חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרכזייה - עבר, הווה עתיד

מאת: מיכאל רומנסקיעסקים - כללי09/10/2011947 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרכזיית טלפון הינה מערכת מתקדמת רב קווית המאפשרת שיחות בין שלוחות שונות, דרכה של המרכזייה החל שם איפשהו בשלהי 1877, המרכזייה הראשונה הורכבה מברגים ומוליכים והיכולת הרב קווית שלה הסתיימה באפשרות להעביר שתי שיחות במקביל בלבד.

באיטיות שלא אופיינית היום לעולם התקשורת החל המעבר ממרכזיות ידניות שהופעלו על ידי מרכזן למרכזיות אוטומטיות. כיום נראים פני הדברים כך שמרכזיות הן חלק מרכזי ביותר מפתרונות התקשורת הקיימים בכל עסק קטן או גדול. מרכזייה היום היא כבר לא אותו קיר נוסטלגי עם המון חורים ויוזמי שיחות הנתונים לשירותיו של מרכזן עייף ולאה, המרכזיות היום מתהדרות במראה חדשני ומספקות שירותים רבים ומגוונים.

תפקידן של המרכזיות

למרכזיות של היום תפקידים רבים הרבה מעבר לניתוב שיחות: הן יודעות לזהות שיחות, להעביר אותן, הן משמשות כתיבות קוליות, הן יודעות להעניק שירותים חכמים כגון שירותי עקוב אחרי, שירות שיחות וועידה, הן בעלות יכולת חיבור למערכות כריזה, אינטרקום, ואפילו שירותי ניהול ומעקב שיחות, המרכזייה של ימינו, תומכת תמיכה מלאה בציוד קצה למכשירים כגון מודמים, פקסים מערכות כרטיסי אשראי ואזעקות.

למרות היותן של המרכזיות "מולטי מרכזיות" תחום התקשורת הזה לא נח על זרי דפנה ואנחנו עדים לשינויים מהירים ותכופים.

אחד החידושים האחרונים הוא שיחות על גבי רשת האינטרנט, זאת בעזרת מרכזיות IP  מרכזיות אילו הן בעלות יכולת התממשקות אל שירותי האינטרנט, מה שמאפשר הוזלת שירותים.

כיום אין מחלוקת על מקומה של מרכזייה בעסק, מגדול ועד קטן בכולם המרכזייה מהווה חלק מרכזי ביותר ממערך התקשורת בעסק, חשוב לרכוש מרכזייה מקצועית בעלת אמינות המתאימה לצרכי העסק ולא מעבר לכך שהרי מה הועילו חכמים בתקנתם אם נבחר מרכזייה מקצועית ויקרה מאוד אבל הרבה מעבר לדרישות העסק שלנו, ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת לנו הוזלת עלויות ואין שום היגיון לרכוש מערכת אינה מתאימה לדרישותינו.

בחירת מרכזיה לעסק

לפני רכישת מרכזייה ועל מנת להתאים אותה באופן מדויק לצרכי העסק ולא להסתבך בהוצאה מיותרת, יש לתת את תשומת הלב למספר נקודות שיובילו אותנו לרכישת המרכזייה המתאימה ביותר עבורנו:

  • גודל הארגון עבורו נרכשת המרכזייה - יש לבחון את הצרכים היומיומיים של העסק או המשרד המבקש לרכוש מרכזייה את צפי השינוי בעסק, האם מדובר בעסק הצפוי לגדול בעתיד, במקרה בו מדובר בעסק דינאמי העשוי לגדול מומלץ לרכוש מרכזייה אשר תיתן אופציה לגידול עתידי.
  • סוגי קווי תקשורת - יש לבדוק האם מדובר בעסק בעל שלוחות במקום אחד, או בעסק בעל שלוחות רבות שאינן נמצאות תחת קורת גג אחת, האם יש צורך בקווים רגילים או דיגיטאליים.
  • הצרכים של העסק - ישנן מספר רב של תכונות מערכות הנמצאות כיום בשוק, רובן בעלות מאפיינים שתורמים לעזרת ניהול העסק, אין טעם לרכוש מערכת בעלת תכונות מרובות אשר אינה מתאימה לצרכים הבסיסיים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144856 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144844 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147855 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144890 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144896 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144985 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148401 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231770 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222674 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221831 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221882 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222056 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221924 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221532 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica