חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסה

מאת: יוסי קרמר פיזיקה11/10/20119433 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסה.
האם המסה שווה בכל מקום ביקום? עצם ההגדרה מסה מטעה, כיוון שהמסה של גוף אנרגטי אינו יכול להיות שווה בכול מקום ומקום ביקום במציאות האמיתית.
למה? לדעת המדענים המסה של גוף אנרגטי יהיה שווה בכול מקום ביקום, לעומת משקל שמשתנה בהתאם לכוחות הפועלים עליו בכול מקום שהוא נמצא.
היקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו הוא דינמי שמשתנה באופן תדיר, ואין מצב שזהה למצב הקודם לו, לכן אין גוף אנרגטי שלא משתנה מסיבה כזו או אחרת.
אם הגוף משתנה מסיבה כזו או אחרת באופן תדיר, אז לא יכול להיווצר מצב שבו המסה של עצם מסוים תהיה קבועה.
דוגמה, אם לכוכב הירח יש מסה שהיא קבועה, ובשלב מסוים בתהליך שהירח עובר מטאור או חלקיק מאנרגית השמש פוגע בו, הירח הוא כבר אינו אותו ירח שהיה, הוא ישתנה, וכך קורה בכל היקום ובכול מה שהוא מכיל בתוכו.
החישוב המתמטי שבו יש נתון קבוע, יוצר פרוש מוטעה שמוביל למסקנה שגויה, וליצירת מציאות שהיא אשליה.
מתמטיקה היא שפה שאינה מאפשרת לנו להבין את המציאות האמיתית.
דוגמה: שפת המתמטיקה יוצרת מציאות דמיונית שבה אחד שווה לאחד, ואילו במציאות האמיתית אין אנרגיה שזהה לאנרגיה אולי דומה.
כדי לפרש ולהבין את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים, הדרך היחידה היא לאבחן את תכונותיה, התנהגותה, והשינויים שעוברים על האנרגיה, כול ניסיון אחר מלבד דרך זו, כמו הניסיון לפרש את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים באמצעות שפת המתמטיקה, יגרום לכך שהמציאות האמיתית תפורש באופן שגוי.
הניסיון לחשב ולהגיע למסקנה כלשהי באמצעות נתון שהוא קבוע, כמו למשל של המסה או של מהירות ועוד, יגרום לכך שהמסקנה שנגיע אליה תהיה שגויה.
מסקנה שגויה תגרום לכך, שהמציאות שאנחנו מנסים להבין אותה תאובחן כאשליה.
רצוי לזכור שאנחנו מחשב על.
אז איך להגיע לאמת? כדי להגיע לאמת רצוי להבין איך להזין את עצמנו בנתונים האמיתיים.
נתון הוא אמיתי, מידע הוא שגוי.
אוסף הנתונים האמיתיים, יאפשרו לנו לעבדם, ולהגיע למסקנה האמיתית.
אוסף המידעים השגויים, יאפשרו לנו לעבדם, ולהגיע למסקנות השגויות.
אוסף הנתונים והמידעים, יאפשרו לנו לעבדם, ולהגיע למסקנות השגויות.
הדרך היחידה לאבחן ולהגיע למסקנות האמיתיות היא באמצעות ראיה, צפייה, התבוננות, ושאר החושים שיש לנו, וגם באמצעות מכשירים אלקטרונים שמכסים תדרים שבהם החושים שלנו אינם יכולים לקלוט אותם, כמו למשל טלסקופ, מיקרוסקופ, משקפת ועוד, ללמוד אותם ולחקור.
החקירה והלמידה תאפשר לנו את ההתפתחות.
מסקנה: הקביעה שהמסה היא קבועה אינה יכולה להתקיים במציאות האמיתית.
סיכום: לדעת המדענים משקל משתנה ואילו המסה לא.
אבל, מרגע המפץ הגדול היקום משתנה באופן תדיר, האנרגיה משתנה באופן תדיר.
המסה שאמורה לשקף פרמטר, תכונה מסוימת בגוף אנרגטי שהוא חלק מהיקום, אינה יכולה להיות קבועה בסביבה שהכול בה משתנה באופן תדיר.
המסר במאמר: עצם ההגדרה מסה מטעה.



 



תגיות המאמר: אנרגיה, יקום, חומר, משקל, חלל, מסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161038 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141412 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148949 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141440 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141230 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141859 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141225 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא פיזיקה

מאת: בתיה כץפיזיקה29/10/196219 צפיות
היקום שלנו נראה מסודר ומתוכנן. בזאת יודה כל אדם שהוא ישר עם עצמו. מי שהוא לא ישר עם עצמו, יאלץ גם הוא להודות בכך, חרף העובדה שלפני התיאוריות הדמיוניות השונות בדבר מוצא היקום והאדם, כל התרבויות האנושיות בעולם האמינו בקיום זה או אחר של תכנון מכוון מאחורי הבריאה, מה שמוכיח כי זוהי המסקנה הראשונה לאור הסדר הנגלה לעינינו.

מאת: בתיה כץפיזיקה29/10/1916577 צפיות
האמת האבסולוטית עליה אנשים מדברים היא למעשה אמת אמוציונאלית, רגשית, אותה הם חשים כברורה ומובנת מאליה. אמת אבסולוטית במובן הרציונאלי והשכלתני של המילה, אינה מוחלטת כלל ועיקר ומטבעה מסוגלת להשתנות, כי היא מוגבלת לטבעו, זכרונו, הכרתו וידיעותיו של האדם.

מאת: בתיה כץפיזיקה29/10/195999 צפיות
במציאות שאנו מכירים, הצרכים של החיים והחיים עצמם מתואמים בהרמוניה שאינה מלמדת על מקרה אלא על יד מכוונת. זהו המפליא באמת! זוהי העובדה המכריחה אותנו לקבל את מציאותו של בורא - חוקי טבע ביקום שהיה אמור להיות באנטרופיה מוחלטת!

מאת: רענן ברנשטייןפיזיקה01/10/158121 צפיות
מרבית הציבור כבר מודע לכך שחשיפה לקרינה מעל היקפים מסוימים יכולה להוות בעיה בריאותית.

מאת: חנניה (ננו) כהןפיזיקה09/05/158652 צפיות
בפרק זה תשובות לשאלות: מהו מקור היש-החומר והאנרגיה? האם כמות היש-החומר והאנרגיה סופית או אינסופית? מדוע בכלל ישנה המציאות של יקום? מהו גודלו של החלל הריק ללא היש-החומר והאנרגיה?

מאת: חנניה (ננו) כהןפיזיקה18/04/1516558 צפיות
הפרק מכיל תשובות לשאלות החשובות: מהו למעשה הזמן? האם היתה התחלה לזמן? כיצד הזמן מתנהל ,ומהם המסקנות מרחיקות הלכת והמדהימות שיש לנו להסיק מדרך התנהלותו?

מאת: מעיין סבןפיזיקה16/04/157589 צפיות
1905 לא הייתה עוד שנה בלוח כמו זו שהייתה לפניה וזו שבאה אחריה. לפחות לא אם תשאלו את כל מי שעוסק בפיזיקה ובתחומים הנלווים לה. שנה זו זכתה לכינוי המחייב והמרהיב "שנת הפלאות", Wunderjahr בשפתו הגרמנית של האחראי הישיר לכינוי שדבק בה - אלברט איינשטיין. הייתה זו שנה יוצאת דופן בה פרסם איינשטיין לא פחות מארבעה מאמרים פיזיקליים פורצי דרך, אשר שינו את כל החשיבה ומה שהיה ידוע עד לאותה נקודת זמן בארבעת ענפי הפיזיקה בהם עסקו המאמרים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica