חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לחג

מתן מתנות בחגים על ידי ארגונים עסקיים הוא אמצעי חשוב בשימור וחיזוק היחסים עם לקוחות הארגונים ועובדיהם. למתן מתנות בחגים קיימות הזדמנויות עסקיות משמעותיות, ולכן ארגונים רבים משקיעים במתנות אלו על מנת לנצל הזדמנויות אלו.

כך באמצעות מתן מתנות לחגים ניתן לקדם את היחסים העסקיים של הארגון עם לקוחות הארגון. כמו כן, אמצעי זה תורם להידוק הקשרים עם לקוחות חדשים ולקוחות ותיקים וכן תורם לשיפור היחסים עם ספקי הארגון ואף עם עובדי החברה. בשל התחרות הגדולה בשוק, חווית הקנייה של הלקוחות הפכה להיות מורכבת הרבה יותר, ובעקבות כך קשה יותר לבצע פעולות עסקיות עם לקוחות וכן לשמר את יחסיהם העסקיים. לכן מתן מתנות בחגים תורם לטיפוח מערכת היחסים והקשרים הן עם הלקוחות וכן גם מחזק את הקשר עמם. כך שמדובר בהשקעה קטנה לחברה אך ההשלכות להשקעה זו בדרך כלל יהיו בעלות עוצמה רבה ומשמעותית להגדלת היקף העסקים והרווחיות של העסק, לחיזוק היחסים עם לקוחות החברה וכן מוטיבציה לעובדי החברה. המתנות שארגון יכול לתת לעובדיו וללקוחותיו הן רבות ומגוונות. כך לדוגמא ניתן לתת עטים עם לוגו של החברה, מארזי יין, סט כוסות לשתייה, תיקים עם לוגו של החברה, חבילות שי ועוד.

אין ספק שלמתנות החג יש השפעה על קידום מכירות החברה, שימור היחסים עם הלקוחות ואף מתן מוטיבציה לעובדי הארגון. וכן מהוות הזדמנות להזכיר ללקוחות החברה ועובדיה שהחברה מוקירה להם תודה על בחירתם בחברה.

מתנות החג גם יכולות להוות ערך מוסף למיתוג החברה ולפרסום שירותיה. כך לדוגמא, באמצעות מתן מתנת חג עם לוגו של החברה כמו מתן תיק נסיעות שבו טבוע לוגו של החברה, החברה מפרסמת את שירותיה לקהל יעד נוסף. כך למשל אם לקוח משתמש בעט שניתן לו על ידי הארגון כמתנת חג, ולקוח אחר נחשף ללוגו הארגון וכך בעצם נחשף לשירותיו. דבר זה עשוי למשוך לקוחות נוספים לארגון וכן ליצור חשיפה לשירותיו. לכן התועלת מפרסום שירותי החברה ומוצריה באמצעות מתן מתנת החג לרוב תהיה גבוהה בהרבה מן העלות הכרוכה בכך.

כיום קיימת בשוק תחרות גדולה על לקוחות. ולכן על מנת להישאר בתחרות זו על הארגונים לגדיל את החשיפה והמודעות לשירותים שהם מציעים ולמוצריהם. לכן על ארגונים לפרסם את שירותיהם באופן תדיר וזאת על ידי שימוש שכלי פרסום שונים. לכן, מתן מתנות בחגים מהווה הזדמנות עסקית מעולה לפרסום ולשיווק מוצרי הארגון. וכן מהווה ערך מוסף בחיזוק הקשרים עם לקוחות החברה.

לכן, לרוב ארגונים יעדיפו להשקיע במתן מתנות לחגים ללקוחות החברה ועבדיו. וזאת משום שזוהי הזדמנות טובה לחזק ולשמר את קשריו העסקיים של הארגון עם עובדיו. כמו כן, על מנת לשרת מטרות אלו ביעילות, הארגונים יחלקו מתנות חג המשווקות את שירותיהם ומוצריהם. וזאת על מנת להגדיל את המודעות והחשיפה לארגון. וכך בעצם להגדיל את התועלת ממתן מתנות החג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191632 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192662 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121028 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121054 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121515 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121420 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121221 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222350 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213587 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213761 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175460 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162613 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162066 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica