חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משאבות חום או חימום תת רצפתי

מאת: מלך האינטרנטבית חכם10/10/2011865 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חימום תת רצפתי מסוג זה מאפשרת לכם חימום בריא שכן המערכת מחממת את רצפת הבית ובעקבות כךהחום מגיע לגפיים ולא לראש ולחק העליון של הגוף.
ידוע שחימום של הראש אינו בריא וחימום של מזגן מייבש.הסקה מרכזית זו מכיוון שהיא מושתת על מים מאפשרת לכם אף השתמש במים לצרכים ביתים שונים כגון חימום בריכות.
חימום זה מצאים לכל סוגי הבתים, הסקה מרכזית זו שקטה ואינה מרעישה, מלכלכת או נראית מכיוון שהיא מותקמתמתחת לרצפת הבית.
חימום תת רצפתי זו אינה דורשת תחזוקה כמעט שכן היא פועלת על מערכת סגורה.

משאבות חום
ניצול אנרגיה וחיסכון באנרגיה הם פרמטר חשוב מאוד בבחירת מערכת חימום לבית.באירופה נפוץ מאוד למצוא מערכת חימום המבוססת על משאבות חום.אז מה זה אומר בעצם משאבות חום, אלו הן מערכות חימום הקולטות חום מהשמש ומהסביבה.
משאבות אלו מהוות חיסכון עצום הנמדד לאורך זמן ויכולות לפעול במקביל למערכות חימום אחרות.מעבר לחיסכון באנרגיה מדובר כמובן באיכות הסביבה ומשאבות חום למעשה חוסכות בעד 75% אנרגיה.המשאבות למעשה מווסתות את החום למקומות קרים יותר ולכן יעילות גם בקיץ וגם בחורף.

החורף קרב ובא וכדאי מאוד שאם אתם רוצים להכין את הבית מבחינת מערכות חימוםכדאי לעשות זאת מבעוד מועד.אז איזו מערכת תבחרו ומה אתם יודעים על המערכות השונות שמטרתן לחמם את הבית.
אז נתחיל בחימום תת רצפתי שזו למעשה מערכת של צינורות הפרוסים בבית ומפזרים מים חמים מתחת לרצפת הבית.

במערכת זו ניתן לשלוט באמצעות תנור אחד מרכזי וניתן אף לחמם כל חדר בנפרד.
נכון שיש מגוון מערכות חימום שנקראות מערכות חימום תת רצפתי כגון מזגן אך במאמר זה אנחנו נדון במערכות הנחשבות בריאות יותר, יעילות יותר וחסכוניות.מערכות חימום אלו מאפשרות שליטה מבוקרת מאוד ונחשבות בריאות ביותר, חלק ממערכות אלו אף ניתנות לדרגת חימום שונה בכל חדר וחדר בבית.כמובן שניתן לשלב הסקה מרכזית עם מערכות חימום אחרות ועל ידי כך לחסוך בעלויות חימום הבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מלך האינטרנט

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי23/11/141337 צפיות
ישנם סוגים רבים של קמינים, כאשר עיקר ההבדל בין הדגמים השונים הוא סוג המתכת ועובייה, עיצוב הקמין וצורתו (לרוב מעוגל או מלבני) ואיכות הגימור. הבחירה בצורת הקמין ובגודלו נעשית בהתאם למיקום אליו הוא מיועד בבית.

מאת: מלך האינטרנטדיני משפחה02/11/141211 צפיות
בחירת עורך דין אשר נמצא באזורכם סביר להניח זו הבחירה הנכונה בגלל הקרבה, הנוחות והגישה שיש לכם לכל פגישה עם עורך הדין שלכם. לדוגמה אם אתם גרים באזור הקריות בחרו או חפשו עורך דין גירושין בקריות, אם אתם גרים בחיפה אז חפשו עו"ד גירושין בחיפה

מאת: מלך האינטרנטדיני משפחה02/11/141132 צפיות
עו"ד לגירושין בקריות לדוגמה יכול אגב להיות תקף גם לגבי אזורים אחרים בארץ ואנחנו משתמשים בקריות רק בתור דוגמה, אך עו"ד גירושין בקריות נגיש, שמין וקרוב אליכם, הדיונים קרובים וכך גם כל פגישה עם עורך הדין יכולה להיות קרובה ונגישה.

מאת: מלך האינטרנטתיירות ונופש - כללי27/02/141452 צפיות
בישראל רק בשנים האחרונות החל הטרנד של השכרת חדרים לפי שעה בקריות ובכלל בכל הארץ. מה חשוב לדעת שאתם מחפשים חדרים להשכרה בקריות?

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי16/12/131155 צפיות
הקמין ידוע מזה שנים רבות כמערכת חימום זולה הן בעלויות והן בהוצאות הקמין מפיץ חום בבית בעלויות זולות יחסית לשטח גדול מעבר לכך חימום על ידי קמין נחשב כחימום בריא לעומת מערכות חימום אחרות

מאת: מלך האינטרנטאירועים וחתונות – כללי02/12/131022 צפיות
בר אקטיבי לחתונה הוא גימיק נהדר. אין כמו יין, בירה או אלכוהול בכלל לשמח לב אנוש. אין ספק שאלכוהול איכותי יותר כאשר כמובן הוא נצרך בכמות נורמלית יכול לשמח את האורחים בצורה נעימה יותר בלי הרגשת בחילות או אחרת של שכרות.

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי02/12/131071 צפיות
הקמינים הם אמצעי חמום מעולה לבית ללא כל ספק. הם נחשבים חימום בריא, נעים, מסוגנן שמעניק אוירה חמה בבית מרק להתסכל עליו. תוכלו למצוא קמינים מרובעים או עגולים שמתאימים לכל גודל של בית.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181655 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica