חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קנייה חכמה תענוג אמיתי - עצות לקנייה חכמה איכותית ותאמינו לי משתלמת חייבים ליישם במכירה -כנסו ותיווכחו.

מאת: רמי הראל בן שושן קניות 02/10/2011973 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קנייה כחמה תענוג אמיתי - עצות לקנייה חכמה למוצרי חשמל אלקטרוניקה ומסכי טלויזיה - מאת רמי הראל בן שושן

מי  מאתנו לא מחפש מוצר איכותי במחיר שווה לכל כיס . מי לא מעוניין להגיד לשכן כי המוצר שהוא רכש במחיר שאף אחד לא יישיג . אך המשימה אומנם נראת פשוטה אך תאמינו לי חשבו על זה כבר לפני כן המאמר הזה יסייע לכל אדם באשר הוא לרכוש  את המוצר המותאם ביותר לדרישותיו ולפי שיקוליו הכלכליים .

שלום שמי רמי הראל מתמחה בתחום המכירות למעלה מ15 שנה עם יידע רב בתחום ומיומנות רבה מבלי להשמע יהיר .

באמתחתי ניסיון בחברת datasafe  כאחראי תחום Outlet בחברות אקסלנט מחשבים .אקסטרים פי סי .

בנוסף ברשותי יידע רב בתחום הפרסום והעריכה המסחרית באינטרנט ,ואני בעד זכות הציבור לדעת ולהחכים וצרכנות הוגנת מתחילה בגילוי נאות .

5 כללים לרכישה נכונה ומותאמת מבלי תוספות מיותרות :

מחיר זול לא בהכרח אבל הכרחי : לפני הרכישה אנו אמורים לבדוק את היסטוריית בית העסק שאליו הגענו חשוב להבין מי הבעלים של הרשת או החנות וזאת על מנת לבדוק' אם לא קיימים חברות או אתר מכירות אטרקטיבי יותר ישנם לא מעט חברות במשק אשר מנהלים חברות משניות עם אותם מוצרים תאמינו לי בהנחות ענק זיכרו : אין חשמל ,אין שכירות ,בקיצור עלות פר הצלחה למוכר כך שאת ההפרש אתם גוזרים לעצמכם .קיימים בכל זאת חברות ורשתות המבצעים מבצעים ספציפיים ונקודתיים אך שימו לב  לאותיות הקטנות !!!!.

שימו לב יכול להיות שמוצר הראשי זול אך המוצרים הנילווים אליו יכולים לעלות לכם ביוקר גם שם כדאי לשים דגש על המחיר ולשים לב שלא מרוויחים עליכם בחזירות .

אם כבר מוצר מדבקה ( מותג שלא קיים ומשתמשים בשמו בסמכות ) חשוב החברה העומדת באחריות -

קיימים לא מעט מותגים בשוק אשר " עבר זמנם " ולכן עדיין מכוח השם של המוצר וההכרות רבת השנים של הלקוח לפעמים במוצרים אחרים המכירה הינה כביכול" משתלמת " עצרו לא כך הדבר אם וכאשר חפצה נפשכם במוצר שכזה בידקו מי החברה העומדת מאחוריה ,בקשו את תנאי תקנון האחריות וקיראו בקפידה (תאמינו לי לא מעט דברים תגלו) המוכר או החברה יודעים שאת הפרט הזה אתם רואים בגדול מבלי להכנס לאותיות הקטנות הבעייתים במכירה .

אם וכאשר 3 שנים אחריות למוצר בידקו כי האחריות הינה מלאה עד הבית או שתצטרכו להביא אותו למעבדת שירות, ולפעמיים פה העניין של הטירחה הרבה וההבדל הגדול משירות מבית הלקוח ללא עלות וללא תשלום נוסף

זיכרו 3 שנים יכולים להיות 1 שנה עד "הבית " ושנתיים במעבדות לא לכל אחד זה מתאים קיראו את האותיות על בוריים ושאלו שאלות טרם הרכישה .

הגודל לא קובע : (בחירת מסך)- כולנו רוצים את הכי גדול בסלון ,מי לא חולם על מסך ענק עם מערכת קולנוע איכותית ועדיין מבלי להתרושש עד הסוף ,אך לפעמיים בחירת מסך בגודל שאיננו מתאים מבחינת מרחק יכולה להיות חוויה ממש אבל ממש לא משתלמת ולא נעימה .

הכללים לבחירת גודל מסך הינם כדלקמן : 10-12 " אינץ לכל מטר כלומר 4 מטר הגודל האידאלי הינו מינימום 40 מקסימום 42 אינץ מעבר לכך הנראות והחדות משתנים .

תוספות מיותרות לא תודה - רב המסכים בארץ פרט למסכי הפלזמה מיובאים ברמת FULL HD . אך בניינו רב רובו של השידור בארץ באשר הוא HD READY כלומר רזולוציה של 1080i כלומר שום חברה בארץ לא משדרת את הצפייה המיוחלת של הFULL HD . אז אם וכאשר ניתן לקבל מוצר עם פחות כסף ועדיין להנות מהתמונה אז וותרו על הFULL HD

רק וכאשר הנכם מחוברים מדיה חיצונית כגון : מחשב ,קונסולות ,סטרימרים למינהם וכדו.. ויש ביכולתכם לתפעל את המערכת למקסימום אז נושא הFULL HD מדבר אליכם .

דברים כגון :USB, חיבורים נוספים רלוונטים לרמת המשתמש אך ץאמינו לי רב רובו של האנשים מעדיפים חיבור באמצעות הדיוידי ,ולא בכניסה מסורבלת ובעייתית עם רמת שימוש מסורבלת .

 מתקן איכותי למסך איכותי על תתפשרו על פחות !!!!

בשוק קיימים מגוון עצום של מתלים ומעמדים כולם טובים אך שימו לב כי החברה מוכרת ולא מותג סיני המיובא לארץ באיכות ירודה וללא תקן ישראלי ראוי .

למגוון מתלים כנסו ל:WWW.SEL.CO.IL 

אבא ואמא למוצר החדש - כולנו שואלים איך אותו מוצר עם חברה ידועה במחיר של 40% פחות ויותר . שימו לב למוקש הבא

בחברות בעלות זיכיון רישמי של המותג כגון : סמסונג- מיניליין,טושיבה,אייר-ניופאן,LG חברת ח.י אלקטרוניקה ,סוני ישפאר

ישנו מעבר לרצון למכור ולהוביל הרצון לייצג את המוצר בארץ בכבוד כי בכל זאת קיים כבוד עולמי למותגים המובילים והשם חשבו לא פחות מהרצון להצליח .חשבו על הזיכיון משלם המשווק לא מעט כסף ומשקיע לא מעט פרסום ויחסי ציבור בכח השירות הטוב ההולך לפניו דבר זה יכול לבוא לידי ביטוי באופן מהירות השירות ,הזמינות,ונוחות מתן השירות (עד הבית ללא תשלום). חברות שונות מיבאות את המותג בדרך הניקראת בשפה המקצועית "פרלל" כלומר הבאת המוצר ממדינה אחרת מזרח,אירופה ללא התאמה לשימוש בישראל .כלומר שלט באותיות סיניות,חיבור חשמלי לא מותאם לישראל ,מסכים פגומים,בעיית חיבור USB וכדו... בדרך כלל מפיצים אלו מתגאים במחירי ריצפה זולים אך לא מציינים דבר אחד על המחיר הזול הזה אתה עוד תשלם ביוקר ותאמין לי הרבה .

תחשוב עלות של 500 ש"ח לעסקה של מוצר איכותי של יבואן מקורי נותן לך :

נציגות עולמית לתלונות ושירות .

שירות ברמה גבוהה ואיכותית תוך הקפדה על בקרה שימור לקוח .

מוצרים מקוריים בעת תקלה ולפעמיים המצאת מוצר חילופי מאותו סוג עד לפתרון הסוגיה .

מוצר המותאם לארץ בשפת משתמש תוך תקינות תקן ארצי ואיכות מוצר .

שיווק מורשה של מותגים :

LG- ח.י אלקטרוניקה .

SONY- ישפאר בע"מ

SAMSUNG - מיני ליין סמליין .

טושיבה- ניופאן

panasonic יורוקום ישראל

שארפ-ראלקו בע"מ

יסלחו אלו אשר לא הזכרתי שמותם המותאמים לקטגוריה הזו מפאת הרשימה הארוכה לא הוספתי אך קיימים חברות רבות המיצרים את מוצריהם .

הובלה והתקנה - בשוק קיימים לא מעט מתקינים חלקים בעליי ניסיון רב וחלקים פחות אך שימו לב לעניין החשוב בדקו על איכות המתקין ואת אופי העובדה הדרושה לו על מנת לתת לכם את הישורת המושלם והבטחותי שירות של הובלה והתקנה משתנה .עלות טכנאי עם התקנה לא אמור לעלות יותר מ200 שח בהתאם למיקום המגורים ביחס למרחק .

לסיכום : רכישה לא בהכרח יכולה להיות משתלמת וכדאית כדאי ואף רצוי לקרוא את האותיות הקטנות לשאול את השאלולת ולבצע סקר שוק ולהתייחס לאופי המוצר ,מי מייבא,ותלונות שירות כל אלו יבטחו כי הקניה שלכם תתבצע בדרך האיכותית והכדאית ביותר מבלי סבל מיותר .

הכותב הינו : רמי הראל מתמחה במכירות ובשוק הנ"ל עם ניסיון של מעלה מ10 .העובד כיום בחברת "סיריוס אלקטרוניקה בע"מ www.sel.co.il ומפעיל בלוג http://rb3478.blogspot.com

קניה נעימה ומשתלמת לכולנו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רמי הראל בן שושן

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213728 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205183 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186790 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica