורמים העיקריים האחראיים לקשיים הפיננסיים של העסק. בעלי העסקים האלה סבורים שהבנק צריך לעזור לעסק וללכת לקראתו. האם טענתם מוצדקת? ננסה לבדוק זאת בשורות הבאות

מאת: עוזי פלגמכירות30/05/202620 צפיות
התשובה לשאלה מי הלקוח שלי?, מתחילה בשאלה מקדימה לאיזה צורך אני מספק פתרון ?. הבנת הצורך, מאפשרת זיהוי ראשוני של סוגי הלקוחות הנדרשים לצורך ואת גודל השוק הפוטנציאלי. אבל לפני פילוח השוק וזיהוי מי זה הלקוח הפוטנציאלי ובהמשך מי הלקוח הממוקד קרי "הפרסונה" אליה העסק יכוון. כדאי להבין מי הוא לקוח ומי הגורמים המעורבים "בשרשרת הקנייה" ומידת השפעתם על תהליך הקנייה.

מאת: עוזי פלגמכירות26/05/202469 צפיות
ניהול תהליך מכירה יעיל הוא מהלך נחוץ וחיוני בכל פעילות עסקית, בנושא פורסמו מאמרים רבים והנושא הוצג והודגש באופנים שונים, במאמר הזה הועלו נקודות שונות כולל טיפים, המתייחסים לניהול תהליך מכירה B2B (עסק מוכר לעסק) של מוצרים טכניים המיועדים לשימוש עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201488 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201601 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201618 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201339 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231765 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222668 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221827 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221877 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222055 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221923 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221530 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica